Kirjoittaja Aihe: Plasticpop  (Luettu 8333 kertaa)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
Plasticpop
« : Elokuu 30, 2012, 22:07:02 ip »
Kaikki keskustelut ja kysymykset liittyen Plasticpop-kauppaan tulee jatkossa tänne. Täällä voit myös ilmoittaa kyseisen firman uutisia. :)

---

Hakusanoja: plastic pop
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2017, 02:12:59 ap kirjoittanut Hunajasieni »
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
Vs: Plasticpop
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2014, 11:36:35 ap »
Ei ehkä se oikein alue, mutta liippaa ehkä lähimpää. Olen tilaamassa nukkea Plasticpopista, mutta seinä taisi tulla vastaan, sillä valitsin maksutavaksi pankkisiirron, ja nyt en osaakaan maksaa sitä! Olen aikaisemmin maksanut ulkomaille yksityiselle, ja se hoitui pankini (Nordea) "Maksu ulkomaille"-painikkeen kautta. Plasticpopilla kuitenkin puhuttiin jostain SEPA-pankkisiirrosta, joka onkin ilmeisesti joku suoraveloituspalvelu, josta en ymmärrä mitään. Osaisiko joku neuvoa, kuinka maksu hoidetaan, että saisin asian hoidettua ajoissa? Ja ei, en ole täysi tumpelo pankkiasioiden kanssa, mutta kaikista ulkomaisista nettikaupoista, joissa olen ennen asioinut, on ollut mahdollista maksaa suoraan omalta pankkikortilta antamalla kortin tiedot kaupalle.
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita) ♥ Kazuki (Isul Helios) ♥ Victor (Taeyang MJ) ♥ Agata (Pullip Stica) ♥ Cassandra (Pullip Cassie)

Nukkeblogi - Nukkeprofiilit - Wasurenagusa - MyFigureCollection - twitter

Spica

• Moderaattori
  • MIB
  • Kone-empaatikko <3
    • Spicasmagoria
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2014, 13:41:30 ip »
^Ei hätää, Pearls, SEPA-maksu tarkoittaa euroopan sisäistä pankkisiirtoa. Se siis toimii aivan samalla tavoin kuin jos maksaisit pankkisiirrolla suomalaiselle tilille. Kirjoitat vain Plastic Popin IBAN-tilinumeron kokonaisuudessaan tilinumero-kenttään ja maksun muut tiedot vastaavasti.

Itse olen käyttänyt tätä SEPA-maksua useasti Saksaan asioita maksaessani, myös Plastic Popille ja hyvin on toiminut. :3
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2014, 13:43:11 ip kirjoittanut Spica »

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2014, 13:44:33 ip »
Spica, kiitos vastauksesta! Olen siis kyllä aikaisemminkin maksanut ihan tavallisia ulkomaan pankkisiirtoja Euroopan sisällä, mutta vain yksityiselle, en yrityksille. Pitää katsoa tuota maksua uudestaan, sillä minusta tuntuu että siitä puuttuu joitakin tietoja suorittamista varten (tai sitten en vaan osaa lukea) mutta enköhän saa tuon hoidettua ja Plasticpopin asiakaspalvelukin osaa ehkä auttaa, tai sitten oma pankki jos tulee oikein tiukkaa.
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita) ♥ Kazuki (Isul Helios) ♥ Victor (Taeyang MJ) ♥ Agata (Pullip Stica) ♥ Cassandra (Pullip Cassie)

Spica

• Moderaattori
  • MIB
  • Kone-empaatikko <3
    • Spicasmagoria
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2014, 13:50:26 ip »
Eipä mitään. Hyvä jos oli apua. :)

SEPA-maksu toimii samalla tavoin niin yksityisille kuin yrityksillekin. Voi olla että jotkut pankin vaatii BIC/SWIFT-koodin mutta muistaakseni PlasticPopin laskussa oli se mainittu. Samoin laitat viestikenttään tilauksesi numeron, että tietävät mikä tilaus on kyseessä (ja itse olen varmuudeksi laittanut vielä oman nimeni siihen viestikenttään). En ole varma mutta muistelisin että jos yrittää kirjoittaa siihen viitenumero-kenttään tuota tilausnumeroa niin se ei toiminut?

PlasticPopin asiakaspalvelu varmaan auttaa kyllä, olen sieltä joskus jotain kysellyt ja vastaus oli todella ystävällinen.

*muoks*  Katsoin tässä vanhaa PlasticPopilta saamaani tilausvahvistus-mailia ja siellä kyllä oli kaikki tarvittavat tiedot tosi tarkasti eritelty. Muista laittaa viestikenttään tuo PP-(numerosarjoja) alkuinen tilauksesi numero kokonaisuudessaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2014, 13:56:10 ip kirjoittanut Spica »

Puppeteer

• MIB
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2014, 15:28:51 ip »
PlasticPopiin kannataa kyllä ottaa yhteyttä jos tulee ongelmia, olivat todella avuliaita kun minulla oli ongelmani Paypalin kanssa. Sain lisää maksuaikaa mm. ja lupasivat vaihtaa maksutavan jos Paypal ei alkaisi ollenkaan toimimaan. Vastailukin oli todella nopeaa, vaikka en kyllä enää minään virka-aikana kirjoittanut.

