Kirjoittaja Aihe: Ohjeistus Palautteisiin  (Luettu 17788 kertaa)

Hunajasieni

  • Admin
  • NRFB
  • *****
  • Viestejä: 2542
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
Ohjeistus Palautteisiin
« : Kesäkuu 29, 2015, 20:02:00 ip »
Palaute

Jokainen käyttäjä luo tänne oman palauteketjunsa. Ketjun otsikoksi pitää laittaa oma nimimerkkinsä.
Lainaus
Esim. Tatzukin palautteet

- Kun olet käynyt kauppaa jonkun kanssa voi hän jättää palautetta palauteketjuusi ja sinä voit jättää puolestasi hänen palauteketjuunsa oman palautteesi.

- Palautteessa tulee selvästi näkyä oliko kauppakokemus positiivinen, neutraali vai negatiivinen. Nämä tulee lihavoida, jotta ne on helppo ja nopea huomata palauteketjuja selatessa. Mainitse myös olitko ostajana, myyjänä tms.
Jos sinulla on jotakin muuta mainittavaa käydystä kaupasta voit sen mainita viestissäsi.

Lainaus
Esim. Ostin Zelmanilta nuken ja peruukin.
Viestittely oli sujuvaa, nukke oli pakattu hyvin ja Zelman lähetti tavarat minulle nopeasti.
Ei mitään negatiivista sanottavaa näistä kaupoista. Palautteeni on positiivinen!

- Oman palauteketjunsa ensimmäistä viestiä voi käyttäjä muokata, esim. tehdä yhteenvedon saamistaan palautteista. Lisäksi halutessaan voi laittaa linkin esim. Huuto.netin tai muiden foorumeiden palautteisiin. (tarkistathan että ne näkyvät myös sisäänkirjautumattomille!)

- Jos käyttäjällä ei ole vielä palauteketjua, voit kehottaa häntä tekemään sellaisen tai tehdä sellaisen hänen puolestaan mikäli hän ei sitä tee.

- Alueella ei ole tarkoitus keskustella, vain jättää palautetta käydyistä kaupoista.

- Jos saat mielestäsi ns. kostopalautteen ota yhteys ylläpitoon. (Säästä yksityisviestit ongelmallisesta kaupankäynnistä jos mahdollista.)
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