Kirjoittaja Aihe: Mollamania  (Luettu 3993 kertaa)

untuvikko

• Admin
  • MIB
  • Lost in nukkelandia
    • Flickr
Mollamania
« : Elokuu 07, 2012, 20:55:19 ip »
Kaikki keskustelut ja kysymykset liittyen Mollamaniaan tulee jatkossa tänne. Täällä voit myös ilmoittaa Mollamanian uutisia. :)

Postikulut
Mollamanian postikulut ja toimitusaika löytyy heidän sivuiltaan "Toimitusehdot" välilehdestä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2012, 22:37:34 ip kirjoittanut Tatzuki »
Jos jokin foorumilla ihmetyttää, yksärillä tavoittaa. ^^
Admin asioista hoidan mm. uusien käyttäjien hyväksymiset, alaikäisten porttikiellot, kauppapuolelle- ja K18 puolelle hyväksymiset. Neideistä ja herroista lisää kuvia Flickrissä. :) Palauteketjuni

Chibi

• OOAK
  • I won't let you fall
Vs: Mollamania
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2012, 21:12:22 ip »
Itseäni on nyt häirinnyt pitkään, ja toivon, että tämä kuuluisi tänne, mutta onko totta, että Mollamaniaan on tulossa uusi työntekijä?  :o Itse ainakin olen tälläistä kuullut, mutten ole varma asiasta.
♥ July (Pullip Prupate) | Bonnie (Pullip Kirsche) ♥

Kuvaketjuni|Flickr|Nukkeblogini

Ainski

• MIB
  • 'Cause I ain't well, though I try to be.
    • Watashi no sekai II
« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2012, 21:14:28 ip »
Olisi kyllä todella hyvä jos tulisi, mutta riippuu ihan lähteestä, että tuleeko vai ei...
Tänään: Kuu [Dal custom] | Esin [Pullip Seila] | Nanitte [Pullip Miku LOL ver.] | Gra [Pullip Classicla Alice] |
Huomenna:  Emiria [Pullip ... ] |
Ylihuomenna: Pullip Chill | Pullip Nero |
Blogi | Flickr | Myyntiketju | Ostoketju

VanilijaSuklaa

• OOAK
  • ´w`
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2012, 21:14:49 ip »
^ Tuohon en osaa vastata.
Mutta oma kysymykseni; Mistäköhän päin nettä löytyisi noita mollamanian sivuilla myytäviä boggien valmistamia peruukkeja? Siis muualla kuin mollamaniassa? Oon yrittäny ettiä ties millä hakusanoilla sitä netistä, mutta en oo löytäny. Sen verran kivan näköisiä ovat nuo peruukit.. e__e
(۶ૈ ᵒ̌ Дᵒ̌)۶ૈ=͟͟͞͞ ⌨

Golden Retriever

• OOAK
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2012, 21:45:34 ip »
VaniljaSuklaa, yritin tässä etsiä, kun ei ollut muutakaan tekemistä, mutta peruukkeja kyllä löytyi... Ihmisille.
Voisit lähettää viestiä ja kysyä asiaa. ;3

//Ole hyvä VaniljaSuklaa, onhan se aina kiva olla avuksi :33

Chibin kysymyksessä voin vain sanoa, että en tiedä. Itse en kyllä ole kuullut mitään uudesta työntekijästä. :/
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2012, 21:52:05 ip kirjoittanut Golden Retriever »
Elämä yllättää

VanilijaSuklaa

• OOAK
  • ´w`
« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2012, 21:48:56 ip »
Kiitos Golden Retriever! <33 Ihmisille.. repesin kyllä xD No mutta lähettelempä mollikseen päin sähkäriä! ~ Kiitusta avusta! <33
(۶ૈ ᵒ̌ Дᵒ̌)۶ૈ=͟͟͞͞ ⌨

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #6 : Elokuu 08, 2012, 19:43:26 ip »
Itse en tiedä, mutta en uskoisi että Mollamania kovin helposti ottaisi toista työntekijää, ei kai nukkejen välittäminen suomessa niin kannattavaa ole? Mistä tämä asia on sitten tullut ilmi, onko Mollamanian välittäjä itse niin sanonut vai huhupuhe?
Olen osittain lomalla modehommista. Hoidan lähinnä kannatusjäsenryhmää. Muissa asioissa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3
Tilaukset - näkyy mm. aukiolot jne.
Myytävät -kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.

Päivitetty nukkelista löytyy kotisivuiltani! ♥  -> Hunajasieni.net ja vielä Blogi

Armiidus

• OOAK
    • Nequeo Dormire
« Vastaus #7 : Elokuu 08, 2012, 21:34:45 ip »
Saatta hyvinkin olla totta, jatkuvastihan siellä on niitä tilausjonoja purettavana... Ja eikös Boggie ole joku firma joka myy peruukkeja vaan jälleenmyyjille? Ei siis varmaa tietoa, mutta jostain pääkoppani  unohdettujen aivotusten infopisteeltä sen kaivoin.
Pullip Romantic Alice (Emilie), Dal Lizbel (Leah), Dal Frara (Reine), Taeyang Tantus (Joel), Dal Puki (Isla) + MIO- pullip (Lumie)

Blogi 
 Kuvaketju

Chibi

• OOAK
  • I won't let you fall
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2012, 22:03:47 ip »
Itse en tiedä, mutta en uskoisi että Mollamania kovin helposti ottaisi toista työntekijää, ei kai nukkejen välittäminen suomessa niin kannattavaa ole? Mistä tämä asia on sitten tullut ilmi, onko Mollamanian välittäjä itse niin sanonut vai huhupuhe?

