Kirjoittaja Aihe: Pullip Purely Sherbet - heinäkuu 2020  (Luettu 214 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Pullip Purely Sherbet - heinäkuu 2020
« : Toukokuu 14, 2020, 18:53:41 ip »

Uusi heinäkuun 2020 julkaisu, Pullip Purely Sherbet.

Lisää kuvia: https://www.amiami.com/eng/detail/?gcode=FIGURE-058561

Hintana tälle on esim. Amiamissa 19,860jeniä eli noin 170euroa.

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Pullip Purely Sherbet - heinäkuu 2020
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2020, 17:53:46 ip »
Kaikkien uusien nukkejen joukosta tämä on vähiten makuuni. Vaikka nuken yleisilme on ihan suloinen, kokonaisuus näyttää omiin silmiini varsin sekavalta. Yksisarvishuppari ei näytä erityisen laadukkaasti tehdyltä, vaikka asun muut osat ovatkin erikseen ihan nättejä. Kengistä kuitenkin pidän paljon! Tällaisia ei olla aiemmin nähty.

Erityisesti nukessa tökkii kuitenkin sen meikki. Voimakas blushaus näyttää minun silmiini ihan huonosti muokatulta kuvalta tai joltakin filtteriltä. Mikään muu osa kasvoissa ei puolestaan yllätä laisinkaan. Toivottavasti se tämän tyylinen Yeolume julkaistaisiin, sillä tämä ei juurikaan säväytä. :(
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram
※ 27 Pullipia | 8 Dalia | 7 Isulia | 5 Taeyangia | 2 Byulia ※

Sähkölasku

• Stock
  • **
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2020, 20:24:22 ip »
Erityisesti nukessa tökkii kuitenkin sen meikki. Voimakas blushaus näyttää minun silmiini ihan huonosti muokatulta kuvalta tai joltakin filtteriltä. Mikään muu osa kasvoissa ei puolestaan yllätä laisinkaan. Toivottavasti se tämän tyylinen Yeolume julkaistaisiin, sillä tämä ei juurikaan säväytä. :(

Joo tää. Varsinkin blushaus on sangen mielenkiintoinen ja mietin, että mistä inspis on haettu, kun imo fairy keihin tuo ei kuulu, ellei jotain merkittävää ole tapahtunut (okei, yksittäiset tyypit tietysti voi rakennella millaisia meikkejä vain). Ehkä joku naapurityyli sitten, vaikka onhan tää vähän saivartelua. Joka tapauksessa en pidä blushauksesta. Silmät tällä ovat kauniit, koska sydämet silmissä viehättävät minua aina. Sitä Yeolumea minäkin odotan, vaikken tiedä, hankkisinko, kun olen niin kiintynyt vain Daleja -ideologiaani, hehe.

Meikin takia en tätä nudena hankkisi, sen sijaan vaatteet voisin pölliä, ne ovat ihanat. Esim. noi kengät vetäisin heti jalkaani, jos olisin 30-senttinen! ;D Huppari on paikka paikoin vähän hämmentävä (sivuevät???), mutta istuu kumminkin minusta ihanaan pastellipilvikokonaisuuteen kokonaisuuteen sentäs.
🌠 Marmo (Dal Cinnamoroll 2008) 🌠
💕 Murri (Dal Puki) 💕

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #3 : Toukokuu 17, 2020, 00:32:27 ap »
Näitä uusia nukkejulkaisuja katsellessa voi ainakin ihailla sitä, että eivät ole nyt tosiaan jumahtaneet yhteen tyyliin. Mietin jo alkuvuodesta, onko sinne palkattu uusi suunnittelija, kun julkaisut alkoivat olla entisestä poikkeavia.

Vaaleat pastellihörhelöt eivät ole minun tyyliäni, eikä tuo kasvojen blushaus miellytä ostomielessä, mutta tykkään siitä että tehdään jotakin erilaista. :) Ja tässä tytössä on jotain omalla tavallaan raikasta ja herkkää.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Custom bait
  • Elda
« Vastaus #4 : Toukokuu 23, 2020, 13:37:28 ip »
Tämä julkaisu on hämmentävä. Siinä on paljon sellaista, mistä pidän valtavasti ja sen vastapainona paljon sellaista, mistä en pidä ollenkaan. Rakastan noita hiuksia. Jos ei olisi koronatilanteen aiheuttamaa lovea pankkitilillä,  ostaisin nuken pelkästään hiusten takia. Pidän myös mekosta ja hiuspinneistä. Sen sijaan kengillä tai takilla en tekisi mitään. Mutta nukke itse... 😧 Saattaisin huolia silmät, mutta en mitään muuta. En muistakaan, milloin olisin nähnyt pullipin, jonka näkeminen saa heti kuikuilemaan hiekkapaperia... Tuo meikki lähtisi niin varmasti viimeistä vetoa myöten jos nukke ikinä minun käsiini päätyisi.
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.