Kirjoittaja Aihe: Plasticpop  (Luettu 8720 kertaa)

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
Vs: Plasticpop
« Vastaus #15 : Heinäkuu 18, 2019, 01:00:52 ap »
Plasticpopin lopetus on iso menetys. Euromyyjiä ei ole liikaa ja moraalisesti puhtoisia euromyyjiä joiden kanssa kaikki sujuu luotettavasti ei ole sitäkään vähää.
Plasticpop oli juuri se liike, jota saattoi suositella aloittelevalle harrastajalle tai nuoren harrastajan äidille. Harmittaa aivan kympillä että juuri sen pitää lopettaa.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Kanttarelli

• Kannatusjäsen
  • OOAK
  • Pullipisti
« Vastaus #16 : Heinäkuu 18, 2019, 19:17:58 ip »
Harmi juttu! Olen huvin vuoksi käynyt Plasticpopin etusivulla melkein joka päivä, vaikka kauppa onkin viime aikoina ollut kyllä ihan nollassa uusien tuotteiden osalta. Nyt täytyy vielä tsekata josko siellä olisi joku dolly-kirja tai kikipop-vaatteita, mitä voisi napata kotiin.
*Omat nukkeaarteet*
Pullipit: Classical Alice, Classical Alice Sepia version, Eve Sweet
Dalit: Loa, Chenille du Jardin
----
+ Blythe*3, Kikipop*3, muutama bjd ja jokunen monsteri

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Custom bait
  • Elda
« Vastaus #17 : Heinäkuu 21, 2019, 11:00:40 ap »
Voi surkujen surku. Ensin Think Pink ja nyt Plasticpop. On jo pitemmän aikaa ketuttanut olla eurooppalainen nukkeharrastaja, ja trendi senkun jatkuu. (Olen viime ajat nukkeillut isompien vinyylisten nukkien puolella, ja siellä tilanne vasta synkkä onkin.) Minä nappasin viimeiseksi ostoksekseni Plasticpopilta Rose Red Mion. Söpö azone ilman otsatukkaa. Sellainen on helmi, eikä azoneita voi olla liikaa!
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.

Toblerone

• Aloittelija
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #18 : Heinäkuu 31, 2019, 15:39:48 ip »
Onpa harmi, että Plasticpop lopettaa. Tilasin Plasticpopista neljä nukkea ja palvelu oli aina hyvää ja tilaaminen helppoa. Nuket oli myös pakattu hyvin, koska vaikka paketti oli kuljetuksen aikana rikkoutunut, olivat nuket ja niiden paketit ehjiä. Plasticpopia tulee kyllä ikävä ja Euroopan sisäiset tilausmahdollisuudet vähentyvät taas. Hiukan hankala homma, kun monet nukkeilijat minä mukaan lukien eivät saa tilata nukkeja Euroopan ulkopuolelta.
24 pullip-perheen nukkea
/ 2 dalia/ 2 taeyangia/ 4 little pullippia/ 1 isul/ 15 pullippia/