Kirjoittaja Aihe: MIB kuvatarinat  (Luettu 19672 kertaa)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
MIB kuvatarinat
« : Huhtikuu 25, 2010, 21:43:00 ip »
http://www.pullipfiction.com/forum/viewforum.php?f=20&sid=d1880d0d1e17f674a39a5f567cf27cf6

Kuinka moni on lukenut MIBiä? Minä ainakin olen ollut koukussa kyseiseen kuvatarinaan jo alusta asti, jolloin se ilmestyi joka päivä. :D

Tässä ketjussa keskustelua siitä. Tarinahan on siis englanniksi.
Eikä foorumille tarvitse rekisteröityä jos haluaa lukea tarinaa. :3
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Mekika

• MIB
Vs: MIB kuvatarinat
« Vastaus #1 : Huhtikuu 25, 2010, 21:50:50 ip »
En ole lukenut, mutta selasin äsken. En oikeen tajunnu noiden ideaa  :-\
Siru [Suiseiseki]
Amelia [Sfoglia]
Milka [Eos]
Mai [Pollon]

Anubis

• NRFB
    • Doll☆Overdose- nukkeblogi
« Vastaus #2 : Huhtikuu 26, 2010, 08:35:39 ap »
Joskus aikaisemminkin on noihin tullut törmättyä, mutta nyt vasta ihan ajatuksen kanssa tutkailin. En siltikään ihan tajunnut : 7

Ihan hauskoja nuo varmaan on, mutta ei jaksa edes ajatella kaikkien 500 osan lukemista ^^
Kotona: Alexandar (Andrew), Amanda (Craziia), Nella (Barasuishou), Mona (Leroy), Ronja (Phoebe), Luca (Mao), Isadora (BRH), Reina (Rin Kagamine), - (Miku Hatsune), Eloise (Sarutobi Sasuke), Charlotte (Maretti)

Doll☆Overdose

whipii

• NRFB
  • pöö.
    • Whipii's World
« Vastaus #3 : Huhtikuu 26, 2010, 18:40:24 ip »
Olen lukenut mutta en kauheasti tykkää... ja kuvien taustat on yhtä sekamelskaa...
Reika (Veritas), Lilian (Sala), Minka (Ciel Robin), Miki (Eos), Yumi (Youtsuzu), Amber (Angry), Hazel (Barasuishou), Berry (Siry), Nagini (MPC), Mercure (Jupi), Danielle (Nahh Ato), Muska (Paradis), Bonbon (Gloomy Bear), Reena (Greggia), Ddalgi
Nukkeprofiilit Nukkeblogi "Oma" blogini Flickr

Sakura

• MIB
« Vastaus #4 : Huhtikuu 26, 2010, 20:08:34 ip »
Luin jonkun verran, mutta en ymmärtänyt ideaa. Taustat olivat aika sekaisia jne...
Elämä on peli, sitä on vaa opittava pelaamaa ~

Delffiini

• MIB
    • Flickr
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2010, 20:57:12 ip »
Olen lukenut lähes kaikki MIB-sarjan osat ja tykkään niistä hirveästi. Uusimpia jaksoja en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta tarkoituksena olisi lukea nekin pian. :)

On ihan totta, että MIBissä kuvien laatu ei ole ihan parhainta laatua, mutta tarina sen sijaan on ihan huippuluokkaa! Parasta sarjassa on mielestäni repliikeissä vilahtelevat pienet kekseliäät nukkeihin liittyvät sanavalinnat, jotka vain pullipisti voi ymmärtää. Pic-ficcien englantikaan ei ole kauhean vaativaa, joten sitä on mukava lukea.

Pikkukysymys teille, jotka olette lukeneet kyseistä pic-ficciä. Kuka/ketkä ovat lempihahmojanne?

Itse pidän erityisesti uusimmissa jaksoissa mukana olevasta Fictionista, joka on ihan törkeän hauska. Myös aina juonitteleva Yoyo yksi lemppareistani. :D

Bbella

• MIB
« Vastaus #6 : Elokuu 01, 2010, 00:35:27 ap »
Olen pari päivää sitten aloittanut lukemisen ja pakko sanoa että kutkuttavan hauskaa, vaikka olenkin vasta jaksossa 42. Jäin koukkuun! :D

Minun mielestäni, ihan parhaan tarinan ohella, kuvatkin ovat hyviä ja asennot joskus tosi aidon oloisia. Ja kuten Delffini sanoi, saa jatkuvasti naurahdella kaikenmoisille kekseliälle pulliprepliikeille! ;D Vaikka opiskelen englantia nyt vasta... oottakaas... kolme vuotta (? Oon niin väsynyt, että kuka ties tuokin laskutoimitus meni väärin) ymmärrän miltei kaiken.

