Olen nyt kuumeisena miettinyt, mahtavatko ne Groovella tehdä useammankin mytologiaa hyödyntävän julkaisun. Ensin Keres, nyt tämä. Molemmat juontavat juurensa mytologiaan, joten innolla odotan, mahdammeko nähdä vielä lisääkin myyttisiä hahmoja nukkeina. Se passaisi minulle mitä loistavimmin!
Tämä Minervah on kyllä aikamoinen. Minulla herää hyvin ristiriitaisia ajatuksia. Toisaalta on ihanaa, että tässä on käytetty inspiraation mukaisesti pöllöteemaa, mutta toisaalta toteutus ei ikävä kyllä ole se onnistunein mahdollinen. Asun jätän omaan arvoonsa, ainakin siinä on selkeä inspiraatio. Meikistä puolestaan pidän varsin paljon! Ihanaa, että Groove on lähtenyt kokeilemaan kaikkea rohkeasti. 2020 on ollut hyvä nukkevuosi. Pidän palikkakulmista ihan kamalasti! Ne ovat tosi kauniit ja käyvät nuken muuhun ilmeeseen hyvin. Muu meikki pysyy hyvin maltillisesti samassa värimaailmasta. Ripsissä on eloa ja silmät ovat mukavan viekkaan oloiset. Pidän myös huulten sävystä. Kokonaisuus ei riitele keskenään, mikä on aina plussa. Peruukkikin tällä on varsin kaunis, vaikkakin omaan silmääni hiusraja on aivan liian korkealla.
Vähintäänkin mielenkiintoinen julkaisu, josta odotan suurella innolla omistajakuvia.