Kirjoittaja Aihe: Pullip Momori - lokakuu 2019  (Luettu 312 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Pullip Momori - lokakuu 2019
« : Heinäkuu 10, 2019, 13:13:40 ip »
Pullip Momori on lokakuun 2019 julkaisu. ^^

Lisää kuvia Grooven blogissa: http://groovepullip.blog.fc2.com/blog-entry-630.html

Miwa

• Custom bait
  • *
  • Pullipisti
    • Kuunsirppi
Vs: Pullip Momori - lokakuu 2019
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2019, 21:12:58 ip »
Hirvittävän söpö! Näinkin tästä jo kuvia, tykkään ettei ole täyteen tupattu julkaisu :). Tykkään varsinkin tuosta meikistä ja peruukista. Mukavan hempeä, kiva että groovekin on ehkä siirtymässä trendien äärelle ja näkee vähän erilaisempiakin meikkejä. Hauskaa nähdä tämmöinen neutraalimpi luonnon lapsi, kivan maan läheinen.

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2019, 22:26:06 ip »
Voi näitä ysärihippejä. Kuten edellinen hippinukke Taffy, tämäkin olisi minulle helppo cossattava.

Ok, oikeasti tämä on nimestä päätellen mori mikä on vaan hienostuneempi nimitys arkihipille joka ei käytä räikeitä värejä. Tyyli on supersuosittu sekä ihmisillä että nukeilla. Eikä siinä mitään. Harvoin muodissa on mikään niin suloinen.

Itse nukke on tosi kaunis. Kerrankin värimaailma on maltettu pitää hillittynä eikä nukkea ole kuorrutettu tukkapaljoudella. Hurraan aina kun Pullipilla on polkkatukka. Ja tämä lainepolkka on niin kiva että mieleni tekisi itselleni samanlaista.

Meikki ei ole suurin suosikkini. Tämä bjd-inspiroitunt pehmoinen maalausjälki on sekin tällä hetkellä mielettömän suosittu, mutta minusta se ei ole aina Pullipin tyyliselle tyylitellylle nukelle paras valinta. Tällaiseen hillittyyn ja huomaamattomaan morityttöön tyyli sopii kuitenkin hyvin. Oikeastaan olen tyytyväinen että ovat malttaneet pitää koko hoidon näin tasapainossa.

Asu sen sijaan on ihan mahtava. Pitkästä aikaa stock-asu jonka jokainen kappale on käyttökelpoinen! En edes muista koska tätä olisi tapahtunut edellisen kerran? Kunnolliset saapikkaat, paksut sukat, mekko ja villatakki, jopa käsilaukku on kiva. Ainoa mikä tuntuu liialta on tuo orava kaulan ympärillä. Mutta onhan kyseessä lokakuun nukke. Silloin ei pitsit ja pellavat enää riitä.
2003: Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

nyannberry

• Custom bait
  • *
  • my heart's a kaleidoscope
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2019, 00:11:44 ap »
Tämä on ihan söpö, mutta jotenkin vaisu julkaisu. Kokonaisuus on oikein harmoninen sekä yhtenäinen, muttei sellainen, että herättäisi minkäänlaisia ostohaluja.

Faceup on ihan suloinen - silmämeikki on herkkyydessään todella nätti ja poskipunat ovat oikein sievät. Huulista en kuitenkaan pidä ollenkaan. En yleensä pidä ruskeasävyisistä huulista, enkä tee tämän kohdalla poikkeusta. Lisäksi minuun iskee yleisesti pullipeilla täyteläisemmät huulet. Toki huulet sopivat ihan hyvin kokonaisuuteen, mutta omaan silmään ne vain näyttävät aika rumilta...

Peruukki on suloinen, pidän laineikkaasta polkasta. Myös silmäsirut ovat todella kauniit, ruskeilla on vaikea mennä vikaan! <33 Asu on hempeä ja käytännöllinen - sitä voisi käyttää monissa eri asuissa. Mielestäni morityyliä olisi voinut kuitenkin viedä vielä pidemmälle lisäämällä kerroksia ja "pehmeyttä" enemmän. Rakastan mekon yksityiskohtia ja sitä, että kengissä on ihan oikeat nauhat! Hiuskoristekin on söpö. Pakko kyllä lisätä, että tuosta pitsistä tulee mieleen ihan se pitsi, mitä saa ostettua Suomalaisesta Kirjakaupasta muutamalla eurolla... ::) Yleensä olen pitsin suuri ystävä, mutta tuon nähdessäni voin ajatella vain Suomalaista Kirjakauppaa. :'D

