Kirjoittaja Aihe: Pullip Mistica - elokuu 2022  (Luettu 123 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Pullip Mistica - elokuu 2022
« : Toukokuu 20, 2022, 14:07:45 ip »

Elokuun 2022 julkaisu, Pullip Mistica.

Lisää kuvia: http://groovepullip.blog.fc2.com/blog-entry-794.html

Tää julkaisu on vähän mielenkiintoinen, kun tosiaan tämä neiti on alunperin @erosanoffdolls 'sin käsialaa ja hän tosiaan voitti Grooven järjestämän 'Custom doll' -kilpailun vuonna 2019.

Nuken ulkonäkö ja eroavaisuudet originaaliin on olleet kovassa keskustelussa ainakin Instagramin puolella muutamien nukkeilijoiden kesken. Originaali tosiaan näyttää tältä (Lisää kuvia hänen IGssä tästä paljonkin): https://www.instagram.com/p/CLMns9DhDvK/

Ymmärsin erosanoffdolls'sin puheiden perusteella, että tämä versio ei olisi "lopullinen" ja että Groove ilmeisesti olisi yrittämässä vielä uudestaan tämän kanssa, mutta 100% varmaksi en tätä voi sanoa. Näin tosin erosanoffdolls sanoi hänen IG storyssään aiemmin muutamia päiviä sitten.

Draamaa tässä tarinassa on ollut aika paljon. Aiemmin 2020 Groove ilmoitti, että tätä nukkea ei tehtäisi ollenkaan vaikka se voitti kilpailun.
Tässä linkki tähän Grooven blogista: http://groovepullip.blog.fc2.com/blog-entry-722.html

En itse ole saanut täysin varmaksi sellaista käsitystä että erosanoffdolls olisi tyytymätön tähän julkaisuun, mutta toisaalta, miksi hän haluaisi sanoa niin kun viimeinkin tämä nukke toteutuu ja hän haluaa kuitenkin yhteistyön pysyvän hyvänä Grooven kanssa? Mutta jotenkin olo itselläni on sellainen, että hän olisi tyytymätön, enkä itse ihmettelisi jos on, koska nuken meikki eroaa todella paljon oikeasta versiota ja Groove pystyisi kyllä paljon parempaan.

Moni muu taas on tosiaan sanonut todella kovaankin sävyyn tästä nukesta, miten epäkunnioittavasti Groove on toimininut tämän kohdalla. Itsekkin olen vähän samaa mieltä, mutta en ehkä yhtä jyrkästi ilmaisisi asiaa kuin muut. Osa puhuu jopa siitä, miten he aikovat boikotoida Groovea.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2022, 14:38:46 ip kirjoittanut Siniirr »

polydaktyyli

• x
  • *
  • byulisti
Vs: Pullip Mistica - elokuu 2022
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2022, 20:49:53 ip »
Törmäsin tähän itse asiassa jo eilen IG:n puolella ja jäin ihmettelemään tätä draamaa. Kiitos hyvästä selityksestä!

Itse nukesta on sanottava et mun ensivaikutelma oli varsin positiivinen. Tykkään huulista, kauneuspilkusta sekä luomista valtavasti. Ripsien malli on mun mielestä kiva, mutta Grooven toteutus on karsea - erityisesti kaukaa katsottuna. Alkuperäinen design toimii paljon paremmin. Peruukki on kivan sävyinen ja malliltaan ihan kiva myös. Mekon yläosa sekä tuo korsetti on ihania! Helman tyllistä en niinkään välitä, enkä tuosta huppuharsosysteemistä. Kultaiset yksityiskohdat sekä siinä että muussa asussa on kuitenkin tosi jees. Chipit on mielenkiintosen sävyset, mutta niistä on vaikea saada "otetta" tuon ripsisotkun vuoksi.

Ylipäätään ikävää toimintaa Groovelta, ja ymmärrän, miksei alkuperäinen taiteilija ole nukkeen tyytyväinen. Ehkä ne vetää tän vielä takasin. Tässä olis potentiaalia hyvään nukkeen ja tilanteen korjaukseen.
Helve (Dal Ange), Una (Byul Eris), Jordan (Pullip Kaela)
Instagram: @tiurutiu

Sade

• NRFB
    • Blogi
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2022, 13:17:59 ip »
Seurasin kiinnostuneena tämän nuken ympärillä pyörivää draamaa. Koen, että Groove teki erittäin rumasti tämän nuken kanssa. Vaikka alkuperäinen taitelija ei näkyvästi ilmaisisikaan pettymystään lopputulokseen, miellän tämän kaikin puolin törkeänä temppuna Groovelta jo julkaisuajankohdan suhteen. Alkuperäisen nuken sievän herkästä meikistä ei ole enää tietoakaan. Asu on toki säilyttänyt henkensä ja se on heleän nätti, mutta meikki koki jonkinasteisen teurastuksen Groovella. Miksi ihmeessä silmämeikin viivoista on tehty noin hurjan voimakkaat? Vähempi volyymi olisi riittänyt. Huulet ovat omaan silmääni nätit edelleen, itse asiassa pidän noista viivoista.

Yleisolemushan tällä nukella on todella nätti. Pidän pehmeän vaaleasta väripaletista ja kevyistä kankaista. Jos meikki olisi enemmän nuken alkuperäisen version kaltainen, tämä nukke olisi mielestäni hyvin sievä.
46 Pullipia | 18 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

sinervium

• Custom bait
  • *
  • nukkeilija
« Vastaus #3 : Toukokuu 23, 2022, 01:38:17 ap »
Itsekin seurasin tän julkaisun ympärillä ollutta draamaa, mistä en ollutkaan aikaisemmin tietoinen, sillä mun nukkeilutauko osu just sille ajalle kun tää oli vielä relevantti. Olin kuitenkin varsin järkyttyny siitä miten Groove oli toteuttanut kauniin alkuperäisen meikin. Grooven versio on tosi kämänen ja hirveen kovalla kädellä tehty. Ripset taitaa oikeasti olla pahin rikos kaikista, vaikka en noista huulistakaan sen kummemmin pidä. En ollu alkuperäsenkään nuken faceupin värimaailman suurin fani mutta tää Grooven versio ottaa sen vielä pari astetta pidemmälle. Vaatteet ja nuken konsepti näinn yleisesti ovat kuitenkin kiinnostavat.

Harmittaa alkuperäisen taiteilijan puolesta se miten pitkään tässä kesti ja se miten Groove teurasti faceupin, kuten Sade tossa aikasemmin osuvasti ilmaisi. Toivottavasti tää versio ei oo lopullinen, ja lopputulos on miellyttävä niin alkuperäselle taiteilijalle kuin muillekkin nukkeilijoille.
˜”*°•. astrid (pullip paja '05) ● maélie (pullip my melody '08) ● béatris (dal puki) .•°*”˜