Erityisesti nukessa tökkii kuitenkin sen meikki. Voimakas blushaus näyttää minun silmiini ihan huonosti muokatulta kuvalta tai joltakin filtteriltä. Mikään muu osa kasvoissa ei puolestaan yllätä laisinkaan. Toivottavasti se tämän tyylinen Yeolume julkaistaisiin, sillä tämä ei juurikaan säväytä. 
Joo tää. Varsinkin blushaus on sangen mielenkiintoinen ja mietin, että mistä inspis on haettu, kun imo fairy keihin tuo ei kuulu, ellei jotain merkittävää ole tapahtunut (okei, yksittäiset tyypit tietysti voi rakennella millaisia meikkejä vain). Ehkä joku naapurityyli sitten, vaikka onhan tää vähän saivartelua. Joka tapauksessa en pidä blushauksesta. Silmät tällä ovat kauniit, koska sydämet silmissä viehättävät minua aina. Sitä Yeolumea minäkin odotan, vaikken tiedä, hankkisinko, kun olen niin kiintynyt vain Daleja -ideologiaani, hehe.
Meikin takia en tätä nudena hankkisi, sen sijaan vaatteet voisin pölliä, ne ovat ihanat. Esim. noi kengät vetäisin heti jalkaani, jos olisin 30-senttinen!

Huppari on paikka paikoin vähän hämmentävä (sivuevät???), mutta istuu kumminkin minusta ihanaan pastellipilvikokonaisuuteen kokonaisuuteen sentäs.