Kirjoittaja Aihe: Hauskat uutiset  (Luettu 18975 kertaa)

LadyNancy

• NRFB
  • Vampyyri Lolita
    • Blogini
Hauskat uutiset
« : Elokuu 10, 2012, 21:08:58 ip »
Ajattelin tästä keskustelu ketjua, eli ei viestejä jossa vain linkki. Vältä rankkoja aiheita. Jos löydät useemman mielenkiintoisen uutisen jaettavaksi, laita ne samaan viestiin. Tarkista myös ettei aiheesta ole jo linkkiä, jos toisaalla on lisätietoa sillon saa laittaa. Laita aina uutisen otsikko viestiisi jotta muut voivat päättää haluavatko lukea uutisen.

Esimerkkinä yksi itseäni kiinnostava uutinen/artikkeli: Kuukauden eläin - Rupikonna linkki Korkeasaaren sivulle

Itse en oo ikinä nähnyt rupikonnaa luonnossa vaikka mökillä Ristiinassa sammakoita on näkynytkin. Odottelinkin koska mahdollisesti tulee korkeasaaren sivulle juttu lajista kuukauden eläimiin. Konnat on ihanan söpöjä <3.

Uutisia saa ja pitääkin kommentoida.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2012, 21:10:47 ip kirjoittanut LadyNancy »
Pitäkää hauskaa!

Pullipit: Miku Hatsune|Mir|BRH (Bloody Rose)|Youtsuzu (Megami)|Miku Hatsune LOL (Mikune)|Elisabeth (Tristessa)|Fraulein (Pihla)|Victorique| Taeyang: Sebastian Private Teacher|Arion|Sebastian|Hide Doubt ver.|Nosferatu|Myös Sasha Lumina ja BJD| Ostoslistalla: Taeyang Ama (Wrath) ja Midnight Velvet.
Kuvatopikit: Naikkoset, Miekkoset, Blogini, Skypekavereita? Lisää korpinsiipi

whipii

• NRFB
  • pöö.
    • Whipii's World
Vs: Hauskat uutiset
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2012, 22:06:50 ip »
Iso fisu : D Klick!

Tämä on jo aika vanha juttu mutta minusta oli aika mielenkiitoinen tämä miten ketsuppikuppeja pitäisi käyttää Klick!

Reika (Veritas), Lilian (Sala), Minka (Ciel Robin), Miki (Eos), Yumi (Youtsuzu), Amber (Angry), Hazel (Barasuishou), Berry (Siry), Nagini (MPC), Mercure (Jupi), Danielle (Nahh Ato), Muska (Paradis), Bonbon (Gloomy Bear), Reena (Greggia), Ddalgi
Nukkeprofiilit Nukkeblogi "Oma" blogini Flickr

shikasi

• NRFB
    • Tanpopo.
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2012, 22:16:00 ip »
^Mä luin ton ketsuppi-kuppi uutisen tossa viikko sitten, ja olin kuolla järkytykseen, oon aina eläny epätietoisuudessa... XDD
NukkeblogiTumblr1Tumblr2Ask.fm☮ 6 nuken onnellinen omistaja ☮

Izha

• NRFB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2012, 07:43:54 ap »
^ Itelleni äiti näytti viikko takaperin mäkkärissä tuon saman, ja tuijotin silmät pyöreinä hämmästyksestä. :D
Käy sääliksi niitä ketsuppikuppeja joita olen väärin kohdellut. :'c

Ja tuo iso fisu on kamala. ;_; Jos hauki on jo pelottava (tosin sen purukalusto on söpo) mielestäni, niin entäs tuo... hyi.

edit/ Omg, Veetistä uutisoidaan taas ! Yay ~ Muistan, ku olin iha innoissani ku joskus ajettiin Veetin ohi. :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2012, 08:04:13 ap kirjoittanut Izha »
✶ cherie /shinku/ ✶ peanut /fc/ ✶ rüya /fc/ ✶ mallory /mm/ ✶ ffiôn /prunella/
f l i c k r   i n s t a g r a m   p r o f i i l i t

Tiuhtiz

• Stock
  • **
  • Smile.
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2012, 11:55:38 ap »
Veeti on kun entisen (6) luokan pojan sukulaisen suunnittelema:D toi takarautio mikälie.. Niin se on vissiin sen serkku tai setä :D