Kirjoittaja Aihe: Taeyang hide TELL ME ver. - joulukuu 2019  (Luettu 227 kertaa)

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
Taeyang hide TELL ME ver. - joulukuu 2019
« : Joulukuu 21, 2019, 16:56:49 ip »

Erilaiset artisti hideä esittävät julkaisut ovat osoittautuneet ilmeisesti varsin suosituksi, sillä Groove tuo markkinoille jo kuudennen Taeyang hiden! Tällä kertaa on vuorossa TELL ME -versio, jonka pitäisi tulla ulos vielä tämän kuun aikana. Nukke on hieman normaalia spesiaalimpi julkaisu, sillä sitä voi tilata vain joko suoraan Groovelta tai sitten LEMONed -kaupasta, joka välitti myös edellistä hide-julkaisua,20th Memorial -versiota. Hintaa nukella on noin 22 000 jeniä eli suunnilleen 180 euroa.
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita) ♥ Kazuki (Isul Helios) ♥ Victor (Taeyang MJ) ♥ Agata (Pullip Stica) ♥ Cassandra (Pullip Cassie)

Nukkeblogi - Nukkeprofiilit - Wasurenagusa - MyFigureCollection - twitter

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Taeyang hide TELL ME ver. - joulukuu 2019
« Vastaus #1 : Joulukuu 22, 2019, 11:41:26 ap »
Tämä on mielenkiintoinen julkaisu! Toki olen hieman sitä mieltä, että uuden Hiden sijaan markkinoille olisi voinut tuoda kokonaan uuden Taeyangin, mutta tämä on sen verran hieno, etten pistä pahakseni. Tykkään voimakasmeikkisistä poikanukeista, eikä tämä ole lainkaan poikkeus siinä suhteessa. Hyvän väriset huulet ja vahvat silmämeikit. Tykkään myös voimakkaan punaisesta peruukista. Tämä on jo stock-lookissaan niin toimiva kokonaisuus, että tuskin itse vaihtelisin kauheasti mitään. Pistävän keltaiset silmätkin sopivat kokokuvaan hienosti. Virkistävää saada taas uusi Taeyang. Omistajakuvia odotellessa!

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
Vs: Taeyang hide TELL ME ver. - joulukuu 2019
« Vastaus #2 : Joulukuu 24, 2019, 00:10:57 ap »
Minä olen ihan hurmaantunut. Hide ei artistina tai henkilönä minulle merkkaa sen kummempaa, mutta oikeastaan kaikki aiemmat Hidet ovat olleet todella onnistuneita ihan nukkeina. Ja tämä on minusta jo ilmestyneistä paras.
Vahva ilme, tasapainoiset värit, näyttävä asu ja kauttaaltaan toimiva kokonaisuus. Tykkään ihan mahdottomasti.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/