Lempihahmojani ovat mm. Yoyo, Christian sekä Dark, joka on aika ilkeä ja juonitteleva, mutta välillä sen tyhmyydelle on vaan pakko nauraa (mulla saattaa olla kummallinen huumorintaju, mutta kuitenkin). ;D
Täällä asuu: Kanaria (Dal Kanaria) Hanako (Dal Hinaichigo) Sora (Pullip Eos) Tamiko (Pullip Papin), Kokoro (Dal Joujou) Ichigo (Pullip Regeneration Fanatica)

Marenki

• NRFB
  • ♥~☆~♥
    • KAMISAMA☆DOLLS
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2010, 12:08:59 ip »
Nyt vasta aloin lukemaan, mutta tosi hyviä ovat!  ;) Minäkin ymmärrän kaiken, nyt olen tyytyväinen kun otin englannin opiskelun tosissani. :3

Ja kun lempparihahmoja kyseltiin niin X, Star, Yoyo, Tsuki, Luna ja Princess ovat lemppareitani ;D Inhokkeihin kuuluu Morning, Qiqi, Zy ja se kaks Serpent sisarusta....  :-X
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2010, 16:00:38 ip kirjoittanut Marenki »
Pullips:|Maron|Himeka|Karin|Shinku|Souseiseki|Pepe|Viola|Mimi|Mayu|Amu|Azusa|Lemon|Miku|Minchi|Yuina|Miyako|Misaki|Miki♥
Dals:Rima|Miima|Yumi|Lipoca|Hina Ichigo|Yachiru|Rin|Len♥
Byuls:|Hiromi♥
Taeyangs:|Kaito♥
Isuls:|Yuki♥
Tulossa: -

Armiidus

• OOAK
    • Nequeo Dormire
« Vastaus #8 : Huhtikuu 24, 2012, 18:37:35 ip »
Muutamia oon lukenu, tykkään  :)
Dal Frara ja Taeyang Tantus myynnissä!!

Blogi 
 Kuvaketju

Jullestaatio

• Custom bait
  • *
  • Älä lapsi lannistu, sinustakin voi tulla Batman!
« Vastaus #9 : Huhtikuu 26, 2012, 10:09:54 ap »
Rakastuin tarinaan! Aivan ihana :D
Tässä näin, tuolla noin ja vielä sielläkin

HayleyD

• Stock
  • **
  • •○●○•
« Vastaus #10 : Toukokuu 04, 2012, 18:01:16 ip »
Ihanaa kun muutkin ovat tämän löytäneet: saan koulussa jo kaikki lähes raivon partaalle pälättämällä MIB:stä ^w^
Olen vasta osassa 72, mutta täydellisen koukussa. Tällä hetkellä suosikkeja ovat ihanan rääväsuinen Yoyo, Hoshi/Star, Dark, Princess sekä Anne, jonka rakkaussotkuja käy sääliksi ;_; Qiqistä sen sijaan en lainkaan pidä.
Sarjan huippukohtia ovat mielestäni juuri ne pullipeiden ominaisuuksiin liittyvät vitsit, joista on mielestäni tuolla sarjan alueella nupattu keskustelukin nwn
knowledgewillmake parasitegods blaze

Kissakala

• OOAK
  • Stand up, fight back
« Vastaus #11 : Elokuu 03, 2012, 16:49:03 ip »
Ooih! Eilen alotin näitä lukemaan ja oon aivan koukussa. Tuntuu kuin jotain tositosi hyvää TV- sarjaa katsoisi. Lempihahmoani en vielä osaa sanoa, kun vielä en oikein tahdo muistaa kuka on kuka. Mutta nää on tosi ihania, koukuttavia, suosittelen lämpimästi! ;)
And it goes, 1,2,3, action, this ain't a movie.
I'm coming out 100% raw.
The true, the real me. Victim of conformity,
pressed down all fours. Stand up fight back!

