Kirjoittaja Aihe: Yeolume Evangelion Rei Ayanami - elokuu 2020  (Luettu 109 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Yeolume Evangelion Rei Ayanami - elokuu 2020
« : Kesäkuu 22, 2020, 21:34:05 ip »

Elokuun 2020 julkaisu, Yeolume Evangelion Rei Ayanami.

Jos joku löytää linkin missä on lisää kuvia niin linkatkaa kommentteihin! ^^

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
Vs: Yeolume Evangelion Rei Ayanami - elokuu 2020
« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2020, 00:19:43 ap »
Olen täysin sanaton. Rei on minulle hahmona yksi animun rakkaimpia, joten hahmo, joka on hänen näköisensä, mutta täysin päinvastainen, on vaikea suhtautua.
Reihän ei ole koskaan ollut lapsi. Tällä nyt niin väliä olisi, mutta sitten tuo juonikas virnistys. Ei vaan voi... Jos näistä pääsee yli, niin hahmo on aika hauska. Odottamaton, mutta mielenkiintoinen. Tissit Yeolumella ovat häkellyttävä näky.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Yeolume Evangelion Rei Ayanami - elokuu 2020
« Vastaus #2 : Kesäkuu 24, 2020, 12:51:31 ip »
Minuakin häiritsee hahmoa ajatellen suunnattomasti tämän nuken lapsekkuus. Ilme ei voisi kauempana Reistä olla. Jotenkin minun on vaikea uskoa, että tämä houkuttelisi pelkän sarjan faneja hankkimaan. Hahmouskollisuus uupuu tyystin. Yeolumet eivät ole ollenkaan se paras valinta Reille ja Asukalle, pysyttelen siis vanhoissa Pullipeissa, jotka ovat paitsi kauniit, myös hahmouskolliset.

Hahmon ignoorattuani pystyn kyllä pitämään tätä söpönä. Pidän Yeolumeista ja siitä, että tästä ja Asukasta saisi pienillä muutoksilla lähes minkä tahansa näköisen. Muokattavuus on aina hyvä. Reinä ja Asukana nämä eivät puolestaan toimi tippaakaan, mikä nyt on vähintään ironista.
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram
28 Pullipia | 8 Dalia | 7 Isulia | 5 Taeyangia | 2 Byulia