Dormouse

• MIB
  • In your shadow I can shine~♥
    • Blogi
Vs: Kysymykset ja vastaukset~
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2014, 16:46:15 ip »
Lainaus
Tekeekö Plasticpop tilaukset tiettyyn aikaan kuusta vai tilaavatko he nukkeja sitä mukaa kun asiakkaat niitä heiltä tilaavat?

Käsitykseni mukaan he tilaavat nuket, kun asiakas laittaa tilauksen menemään.
Ainekin itse laitoin juuri kolme pre-order out of stock nukkea tilaukseen ja he ilmoittivat, että 3-4viikon päästä nuket olisivat heillä ja he laittavat ne sitten tänne päin, eli pre-ordereilla out of stockeilla kestää reilusti pidempään tulla yhteensä 5-6viikkoa.

//edit// Tarkoitin siis juurikin out of stock nukkeja ^___^pahoittelen sekaannusta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2014, 23:07:09 ip kirjoittanut Dormouse »
Little Pullip: 2
Dal: 4
Isul: 7
Taeyang: 18
Pullip: 27
Byul: 1
Yeolume: 1

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
« Vastaus #7 : Heinäkuu 09, 2014, 16:52:02 ip »
Lainaus
Tekeekö Plasticpop tilaukset tiettyyn aikaan kuusta vai tilaavatko he nukkeja sitä mukaa kun asiakkaat niitä heiltä tilaavat?

Käsitykseni mukaan he tilaavat nuket, kun asiakas laittaa tilauksen menemään.
Ainekin itse laitoin juuri kolme pre-order nukkea tilaukseen ja he ilmoittivat, että 3-4viikon päästä nuket olisivat heillä ja he laittavat ne sitten tänne päin, eli pre-ordereilla kestää reilusti pidempään tulla yhteensä 5-6viikkoa.

Voisin kompata vielä tätä, eli uskon Plasticpopin tilaavan nuken heti kun asiakas on sen tilannut. Tilasin nimittäin itse juurikin Out of Stock-nuken, ja sen saapumisajaksi ilmoitettiin 3-4 viikkoa. Nuket tilataan luultavimmin suoraan valmistajalta, minkä vuoksi niiden tulossa kestää. Eihän siinä olisi mitään järkeä, että nukkeja tilailtaisiin vain tiettyihin aikoihin asiakkaiden tilauksista riippuen ja se tuskin edes olisi kovin kannattavaa.

Pre-orderit taas ovat sikäli asia erikseen, että kauppa varmasti tilaa niitä myös suoraan myyntiin, ei pelkästään tilaajille, ja muutenkin ennakkotilauksista ei ikinä voi tietää kuinka kauan niiden tulossa kestää (jos esim. valmistuksessa tai valmistajan levityksessä tökkii joku). Lukemieni kokemusten perusteella tilattavissa Out of Stock-nukeissa kestää Plasticpopilla sellainen kuukausi- pari tilauksesta riippuen, 3-4 viikkoa taitaa olla standardi.

edit// hienosäätöä

Gamikane

• Custom bait
  • *
  • Aloitteleva nukkemursu
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2014, 00:53:51 ap »
Tilasin juuri eilen oman ekan nukkeni Plasticpopista, nyt odotellaan! Isäpuoli vähän nurisi tehtyään pankkisiirron ettei meillä ole mitään takeita että sieltä lähetrtään nukke kun ollaan maksettu, mutta kielsin olemasta pessimisti. Ei isoilla kaupoilla ole varaa huijata yhdeltäkään asiakkaalta 150€, siinä menee heti maine kun sana leviää eikä kukaan enää osta...
Rakas nukkeni: Bree Redhood (Bloody Red Hood)

Spica

• Moderaattori
  • MIB
  • Kone-empaatikko <3
    • Spicasmagoria
« Vastaus #9 : Heinäkuu 23, 2014, 14:42:17 ip »
^ Pakko sanoa tuohon että Plastic Pop on kyllä minusta ollut ihan luotettava. Ainakin kun olen sieltä itse tilannut ovat ilmoittaneet heti maksun saavuttua ja pakettikin on lähtenyt liukkaasti liikkeelle jos tavarat ovat olleet varastossa.
Yleensäkin saksalaiset firmat (ei toki kaikki mutta juurikin tällaiset tunnetummat ja käytetymmät) ovat tosi asiakasystävällisiä ja luotettavia. Nykyisin on tosiaan hyvä kun voi seurata yleisöpalautteita netistä etsimällä.

