Kirjoittaja Aihe: Isul Pom Pom Purin - maaliskuu 2021  (Luettu 115 kertaa)

Hijiri

• OOAK
  • ♥♥
    • Hijiri @ Twitter
Isul Pom Pom Purin - maaliskuu 2021
« : Marraskuu 13, 2020, 19:41:19 ip »

Lisää kuvia löytyy Amiamin sivuilta

Sanrio-hahmojen joukkoon liittyy ensi maaliskuussa uusi jäsen. Vuonna 1996 esitelty Pom Pom Purin on hyväluonteinen kultainen noutaja, jonka tunnusmerkki on ruskea baretti. Hahmo rakastaa tohveleita (sekä myös piilottelee niitä mielellään), maitoa ja kermakaramellivanukasta.

Amiamilla nukke maksaa 22700 jeniä, eli hieman yli 180 euroa. Itse nuken ohella mukana tulee alkuperäistä hahmoa mukaileva selkäreppu sekä hahmon tunnusmerkkinä toimiva baretti.

Olen ollut viime aikoina tosi heikonlaisesti mukana nukkejutuissa, mutta uudet julkaisut pistävät helposti silmään Amiamin sivuilla vieraillessa ja niin kävi nytkin. Tänä vuonna on tullut useampikin mielenkiintoinen ja omaa silmää miellyttävä nukke, mutta tämä keltasävyinen Pom Pom Purin osui ja upposi ihan täysin. Vaatteet ovat aivan ihanat. Peruukkikin on tosi malliltaan nätti ja meikissä kiinnitin erityistä huomiota siihen, miten hymyilevältä Pom Pom Purin näyttää. Keltaiset silmäluomet näyttivät aluksi vähän "hyökkääviltä", mutta nyt hymyilyttää kun tajusin Pom Pom Purinin esittelyä lukiessani, että tuo kyseinen otus on hahmon paras ystävä, Muffin-hamsteri. Ihanasti ajateltu! <3 En vielä sano varmaksi, että sortuisin tilaamaan, mutta houkutus on kyllä erittäin kova.
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Isul Pom Pom Purin - maaliskuu 2021
« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2020, 20:34:33 ip »
Ihanaa, uusi Isul! <33 Tykkään Isuleista niin paljon, että jo pelkästään uuden Isulin julkaiseminen ilostuttaa kovasti. Minulla ei itse asiassa ole mitään pahaa sanottavaa tästä nukesta. Se ei ole yhtään tyyliseni, mutta se on harmoninen ja selkeästi mietitty kokonaisuus. Asu on ihana, ottaisin sen mielelläni. Reppu on kovin suloinen ja kannatan aina tuollaisia käytännöllisiä remmikenkiä muovikammotusten sijasta. Itse nukke ei vaan ikävä kyllä herätä minussa juuri mitään tunteita näin tummempien ja näyttävien nukkejen ystävänä. Hirveän suloinen se kuitenkin on. Nämä kaikki Sanrio-nuket on tehty kieli keskellä suuta. Tykkään kovin.
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram
30 Pullipia | 12 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia

Izha

• Kannatusjäsen
  • MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #2 : Marraskuu 14, 2020, 02:29:21 ap »
Tämä on niin söpö! En liiemmin perusta Isuleista, mutta tätä katsoessa tulee vain hyvä mieli. Nyt on ollut ihan huikeita uusia julkaisuja, tuntuu että ollaan pääsemässä taas samalle tasolle mistä viimevuosikymmenen alusta lähdettiin alamäkeen.

Meikki on ihan uskomattoman sievä ja koristeluomet mainio yllätys! Onko moisia ennen Isuleilla nähtykään? (Voi olla että on, en pysy hyvin miesnukkejulkaisuissa perillä.) Pottaotsikset eivät yleensä miellytä minua, mutta tässä tapauksessa se sopii hahmon ilmeeseen hyvin. Silmäkuvioita en fanita, mutta ne ovat tarpeeksi tummat etteivät pistä silmään ikävästi.

Vaatteet valitettavasti näyttävät vähän halvoilta tämän hintaluokan nukkeen, erityisen noloa on se että niistä saisi siistimmän näköiset vähentämällä materiaalia... Paidan pitsi saisi olla vähemmän yliampuva ja sukat eivät pitsiä kaipaa lainkaan. Polvihousutkin toimisivat vallan mainiosti yksivärisinä, jos niissä olisi vaikka mieluummin tekstuuria. Näissä uusissa Sanrio-julkaisuissa ongelmana on juuri printtien ylikäyttö - alkuperäisellä Hello Kitty, My Melody ja Cinnamoroll -triolla ei ollut kellään hahmonsa kuvaa printattuna vaatteisiin* ja etenkin Pullipkaksikon kostyymit olivat (röyhelömekkostandardein) kovin tavanomaisia, mutta silti toimivat erinomaisesti! Lisää yksinkertaisuutta siis toiveissa Groovelta mikäli lisää Sanrio-julkaisuja tekevät.

Miinusta kans Merl-kengistä... Minä kun juuri haluaisin niitä muovikammotuksia. ;D Kokonaisuutena kuitenkin oikein kiitettävä pakkaus!

* Laukkua ei lasketa, shh...
✿ cherie /shinku/ ✿ mallory /mm/ ✿ ffiôn /prunella/ ✿ leprotto ✿ ailís /fantastic alice/ ✿ kyy /principessa/ ✿ guava /papin/ ✿ elsa /gretel/ ✿ pepita /nina/ ✿ shinku ✿ badb /wilhelmina/ ✿ hedwige /blanche/ ✿ êlhildr /kirakishou/

profiilit + instagram + flickr + blogi

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2020, 16:47:29 ip »
Älyttömän suloinen Isul. Hymyilevät Isulit ovat olleet harvinaisempia kuin kanan hampaat. Värimaailmakin on onnistunut. Samoin hahmon ymppääminen nukkeen.
Mutta... Saatan olla nyt tässä asiassa tarpeettoman kireänutturaninen, mutta en tykkään Pompompurinin tavaramerkiksi muodostuneen peräaukon brodeeraamisesta pikkupoikanuken takkiin anatomisesti korrektille kohtaa.
Tiedän, että Pompompurin on mopsi, jolle tietysti takapuoli on täysin näkyvissä, ja että lapsista nimenomaan tämä yksityiskohta leluissa on ratkiriemukas. Silti ajattelen, että värimaailma ja hahmouskollisuus olisi ollut kyllin lähellä ilman tätä yksityiskohtaa.

Voi olla, että ylireagoin. Yhtä kaikki minusta paras Isul pitkään aikaan.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/