Kirjoittaja Aihe: Kilala  (Luettu 931 kertaa)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
Kilala
« : Maaliskuu 22, 2017, 06:18:45 ap »
Kaikki keskustelut ja kysymykset liittyen Kilala-kauppaan tulee jatkossa tänne. Täällä voit myös ilmoittaa kyseisen firman uutisia. :)

---

Kilalan kivijalka-liike on nykyään lopetettu.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2020, 13:17:49 ip kirjoittanut Siniirr »
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

samsam

• Aloittelija
  • *
Vs: Kilala
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2017, 19:37:14 ip »
Olen käynyt Kilalassa paikan päällä ja ostin sieltä muun muassa Isulini (Isul Mao) sekä muutamia nukkejen vaatteita. Tykkäsin itse tosi paljon kaupasta kokonaisuudessaan; ulkonäkö, tunnelma, esillepano jne. oli hyvin kawaii -tyylinen ja asiakaspalvelu sujuvaa vaikkakin myyjä ei puhunut kovin hyvää suomea. Tuotteet on hyviä/ajaa asiansa ja kauppa itsessään on turvallinen. Suosittelen kaikille!

Kauppa oli kyllä hyvin pieni/ahdas, kun ei meinattu kaikki asiakkaat mahtua katsomaan niitä tuotteita. :D

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Vs: Kilala
« Vastaus #2 : Kesäkuu 30, 2020, 16:50:58 ip »
22.5 Kilala ilmoitti että sulkivat heidän kivijalkaliikkeensä. Sanoivat kuitenkin tiedotteessa, että saattavat joskus uudestaan avata kivijalkaliikkeen.
https://www.kilala.fi/2020/05/kilalan-forumin-myymala-on-suljettu-keskitymme-nyt-verkkokauppaan/