Kirjoittaja Aihe: Pullip Kagezakura - marraskuu 2017  (Luettu 2024 kertaa)

Kanttarelli

• Kannatusjäsen
  • OOAK
  • Pullipisti
Pullip Kagezakura - marraskuu 2017
« : Syyskuu 03, 2017, 23:19:18 ip »

Toisella syksyn uudella julkaisulla on Pullip Shionin tapaan tumma tukka, mutta vaatteet ovat punasävyiset. Kagezakuran huulet ovat vaaleat ja hymy sievä.

Lisää kuvia Amiamin sivuilla
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2017, 23:22:17 ip kirjoittanut Kanttarelli »
*Omat nukkeaarteet*
Pullipit: Classical Alice, Classical Alice Sepia version, Eve Sweet
Dalit: Loa, Chenille du Jardin
----
+ Blythe*3, Kikipop*3, muutama bjd ja jokunen monsteri

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
Vs: Pullip Kagezakura - marraskuu 2017
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2017, 00:22:06 ap »
Tämän tytön meikki on kauniimpi ja ilme lähestyttävämpi kuin sinisellä siskollaan, mutta julkaisuna tämä on minusta vähän pliisu ja ennenkin nähdyn oloinen. Voisin vaihtaa tämän nuken naaman siniselle Shionille. :)

Punahilkkamainen huppuviitta on kyllä suloinen ja hiusten väri miellyttävä, mutta nuo hiusten latvat kähertyvät kuivan näköisesti.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2017, 16:08:31 ip »
Pliisu on minullekin päällimmäiseksi mieleen jäävä sana. Vähän sama kuin niiden Pikku Prinssin Ketun ja Ruusun kanssa. Periaatteessa tosi kauniita julkaisuita, mutta niistä ei jää mitään muistijälkeä.

Tällä on ihanat silmäsirut ja pidän silmistä kokonaisuutenakin. Nude suu ei ole minun juttuni mutta tällä tyttömäisellä julkaisulla se toimii. Huppu ja punertava otsatukallinen peruukki kuitenkin syövät kasvoista vähänkin värin ja tuntuu kuin suloinen naama jäisi niiden takaa kokonaan huomiotta. Huputtomissa kuvissa kasvot tulevat heti paremmin esiin ja tämäkin on niitä jotka kovasti tahtoisin nähdä toisenlaisessa peruukissa.

Asu kyllä itsessään on kiva. Pidän eteenkin kuviosukkiksista ja kengistä.
2003: Street, 2004: Panda, 2005: Jupi, 2006: Zuora, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy ja Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Norsku

• Custom bait
  • *
  • Keräilijäluonne ^^!
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2017, 21:20:15 ip »
Kokonaisuus on ihana. Siinä kaikki sopii kaikkeen.
Vaatteet ovat rakkaus <33! Ne voisin ottaa vaikka heti itselleni. Näiden kahden syyn takia, kun kuva pompahti ruudulle olin ihan: -ihana! Tän nuken haluun itselleni!
Tarkempi tarkastelu tuotti pettymyksen.
Vaikka tämä onkin vähän toistelua, mutta silti: tämä julkaisu on pliisu.
Kulmakarvoista sentään meikissä tykkään. Ihanan väriset ja sopivan pituiset. Hymy on kaunis.
Vaatteet voisin varastaa, vaikka heti, mutta nukke itsessään on aika njäähh...
Menossa mukana:
-Pullip Ludmila, Nimetön-
Mukaan matkustamassa:
-

Puppeteer

• NRFB
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2017, 21:41:21 ip »
Olen nähnyt tämän nuken asun myös ihmisen yllä, joten mahdollisesti ne voisi itselleenkin hankkia. Minä en pidä tämän julkaisun vaatteista niin paljoa, mitä toisen Gouk yhteistyönuken, mutta tässä sitten meikissä ja silmissä on enempi asioita, jotka silmääni miellyttävät. Onhan tämä nyt sinäänsä söpö ja kaikkea, mutta en aivan vakuuttunut ole. Toki, vaatteet eivät ole minulle se ykkösjuttu minkä perusteella nukkeja valitsen, joten.. Vain tulevaisuus näyttää onko tämä nukke minun juttuni vai ei.