"Only two kinds of people exist in this world, those who steal and those who are stolen from."

melankolia {aurora} ◇ lyrette {galene} ◇  salome {io} ◇ eoforhild {angelique} ◇ valkyrie {banshee} ◇ narcissa {dal mio} ◇ benedicta {kirsche} ◇ ragna {barasuishou} ◇ vega {bonita} ◇ sullivan {isul classical mad hatter} ◇ lilith {kirakishou -14} ◇ îo {eos} ◇ caelestis {bonnie} ◇ sieglinde {greggia}

instagram @nyanndolls

entinen Arizun!

Izha

• Kannatusjäsen
  • MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #4 : Heinäkuu 11, 2019, 13:47:15 ip »
Naaman Mikiyochii- ja BJD-tyylisyyttä on kommentoitu, en voi olla itse kuitenkaan ainoa jonka silmään se näyttää myös kamalan suttuiselta? Poskien pisamien blushit loppuvat niin seinään, että nukke näyttää likaiselta! Silmien alla on myös jotain levinneen luomivärin näköistä meneillään. Huulissa on ilmeisesti haettu jonkuntason duckfacea, mutta minua ei sen toteutus miellytä. Pidän keltaisesta luomiväristä, mutta yleisesti ei meikki iske. Vähän sarjakuvamaisemmat meikit istuvat Pullipin skulptiin paljon nätimmin.

Peruukki on kuitenkin aivan ihana! Herkullisen värinen ja pitkästä aikaa jotain vähän lyhyempää. Silmätkin yksinkertaisuudessaan todella nätit. <33

Asu on käytännöllinen joo, mutta silti jää vaisuksi. Otan mieluummin oikeasti hienon naurettavan avaruusasun (ei Cosmodyn tyyliin, vaan Jupin ja Mercun!) jolla ei mitään käyttöä arjessa, kuin perusnätin kokonaisuuden jonka metsästäisin kärryyni vartissa Etsystä. Noista Merl-tyyppisistä kengistä en myöskään yhtään välitä, nelostyypin sirot jalanterät ovat siinä skaalassa että kaikki ihkaoikeat ommellut kengät näyttävät lähinnä palikoilta nuken jaloissa. Neule on tosin ihana, ja loppupeleissä peruukin ohella ainoa osa jonka tästä nukesta haluaisin ihan kotiin asti!

Pitsipannasta tulee itsellenikin mieleen joku parin minuutin kyhäelmä Suomalaisen pitsipakkauksesta... :D Sinänsä hyvä idea kuitenkin, kun pannan avulla saa ilmeisesti otsista pysymään vähän otsalta pois, joka lempeiden kulmakarvojen avulla pehmentää nuken ilmettä.
✶ cherie /shinku/ ✶ peanut /fc/ ✶ rüya /fc/ ✶ mallory /mm/ ✶ ffiôn /prunella/ ✶ leprotto ✶ tipi /tweety/ ✶ paju /paja/ ✶ bee /panda/ ✶ ailís /fantastic alice/ ✶ froggy ✶ sigrid /china china/
f l i c k r   i n s t a g r a m   p r o f i i l i t

Sähkölasku

• Custom bait
  • *
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2019, 15:15:55 ip »
Naaman Mikiyochii- ja BJD-tyylisyyttä on kommentoitu, en voi olla itse kuitenkaan ainoa jonka silmään se näyttää myös kamalan suttuiselta? Poskien pisamien blushit loppuvat niin seinään, että nukke näyttää likaiselta!

Et ole ainoa! Varsinkin noi tummat pulisonkihenkiset blushit (saattaisivat olla varjotkin) ovat ongelmalliset. Noin yleisilmeestä tykkään kyllä kovasti ja meikki on nuken henkeen sopiva. Olisi vaikea kuvitella mori-tytölle muuta.

Noin yleisesti ottaen pidän tästä tosi paljon! Todella nätti julkaisu! Tulee melkein halu ostaa Pullip, ööh. :P Mulla oli itselläni lyhyt mori-vaihe ja olen hankkinut joillekin nukeilleni mori-tyylisiä vaatteita ja voisin melkein toivoa, että joku haluaa vielä joskus luopua näistä stockeista ja olen silloin paikalla lokkimassa. :D Minusta nukke ei ole siis ollenkaan pliisu, vaan tosi uskollinen herkälle ja maanläheiselle morille. :)
🌠🌙