Kirjoittaja Aihe: Pullip Keres - syyskuu 2020  (Luettu 532 kertaa)

Hijiri

• OOAK
  • ♥♥
    • Hijiri @ Twitter
Pullip Keres - syyskuu 2020
« : Kesäkuu 08, 2020, 13:10:59 ip »

Lisäkuvia Amiamin sivuilla sekä Grooven blogissa

Syyskuun puolivälissä julkaistava Keres on tällä hetkellä ennakkotilattavissa Amiamin sivuilla. Hintaa nukella on 19860 jeniä eli noin 180 euroa ja muiden vaatteiden ohella mukana tulee niin viikate kuin viittakin. Kuvaustekstin perusteella nuken hahmo perustuu japanilaiseen shinigamiin eli kuolemanjumalaan.

Tänä vuonna julkaistut nuket ovat olleet oman kokemuksen mukaan ihanan värikkäitä joten on mielenkiintoista saada niiden vastapainoksi vähän synkemmän tyylin omaava nukke. Sinertävän harmaat hiukset sointuvat hyvin yhteen mustien vaatteiden kanssa ja siniset silmät tuovat mukavaa kontrastia tummuuden keskelle. Viitan helmakuviointi ja selkäpuolella oleva koriste ovat yksityiskohtina kauniita, samoin hupun reunuksen rypytys.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2020, 13:13:00 ip kirjoittanut Hijiri »
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Pullip Keres - syyskuu 2020
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2020, 13:21:34 ip »
Vuosi 2020 se vaan jaksaa yllättää positiivisesti uusilla julkaisuillaan! Pidän tästä kovasti. Olen suuri tummasävytteisten nukkejen ystävä, joten minusta on ihanaa, että Groove julkaisee pitkästä aikaa synkemmän Pullipin. Keresin asukokonaisuus on harmoninen ja uskon, että asun yksityiskohdat ovat varsin käyttökelpoisia myös erikseen. Erityisesti hupullinen viitta, kengät ja itse mekko miellyttävät silmääni suuresti. Löytäisin varmasti paljon käyttöä asulle. Sen osat näyttävät myös kohtalaisen laadukkailta. Varsinkin viitan detaljit ovat kauniit.

Itse nukke jää yllättävän latteaksi, kun sitä tarkastelee lähempää. Meikistä tulee mieleen Monochrome Alice, joskin pidän tämän Keresin meikeistä paljon enemmän. Alaripset ovat ihastuttavat ja meikin kuollut värimaailma miellyttää silmiäni kovasti. Olen silti sitä mieltä, että tämän faceupin kanssa olisi voinut irrotella enemmänkin. Reilusti kontrastia ja tummuutta vaan! Plussaa kuitenkin siitä, että en muista nähneeni tällaista silmämeikkiä muilla Pullipeilla. Olen todella innostunut noista alaripsistä. Tätä nukkea saisi stailattua vaikka mihin suuntaan, mistä pidän. Myös peruukin sävy on ihana! Se näyttää toimivan myös mallinsa puolesta. Tämä on sellainen nukke, joka olisi näyttävä hyllyssä jo ihan stockinakin.

Minua viehättää nukessa myös sen mytologisuus! Nimi selittää ulkonäköä paljon. Tällaisista yksityiskohdista nautin.
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram
30 Pullipia | 12 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2020, 16:05:34 ip »
2020 tosiaan loistaa Pullip-julkaisujen monipuolisuudellaan ellei muulla! :) Tämäkin on hienon oloinen kokonaisuus, joka ainakin vaikuttaa laadukkaasti tehdyltä ja arvokkaalta. Tämä nukke nimenomaan näyttää sellaiselta, joka on edukseen vitriinissä stock-asussaan. Sekin on mukavan moniosainen ja yksityiskohtainen.

Tuo monisävyinen peruukki on hieno, ja meikki tukee hyvin kokonaisuutta. Minusta meikkikin on tasapainossa kokonaisuuteen ja kivasti erilainen.