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Stock
  • Elda
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2017, 11:51:13 ap »
Minäkin ottaisin huppuviitan sekä pään silmineen mutta en muuta. Silmämeikki tällä nukella on erityisen hieno - ja oikein tehty tuuheampia ripsiä varten. Minulla on heikkous huppuviittoihin ja tämä on tosi nätti. Hiuksia en huolisi, sillä latvat tosiaan näyttävät kuivilta, mutta en pidä myöskään väristä tai otsahiuksista. Mutta niistä nyt en muutenkaan pidä. Mekko on... erikoinen. Sitäkään en ottaisi. Siinä on kiva leikkaus kyllä, mutta niin paljon kaikkea, että se näyttää sekavalta. Elementit syövät toinen toisiaan pois. Nuo pitsihihat ovat kylläkin aika hyvä idea. Saatan lisäksi olla puolueellinen, mutta mekko näyttää itse asiassa paremmalta ilman huppuviittaa.

Minulle tämä julkaisu tuskin kotiutuu, mutta pidän kyllä silmäni auki pään ja huppuviitan varalta.
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.

Sade

• NRFB
    • • Blogi •
« Vastaus #6 : Syyskuu 05, 2017, 20:01:43 ip »
First impression: onpa kertakaikkisen tylsä. Olen jo ensivaikutelmastani toipunut ja todennut, ettei tämä sittenkään ollut aivan niin tylsä julkaisu kuin antoi olettaa. Meikki ei edelleenkään ole aivan sitä suosimaani, mutta jotakin uutta siinä on. Se on simppeli olematta kuitenkaan tylsä. Pidän varsinkin noista alaripsistä, ne luovat nukelle jotenkin päättäväisen ilmeen. Nudehuuletkin sopivat todella hyvin kokonaisuuteen.

Toinen miellyttävä asia tässä on värimaailma. Varsin harmoninen, kaikki sopii kaikkeen. Vaikka asu onkin nätti, ja kokonaisuus toimii, en kuitenkaan hankkisi tätä ihan hyllyyn asti.
Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram & Nukkeinstagram
Tsukiko (Naomi) | Hinata (Clarity) | Grell | Rima (Tweety) | Luna (Luce) | Lilia (Sfoglia) | Mona (Regeneration Paja) | Shirei (Chill) | Lucifer (Duke) | Celiné (Gothic & Lolita Yuki Movie ver.) | Disney (Kagamine Rin) | Avalon (Lunatic Queen) | Roxette "Rory" (Icarus) | Edriel (Eos) | Daphne (Angry) | Memoria (Tina) | Anemone (Barasuishou) | Haigha (Prunella) | Integra (Souseiseki 2007)| Kanga (Ddalgi) | Callistra (Elisabeth) | Chióni (My Melody) | Sade (Shinku 2006) | Aldreia (Kirsche) | Granaté (Mir) | Rowan (Classical Mad Hatter) | Absynthe (Valko) | Misae (Full custom) | Iika (Poison Girl full custom) | Atlas (Glen) | Mercury (Hednar) | Amalthea (Natalie) | Laverna (Vendettina) | Edelweiss (Classical White Rabbit) | Ilse (Ciel) | Nona (Rhiannon) | Envy (Lilith) | Lir (Romantic King)| Nadiha (Suigintou 2007) |

mizya

• Aloittelija
  • *
  • lingvisti
    • Colourless
« Vastaus #7 : Syyskuu 23, 2017, 11:19:27 ap »
Minun silmää kyllä miellyttää tämä julkaisu. En tiedä johtuuko se tuosta punahilkkamaisesta viitasta, kun olen huomannut että tuppaan ihastumaan punahilkkateemaisiin juttuihin. xD

Tykkään peruukin väristä, tosin kuitu näyttää karhealta, joten voi olla että joutuisi hommaamaan uuden... Meikki on kivan luonnollinen, tosin minun makuun on vähän turhan tiheään alaripsiä. ^^; Tällä on myös tuommoiset vähän anime-tyyliset eye chipit, joka on iso plussa. :'D Ihastuin niihin Callieen ja Cassieenkin suurimmaksi osaksi animusimmujen vuoksi, ahah...

Tämä kyllä nousee listalle "voisin joskus harkita ostavani, mikäli sattuu sopivaan saumaan" :'3
💕 Haaveissa Pullip Callie 💕
Blogi | flickr | Etsy kauppa | instagram