Kirjoittaja Aihe: Julkkispullippeja  (Luettu 31415 kertaa)

Muffinssisoturi

• Custom bait
  • *
  • no
Vs: Julkkispullippeja
« Vastaus #60 : Maaliskuu 10, 2012, 16:27:16 ip »
Noi Hunajasienen linkkaamat on aika pelottavia, Armiiduksen linkkaama Lady Gaga taas on tosi hieno! ^__^En itse kuitenkaan alkaisi julkkisnukkeja väkertämään..
♡ Julia x Pullip Cinciallegra ♡ Emma x Pullip Uncanricky ♡ Kira x Dal Erenfried ♡ Lisa x Dal Romantic White Rabbit ♡ Erika x Byul Multinic Stefie ♡ Papu/Matthew x Isul Duke ♡ Ava x Pullip Stica ♡

Izha

• NRFB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #61 : Maaliskuu 10, 2012, 21:58:36 ip »
Musta tää noiden kumihuulien tekijän Taeyang jonka se on kustomoinu itsensä näköiseksi, on iha sika ihana :'D ♥
Ite ottaisin millon vaa tähän taloon tuon nuken >w<

...joo, en kyl noista muista ryppynukeista pidä mutta toi on vaa jotenki nii suloinen : D Olen outo, tiedän.
✶ cherie /shinku/ ✶ peanut /fc/ ✶ rüya /fc/ ✶ mallory /mm/ ✶ ffiôn /prunella/
f l i c k r   i n s t a g r a m   p r o f i i l i t

Peachupii

• MIB
  • no mikä nyt on häh häh
« Vastaus #62 : Kesäkuu 26, 2012, 22:50:56 ip »
Miks tää tyyppi teki tän ku siitähän on jo valmiiks pullip!!??
Tabetai [Dal Joujou] Marisa [Pullip Prupate] Hazel [Byul Eris]Lotte [Pullip Miku Hatsune] ♡ Adagio [Pullip Victorique] ♡
Nukkeblogi✝ ✝FlickrKuvaketjuni

Ainski

• MIB
  • 'Cause I ain't well, though I try to be.
    • Watashi no sekai II
« Vastaus #63 : Kesäkuu 27, 2012, 12:46:45 ip »
^ Se alkuperänen ei oo yhtään Audreyn näkönen, ainakaan mun mielestä. Ja tuollahan on Sabrinan stockit päällä ja kai meikkikin, vain huulet va nenä uusiksi muotoiltu ja maalattu.
Tänään: Kuu [Dal custom] | Esin [Pullip Seila] | Nanitte [Pullip Miku LOL ver.] | Gra [Pullip Classicla Alice] |
Huomenna:  Emiria [Pullip ... ] |
Ylihuomenna: Pullip Chill | Pullip Nero |
Blogi | Flickr | Myyntiketju | Ostoketju

Peachupii

• MIB
  • no mikä nyt on häh häh
« Vastaus #64 : Kesäkuu 27, 2012, 13:37:12 ip »
ahaa just niin.... :P Hyväminä!
Tabetai [Dal Joujou] Marisa [Pullip Prupate] Hazel [Byul Eris]Lotte [Pullip Miku Hatsune] ♡ Adagio [Pullip Victorique] ♡
Nukkeblogi✝ ✝FlickrKuvaketjuni

Kiidu

• OOAK
« Vastaus #65 : Kesäkuu 29, 2012, 17:18:02 ip »
Täytyy uudistaa nää mun kommentit :D

Kaikki arvostus tietenkin noitten tekijälle. Varmasti on ollu vaikeeta, mutta silti, miksi? Miksi pitää pilata vajaan sadan euron nukke? :o

Wren

• Custom bait
  • *
« Vastaus #66 : Kesäkuu 29, 2012, 21:04:15 ip »
Minun mielestäni nämä nuket ovat älyttömän hienoja ja taitavasti tehtyjä, vaikken itse haluaisi kotiini asumaan. Nostan hattua tekijöille. Varmasti hirveän suuri prosessi. <:

Rozen-chan

• Custom bait
  • *
  • Hieeee!
« Vastaus #67 : Helmikuu 21, 2015, 14:39:39 ip »
Tuo Johnny tae on aivan ihana! Jos tollanen olis myytävänä varmasti ostasin :D
Pullip Pere noel (Angel), Pullip Alura (Marie), Isul Johan retro (Kyo), Isul Milk tea (Ren) , Byul Princess Minty (Minty) , Dal Lyla (Dolly)

Instagram: @wonderland_dolly

Mrs. Schoolweek

• Stock
  • **
  • Pullipisti
« Vastaus #68 : Helmikuu 22, 2015, 10:38:50 ap »
Mielestäni täällä on mennyt monella kommentointi hyvän maun rajojen yli. Eivät kaikki teidänkään custom-nukkenne ole kaikkien mielestä hienoja, mutta harvoin kukaan tulee silti huutamaan (sivukaupalla) että ovat Rumia ja Pilalla! Varsinkin kun nämä on tehty valtavalla taidolla, teknisellä osaamisella ja taiteellisella silmällä on todella huonoa ja epäkypsää käytöstä sanoa, että tekijä on "pilannut" luomuksensa. Nämä customit ovat todella omaperäisiä ja erikoisia, eivätkä kaikki ihan minunkaan makuuni, mutta arvostan valtavasti jokaiseen käytettyä työpanosta ja osaamista. Useimmat ottaisin ilolla itselleni.

