Kirjoittaja Aihe: Yeolume Miku Hatsune - maaliskuu 2020  (Luettu 173 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Yeolume Miku Hatsune - maaliskuu 2020
« : Toukokuu 14, 2020, 19:02:59 ip »

Maaliskuun 2020 julkaisu, Yeolume Miku Hatsune. Tästä oltiin unohdettu tehdä julkaisu tänne kokonaan, niin tässäpä on!

Lisää kuvia: https://www.amiami.com/eng/detail/?gcode=FIGURE-055785

Hintana tälle tällähetkellä on 11,220jeniä eli noin 95euroa.

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
Vs: Yeolume Miku Hatsune - maaliskuu 2020
« Vastaus #1 : Toukokuu 15, 2020, 23:20:52 ip »
Pelottava Yeolume. Kuin kummitus tuijottavine silmineen. Mikulle tyypillinen söpö eloisuus on nyt kateissa. Jotakin hyvin kiehtovaa siinä ristiriidassa kuitenkin on. Tästä tulee olemaan jännittävää nähdä omistajakuvia. Veikkaan, että tästä nukesta irtoaa yllättäviä piirteitä
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Sade

• NRFB
    • Blogi
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2020, 17:45:23 ip »
Tämä on puhtaasti hämmentävin julkaisu, joka viimeaikoina on tullut. Vocaloidit ovat minulle rakas konsepti ja olen viihtynyt niiden parissa jo vuosia. Siltikään tämä julkaisu ei herätä minkään tason positiivisia tuntemuksia. Nukke ei muistuta olemukseltaan Hatsune Mikua laisinkaan. Yeolume lapsekkuudessaan ei istu Mikuksi. Toki osaan katsoa tätä nukkea ainoastaan hahmon viitekehyksestä. Se, mihin kaikkeen muuhun tästä nukesta on, ei ole minulle vielä auennut.
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram
※ 27 Pullipia | 8 Dalia | 7 Isulia | 5 Taeyangia | 2 Byulia ※

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Custom bait
  • Elda
« Vastaus #3 : Toukokuu 23, 2020, 13:01:43 ip »
On kyllä erikoinen julkaisu tämä. Minulla on Snow Hatsune Mikun dollfie dream pää, josta tuli oitis poikanukke. Myös tästä julkaisusta saisi pojan. Mutta se vaatisi kehon vaihtoa ja silloin vaatteista tulisi hyödyttömiä. Toisaalta... Minusta nuo vaatteet ovat aika hyödyttömiä tuonkin kehon päällä. 😅 Kun näin, että Yeolumesta oli lopultakin tulossa uusi julkaisu, ajattelin ostaa sen oli se sitten millainen hirvitys tahansa. Mutta nyt kun koronan myötä rahatilanne on huomattavasti huonompi, jääpi tämä ostamatta.
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.