The world is yours

Jessekisu

• Custom bait
  • *
  • *Sirkan sirinää* Hä, mitä?
« Vastaus #12 : Elokuu 03, 2012, 19:37:11 ip »
Oon lukenu tätä aika kauan. Niin ihana! Lempihahmojani on mm. Star, X, Yoyo, Tsuki ja Luna. Inhokkihahmoja taas ovat Zy, Qiqi, Morning, Luke, Timmy, Vincentus ja Seraphin... Yäh, ihan kauheita! Se on jäänyt tavaksi katsoa joka ilta, onko uusi kuvatarina tullut. Olen katsonut kaikki osat . Suosittelen!
En käy enää aktiivisesti, kurkkaan tosin silloin tällöin! Nukkeilua en ole lopettanut, blogi vain uupuu...

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #13 : Helmikuu 21, 2013, 15:42:19 ip »
Delffiini: En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi! Ite kans koukutuin, ja vitsit on hyviä. Tosin Fiction on yksi inhoamiani hahmoja, vaikkakin se hauska on. Ite oon alusta asti liputtanut Staria, mutta myös Mitzi/Mynx, Princess, X, Afternoon, Morning, Dark, Coco, King jne. Varmaan puolet hahmoista. :D Aijoo Yoyo on kans tosi hyvä/hauska! Lienen yksi niitä harvoja jotka tykkää Vince:stä... <3 Sit sellaisia josta en tykkää on Zy!, Seraphin, Qiqi, Christian ja Hawk ainaki.

Hahmoista oli lisää tässä:
http://www.pullipfiction.com/forum/viewtopic.php?t=2461

Minun mielestä kuvissa on paljon liikettä ja realistisia asentoja. Tota sekamelskaa en kyllä oo ymmärtänyt, huoneet on ihan asutun näköisiä? No kai se on katsojan silmässä tai jotain.

En tiiä, ite ihan perusenglannilla tuota luen, ei mulla ainakaan ole ymmärtämisongelmia ollut. Ymmärrän toki jos jollakin on. Millään googlekääntäjällä tää tuskin kääntyy järkevästi.

No suosittelen lämpimästi, eihän niitä oo pakko kertaistumalta lukea jos tuntuu ettei kaikkkia jaksa...  ;D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2013, 15:49:29 ip kirjoittanut Hunajasieni »
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Puppeteer

• NRFB
  • Vastavirtaan~
« Vastaus #14 : Helmikuu 23, 2013, 23:17:44 ip »
Luin nyt pari ensimmäistä ja olen koukussa. Englanti on simppeliä, mutta toisaalta, animea englanti subtitleseillä katsoneelle tällainen on pala sitä kuuluisaa kakkua. Minulla ei ollut todellakaan mitään ongelmia ymmärtämisen kanssa, heti pääsin jujulle ja olin ihan innoissani tuosta ideasta! Saattaa käydä niin, että minullekin tulee tänne nukkebändi! :D Minullahan on jo huippustara laulaja, joten loppu hoituu itsestään. Kai. No, näitä pitää lukea. Jos ei muuta, niin näiden avulla valvoo helposti parit yövuorot ja aika kuluu kuin siivillä! Hyvä että nyt tajusin näitä katsoa oikein kunnolla. ^^ Kiitos linkityksestä, en olisi itse tätä löytänyt!
Pullipit: Little Bohso, Nahh-ato, Hatsune Miku, Alice du Jardin, Catwoman, ms Ddalgi, Brand new Burezza, Hatsune Miku Lol, Hatsune Miku Snow, Mio Pullip, Sakura Miku, RM Kirakishou-14, Midnight Velvet, Alice du Jardin, Venus, Holly, Amelia, Nahh-ato, Princess Ann, Little Leprotto, Favorite Ribbon x Misako Aoki, Anthy
Dalit: Little Tina, Sentimental Noon, Milch, Natalie, ms Frara, Erenfried, Phoebe, Multinic DeLorean, Ninja Katoya
Taeyangit: Hash, Sol, Nosferatu, Tantus, Hide Doubt ver., Mio Tae, Mi-chan, Sengoku Basara, Shade, DP Alfred, Valko
Isulit: Hednar, Helios, Vermelho, Mao
Byul: TigerLily