Kiehtovan karikatyyriaspektin lisäksi näen näissä upeaa dialogia Pullipien alkuperäisen designin ja reaalimaailman ja sen outouksien välillä. Olen itsekin harkinnut modaavani Pullipini nenää tuodakseni häneen hiukan lisä rumuutta ja särmää. Näiden näkeminen rohkaisi työstämään ideaa eteenpäin. Iso osa ihmisen (ja tietysti myös nuken) viehätystä on nimenomaan epätäydellisyys, joka korostaa kauniita ja täydellisiä asioita, joita meissä kaikissa on.

Lasisydän

• Stock
  • **
  • Pullipisti
« Vastaus #69 : Helmikuu 23, 2015, 18:52:50 ip »
Mielestäni täällä on mennyt monella kommentointi hyvän maun rajojen yli. Eivät kaikki teidänkään custom-nukkenne ole kaikkien mielestä hienoja, mutta harvoin kukaan tulee silti huutamaan (sivukaupalla) että ovat Rumia ja Pilalla! Varsinkin kun nämä on tehty valtavalla taidolla, teknisellä osaamisella ja taiteellisella silmällä on todella huonoa ja epäkypsää käytöstä sanoa, että tekijä on "pilannut" luomuksensa. Nämä customit ovat todella omaperäisiä ja erikoisia, eivätkä kaikki ihan minunkaan makuuni, mutta arvostan valtavasti jokaiseen käytettyä työpanosta ja osaamista. Useimmat ottaisin ilolla itselleni.

Kiehtovan karikatyyriaspektin lisäksi näen näissä upeaa dialogia Pullipien alkuperäisen designin ja reaalimaailman ja sen outouksien välillä. Olen itsekin harkinnut modaavani Pullipini nenää tuodakseni häneen hiukan lisä rumuutta ja särmää. Näiden näkeminen rohkaisi työstämään ideaa eteenpäin. Iso osa ihmisen (ja tietysti myös nuken) viehätystä on nimenomaan epätäydellisyys, joka korostaa kauniita ja täydellisiä asioita, joita meissä kaikissa on.

Olen samaa mieltä. Ei ole kiva että kaikki hokevat että nuket ovat pilalla. Minusta jokainen nukke on hieno omalla tavallaan. :)
HUOM! Olin ennen Peilikuva!

(Tauolla nukkeilusta.)

Shmi

• Stock
  • **
  • taiteilija pienellä t:llä
    • Flickr
« Vastaus #70 : Maaliskuu 01, 2015, 17:51:12 ip »
Heitän oman lusikkani soppaan. :D

Olen ensinnäkin samaa mieltä Mrs. Schoolweekin kanssa, on aika överiksi mennyt meininki. Minua jäi häiritsemään varsinkin tämä "nukke on pilalla" kommentointi, sillä kustomoija selvästi tietää mitä tekee. Näiden nukkejen naamat eivät vaikuta syöpyneiltä ja pilalle hiotuilta, vaan taidokkaasti muokatuilta ja huolella tehdyiltä. Jos kyseessä olisi paperi, jolle nämä olisi piirretty ei kukaan huutaisi siitä että nyt se on pilalla, vaan tulkitsisi sen taiteilijan omaksi tyyliksi. Joten miksi tässä sitten tehdä siitä jotain muuta. Koska se ei ole mieleinen, ei tarkoita sitä että se on pilalla.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että nämä nuket eivät ole kaikille mieleisiä, se on ihan sama ovatko ne rumia vai eivät. Se on jokaisen oma mielipide, mutta voisihan sen hieman lievemmin ilmaista. Kunhan antaa tekijälle hänelle kuuluvan arvostuksen vaivannäöstä ja taidoista.

Itse taas tykästyin näihin. Eivät kaikki yhtä hyviä ole, mutta joukosta löytyy todellisia helmiä. Ihailen tätä taitoa, jolla nämä naamat on tehty.  Niiden koomisuus ja karikatyyrimaisuus todella uppoavat minuun :D
Kotona: Aysha (Pullip Melissa), Miruko (Pullip Naomi) ja Osha (Dal Edge)
sekä hartsipallerot Honey ja Phoenix ♥
Flickrini: flickr.com/photos/shmi-/