Kirjoittaja Aihe: Taeyang Joker - heinäkuu 2018  (Luettu 187 kertaa)

Pearls

• MIB
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
Taeyang Joker - heinäkuu 2018
« : Kesäkuu 07, 2018, 15:16:57 ip »

Groove on aikaisemmin julkaissut useampia DC-sarjakuvien hahmoja nukkeina, mutta nyt tulee vaihteeksi uusi Taeyang DC-teemalla. Kyseinen nukkehan on Taeyang Joker, joka julkaistaan heinäkuussa. Edelliset DC-aiheiset nuket, Wonder Woman ja Harley Quinn, julkaistiin vuonna 2016 SDCC-erikoisjulkaisuina.

Tällä nukella on hahmon tyyliin sopiva raju faceup ja tosi valkoinen naama, ja on varmaan yksi erikoisimpia julkaisuja jos ei nyt koko Pullipin historiassa niin ainakin vähään aikaan! Itse ainakin odotan jo kovasti omistajakuvia tästä nukesta.
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita)

Nukkeblogi - Nukkeprofiilit - Wasurenagusa - MyFigureCollection - twitter

Sade

• NRFB
    • • Blogi •
Vs: Taeyang Joker - heinäkuu 2018
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2018, 22:33:04 ip »
Otsikon luettuani jouduin hetken pohtimaan, lieneekö kyseessä juuri se Jokeri, jonka olen jo pitemmän aikaa halunnut nukkeversioksi. Oikeassa olin, onneksi! Oikein miellyttävä julkaisu. Itseasiassa odotin hieman laimeampaa toteutustapaa, Jokeri kun on hieman hankalahko tapaus nuketettavaksi. Kyseessä on minulle rakas hahmo, ja olen varsin tyytyväinen toteutukseen. Vihreän sävy olisi voinut olla hivenen kirkkaampi, mutta uskon levänvihreän näyttävän kuvissa paremmilta. Pitänee katsoa, josko joskus hankkisin tämän ihan vain koristeeksi itselleni, sen verran kuitenkin pidän hahmosta ja toteutuksesta nukkena.
Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram & Nukkeinstagram
Tsukiko (Naomi) | Hinata (Clarity) | Grell | Rima (Tweety) | Luna (Luce) | Lilia (Sfoglia) | Mona (Regeneration Paja) | Shirei (Chill) | Lucifer (Duke) | Celiné (Gothic & Lolita Yuki Movie ver.) | Disney (Kagamine Rin) | Avalon (Lunatic Queen) | Roxette "Rory" (Icarus) | Edriel (Eos) | Daphne (Angry) | Memoria (Tina) | Anemone (Barasuishou) | Haigha (Prunella) | Integra (Souseiseki 2007)| Kanga (Ddalgi) | Callistra (Elisabeth) | Chióni (My Melody) | Sade (Shinku 2006) | Aldreia (Kirsche) | Granaté (Mir) | Rowan (Classical Mad Hatter) | Absynthe (Valko) | Misae (Full custom) | Iika (Poison Girl full custom) | Atlas (Glen) | Mercury (Hednar) | Amalthea (Natalie) | Laverna (Vendettina) | Edelweiss (Classical White Rabbit) | Ilse (Ciel) | Nona (Rhiannon) | Envy (Lilith) | Lir (Romantic King)| Nadiha (Suigintou 2007) |

GingerLady

• OOAK
  • Pullipisti
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2018, 16:52:06 ip »
Täytyy tunnustaa, etten tunne Batman-sarjaa kovinkaan hyvin (shock!). Mitä hahmon kuvia olen nähnyt, niin kyllähän tämä hahmouskolliselta näyttää. Hieman vähemmillä rypyillä sekä aavistuksen paksummilla kulmakarvoilla voisin jopa innostua nuken hankinnasta ilman hahmoakin :D

En tiedä onko kyseessä sarjan eri versio tms, mutta joissakin sovituksissa Jokerilla on se vieläkin "leveämmin" hymyilevä ilme, ilmeisesti arvet suunpielissä? Ja joissakin versioissa, ainakin animaatiossa, on näkynyt tämä meikin avulla tehty hymy. Olisi ollut siistiä, jos nukelle olisi tehty se ihan äverin leveä poskiin asti ulottuva virne, itseni se on ainakin aina pysäyttänyt ;D

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #3 : Kesäkuu 10, 2018, 00:46:24 ap »
En ole elokuvaa nähnyt, mutta varsin hahmouskollisen näköinen julkaisu tämä minustakin on, ja tuntuu kovin onnistuneelta. Uskon, että Jokerin fanit ovat ihastuksissaan? :)
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~