Kirjoittaja Aihe: Pullip Sowrene - heinäkuu 2020  (Luettu 476 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Pullip Sowrene - heinäkuu 2020
« : Toukokuu 14, 2020, 18:52:12 ip »

Uusi heinäkuun 2020 julkaisu, Pullip Sowrene.

Lisää kuvia: https://www.amiami.com/eng/detail/?gcode=FIGURE-058299

Hintana tälle on esim. Amiamissa 19,860jeniä eli noin 170euroa.

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Pullip Sowrene - heinäkuu 2020
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2020, 17:49:30 ip »
Minulla on hyvin jakautuneet mielipiteet tästä nukesta. Sowrenen yleisolemus on juuri sitä, josta yleensä pidän - kujeileva ja vähän yliampuva. Asun yksityiskohdat ovat upeita ja tykkään paljon myös väriyhdistelmistä - olkoonkin, että yhdistelmä ei ole käytännöllisin mahdollinen. Upeaan asuun innostukseni sitten lopahtaakin. Nuken kasvot ovat makuuni liian valjut. Tämän tyyppinen asu vaatisi asenteikkaamman meikin. En myöskään ole huulten mallin ylin ystävä. Plussaa nukke saa kuitenkin siitä, että se on tyylillisesti yhtenäinen!
31 Pullipia | 13 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

Izha

• Kannatusjäsen
  • MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
Vs: Pullip Sowrene - heinäkuu 2020
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2020, 20:06:47 ip »
Siinä missä en yleisestikään liiemmin pidä sinisen sävyistä, vielä vähemmän asun taivaansininen miellyttää yhdistettynä kirkkaanpunaiseen. Burleski-olemus tosin viehättää, mutta toteutus jää silti kangasvalintoineen ja leveine sukkanauhoineen kovin halvan näköiseksi. Itse nukesta minulle tuli monen muun tavoin heti ensimmäiseksi mieleen Alice du Jardinin ja Ludmilan yhdistelmä. Kuten Sade jo sanoikin, naama jää turhan vaisuksi muuten räväkkään kokonaisuuteen. Ei tämä julkaisu minussa inhoa aiheuta, muttei kyllä mitään mieltymystäkään.
ᶜʰᵉʳⁱᵉ ° ᵐᵃˡˡᵒʳʸ ° ᶠᶠⁱᵒ̂ⁿ ° ˡᵉᵖʳᵒᵗᵗᵒ ° ᵃⁱˡⁱ́ˢ ° ᵏʸʸ ° ᵍᵘᵃᵛᵃ ° ᵉˡˢᵃ ° ᵖᵉᵖⁱᵗᵃ ° ˢʰⁱⁿᵏᵘ ° ᵇᵃᵈᵇ ° ʰᵉᵈʷⁱᵍᵉ ° ᵉ̂ˡʰⁱˡᵈʳ ° ᵇʳⁱᵍⁱᵗᵗᵉ ° ⁱᵒˡᵃ

ᵖʳᵒᶠⁱⁱˡⁱᵗ / ⁱⁿˢᵗᵃᵍʳᵃᵐ / ᶠˡⁱᶜᵏʳ / ᵇˡᵒᵍⁱ