Tällaiset synkeänsävyiset nuket eivät ole minun juttuni, mutta jos olisivat niin tämä julkaisu varmasti lähtisi hankintaan, sen verran vaikuttavalta se näyttää.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2020, 23:09:32 ip »
Nähtyäni tämän ensimmäisessä esittelykuvassa, ilmoitin puolisolle että tämän minä tilaan itselleni!  ;D Ihan minun näköiseni nukke.

Iso pettymys tietysti oli, ettei nukella ollut lyhyttä tukkaa vaan pitkä. Ensimmäiset, huppu päässä otetut kuvat hämäsivät.
Pitkä, harmahtava tukka ja meikin värit muistuttavat hiukan Pullip Zuoraa, joka minulla jo on. Yhdennäköisyyttä tuovat nuo pienet killuttimet ja kallot joita löytyy molempien nukkejen viitoista. Mutta koska se lienee suosikkini kaikista Pullipeista ever, en ole oikeastaan pahoillani.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Custom bait
  • Elda
« Vastaus #4 : Kesäkuu 20, 2020, 12:45:19 ip »
Minäkin laitoin oitis tilaukseen nähtyäni nuken!  :D Se on erittäin, erittäin poikkeuksellista, sillä en ole tummasävyisten nukkien ystävä lainkaan. Mutta ehkäpä se selittää, miksi minä pidän eniten nukesta itsestään, enkä oikeastaan lainkaan vaatteista. Ne näyttävät laadukkailta, mutta mekko on aivan väärän mallinen ja aivan liian lyhyt. En pidä valkoisesta pitsistä viitan helmassa enkä lainkaan harmaasta liivistä. Mutta eipä nuo haittaa, sillä vaatteille ja viikatteelle on jo löytynyt ostaja.
Nukke sen sijaan on aivan upea. Pidän siinä aivan kaikesta: hiusten väreistä ja pituudesta, kasvojen meikin ja silmien väreistä. Mitään ei ole liikaa eikä liian vähän, vaan kaikki on tasapainossa. En malta odottaa syyskuuta.
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.

Izha

• Kannatusjäsen
  • MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #5 : Kesäkuu 20, 2020, 15:41:07 ip »
Minusta tämä sopisi pehmoviikatteensa ja sekasotkuisen olemuksensa vuoksi paremmin Daliksi. Kokonaisuus näyttää itselleni ilmiselvältä karkki vai kepponen-asulta, tai ehkä vähän synkemmälle lapselle virpomisasulta. Pidän viitan hupun ja kauluksen vekityksestä, pitsihelmaisesta ja puhvihihaisesta mekosta ja liivin roikkuketjuista kaikista siltään, mutta yhdessä ne eivät oikein toimi. Naamassa on myös kotikutoista fiilistä, tuntuu että meikki olisi tehty supermarketista saatavalla halpisnoitameikkikitillä tai äidin vanhoilla huonopigmenttisillä luomiväreillä. Jotenkin pidän ideaa herttaisena, mutta itse nukke ei kuitenkaan herätä kummempia tunteita. Ja kun sen pitäisi olla shinigami niin nukke jää todella vaisuksi. Plussaa kuitenkin Groovelle taas vähän synkemmästä julkaisusta, nämä ovat aina hauskoja. Olisivatpa vain antaneet tälle kunnon huulet, tuossa meikissä ylähuuli katoaa kokonaan!
✿ cherie /shinku/ ✿ mallory /mm/ ✿ ffiôn /prunella/ ✿ leprotto ✿ ailís /fantastic alice/ ✿ kyy /principessa/ ✿ guava /papin/ ✿ elsa /gretel/ ✿ pepita /nina/ ✿ shinku ✿ badb /wilhelmina/ ✿ hedwige /blanche/ ✿ êlhildr /kirakishou/

profiilit + instagram + flickr + blogi