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
« Vastaus #10 : Lokakuu 02, 2014, 14:57:40 ip »
Osaako kukaan kertoa, miten ennakkotilaukset hoituvat plasticpopilla? (muistaakseni ainakin Spica oli sieltä joskus jotain ennakkotilannut...) Ja mietin tässä siis lähinnä noita maksuasioita. Yleinen käytäntö (ainakin nissä paikoissa joista olen ostanut figuja) on yleensä se, että maksu lähtee asiakkaan tililtä vasta kun tuote on vastastossa ja tulossa. Mutta entä plasticpopilla? Sieltähän voi tilata tavaraa varaston ulkopuoleltakin niin, että maksu hoidetaan vasta tilatessa.

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #11 : Lokakuu 03, 2014, 01:06:03 ap »
NUkke todellakin maksetaan samalla kun se ennakkotilataan. Niiden julkaisussa ei ole samoja epävarmuustekijöitä kuin figuureissa joissä julkaisuajat venyvät ja meininki on muutenkin villimpää.
Nukeissa päinvastoin julkaisu voi tulla myyntiin jo ennen ilmoitettua julkaisupäivää. Muistaakseni Froggy oli minulla kotona miltei 2 viikkoa ennen "virallista" julkaisupäivää. Se oli siis ennakkotilattu heti sen tultua mahdolliseksi.
2003: Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Hijiri

• OOAK
  • ♥ Nättipojat ♥
    • Hijiri @ Twitter
« Vastaus #12 : Marraskuu 04, 2014, 18:09:05 ip »
Löysin haavenukkeni Plasticpopilta "out of stock"-tagin alla eli nukke siis tilataan jostakin eikä sitä ole varastossa. Tekeekö Plasticpop tilaukset tiettyyn aikaan kuusta vai tilaavatko he nukkeja sitä mukaa kun asiakkaat niitä heiltä tilaavat? Olisi kiva saada tilattua haaveilemansa nukke Euroopan sisältä, varsinkin kun Plasticpopin ja Pullipstylen hinnat vaikuttaisivat tämän tietyn nuken kohdalla olevan aika samansuuntaiset.

Lähetin tästä asiasta nyt varmistuksen vuoksi sähköpostia suoraan Plasticpopille ja muutaman tunnin sisällä siitä sain vastauksenkin. Yllätyksenä tuli se, että he tilaavat nukkeja viikoittain kun itse olen tottunut bjd-nukkevälittäjien kohdalla siihen, että tilaavat esimerkiksi kerran kuussa. Tuli hyvä ja luottavainen fiilis kun yhteydenpito pelasi niin nopeasti ja viestin sävykin oli todella ystävällinen. :) Alan olla aika varma, että tulen tilaamaan heidän kauttaan vielä monta nukkea.
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Petits pas

• Stock
  • **
  • Pikkuisin askelin
    • Insta
« Vastaus #13 : Heinäkuu 17, 2019, 17:43:13 ip »

Olen jonkin verran käyttänyt Plasticpopin palveluja ja aina jäänyt hyvä ja luotettava maku!
Nyt ikäväkseni luin heidän sivuiltaan, että lopettavat kaupanteon elokuun lopussa!
Se on harmi, koska eurooppalaisen kaupan kanssa on ollut tosi sujuvaa toimia.

( Vielä ei ainakaan mitään suurta ale-myyntiä näkynyt ;) )
Kotona: Cirppu (Siry), Piper (d.X), Koko (p.fc), Kerttuli (p.X), Paraplyy (Paradis), Rica (Icarus), Aiju (Hanaayame)
sekä littlet Dal Lepupu ja Pullip Mir
Toiveissa: joku ihana uusi Byul, kunhan julkaisevat!
Tulossa: ?

Izha

• Kannatusjäsen
  • MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #14 : Heinäkuu 17, 2019, 22:44:49 ip »
Ohoh! En ole Plasticpopilta nyt about kuuteen vuoteen mitään tilaillut, mutta silti vähän haikea fiilis kun valikoimia toisinaan katselen. Kun uusia nukkeja vielä ostelin niin usein tuli käännyttyä Pullip Stylen puoleen ihan hinnan takia; ALVeineen ja tulleineenkin nuket olivat halvempia kuin Popista. Silti Plasticpopilla on ollut kivoja erikoistarjouksia ja pidin suuremmasta nukketyyppivalikoimasta.

Eurooppalaisia kauppoja on tosin myös ainakin dolls.moe (Espanja) ja Pullip World (Belgia)! EU:n ulkopuolelle ei siis tarvitse vielä suunnata jos ei halua. :) Edellä mainitulla on ollut aiemmin myynnissä feikkinukkeja, mutta nykyään ovat ne valikoimastaan poistaneet joten ihan hyvällä omatunnolla voi firmaa kannattaa.
✶ cherie /shinku/ ✶ peanut /fc/ ✶ rüya /fc/ ✶ mallory /mm/ ✶ ffiôn /prunella/ ✶ leprotto ✶ tipi /tweety/ ✶ paju /paja/ ✶ bee /panda/ ✶ ailís /fantastic alice/ ✶ froggy ✶ sigrid /china china/
f l i c k r   i n s t a g r a m   p r o f i i l i t