Luultavasti huhupuhe, sillä luin siitä gosusta ;)
♥ July (Pullip Prupate) | Bonnie (Pullip Kirsche) ♥

Kuvaketjuni|Flickr|Nukkeblogini

MidNight

• Custom bait
  • *
  • EXO fan ♥ HunHan shipper
Vs: Linkkejä ostamiseen
« Vastaus #9 : Toukokuu 04, 2013, 23:52:44 ip »
En tiedä kuuluuko tänne, mutta miten Mollamaniasta tilataan?

Viesti siirretty oikeaan paikkaan. -Tatzuki
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2013, 11:34:28 ap kirjoittanut Tatzuki »
Kotona:
Pullip Tomoe Mami, Huang "Lulu" LuChu
Pullip Midnight Velvet, Lovella "Ella" Johnson
Dal JouJou, Ito Ana
Blogi: Beautiful Black Pearl

Rosalie

• NRFB
  • Piimää kiitos.
    • Save My Soul
Vs: Vs: Linkkejä ostamiseen
« Vastaus #10 : Toukokuu 05, 2013, 00:29:29 ap »
^ Siellä ylhäällä, bannerin alla on palkki, jossa on kaikki 'kauppa', 'uutiset' yms. Sieltä löytyy myös painike nimeltä 'tilaus'.
♥: Lillian (elisabeth), Hiina (joujou) ja Erika (fiori)
blogiinkuvaketjuunnukkeprofiileihinflickriin

Niiskuneiti oli löytänyt ensimmäisen rohkean krookuksen nenännipukan.
"Pannaan lasi sen päälle, siten se selviää kylmästä yöstä."
"Älä pane", sanoi Muumipeikko, "se selviää paremmin, jos sillä on vähän vaikeuksia."
- Tove Jansson: Taikatalvi

Tomaattimurska

• Custom bait
  • *
  • Pullipisti ^_^
    • Blogini!
« Vastaus #11 : Syyskuu 07, 2013, 10:16:04 ap »
Tietääkö kukaan, mistä mollamania ns. tilaa nukkeja varastoonsa, koska kun pullipstyleen tuli joujou taas myyntiin ja rege paja, niin tuli mollamaniaankin.
Voisikohan mollamania ostaa pullipstylesta nuken, ja sitten asiakas ostaisi sen mollamaniasta, kun äitini ei halua tilata ulkomailta...?
Kotona: Sofie[pullip sfoglia] Ninette [pullip nanette]
Ostoslistalla: Prupate ♥ Joujou ♥ Maretti
Unelmissa: ♥ Isolde ♥ Frara ♥ Nina ♥ Clara

Vampyyrityttö

• NRFB
  • ✝ powerless ✝
« Vastaus #12 : Syyskuu 07, 2013, 15:26:00 ip »
Tomaattimurska: En tiedä, mistä Mollamania tilaa nukkeja myyntiin, mutta voisithan kysyä sieltä, jos sinun olisi mahdollista tilata haluamasi nukke heidän kauttaan. Itse tilasin Chibi Risani sillä tavalla. Laitoin vain Mollamaniaan viestiä, onko heidän mahdollista tilata kyseinen nukke ja ainakin silloin vastaus oli kyllä. Firman omistaja sanoi mielestäni myös, että pitävät sivuillaan listattuna vain ns. suosituimpia nukkeja, mutta myös muiden tilaaminen onnistuu, jos niitä vielä on markkinoilla (=eivät ole loppuunmyytyjä).
✝ Zora [ naomi ] ✝ Madison [ chibi risa vrg ] ✝ Charlyne [ seila ] ✝
                    I've lost heart, the forest's scarred,
                        I hear no birds, just TVs and cars 

✝ flickrnukkeprofiilitkuvaketju

Werna

• MIB
  • Pullipisti
    • Flickr
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2013, 22:45:15 ip »
Minä olen joskus myös kysellyt yksittäisien nukkejen saantimahdollisuuksia Mollamaniasta silloin kun en vielä "uskaltanut" tilata ulkomailta. Joskus on onnistunut, joskus ei. Mollamaniaa pyörittävä Hanna-Maria on oikein mukavan ja ystävällisen oloinen ja vastaa yleensä viesteihin nopeasti, joten rohkeasti vain kysymään!
Pullippini Rebecca [Asuka], Justine [Cornice], Fanny [Clarity], Miona [Youtsuzu]
Dalini Leonoora [Tezca], Amalia [Angry], Vilmiina [Milch]
Taeyangini Sam [Filato]

Kitty

• NRFB
  • Meow
    • •Sinin nukkeblogg•
« Vastaus #14 : Syyskuu 09, 2013, 11:52:40 ap »
Minun käsitykseni mukaan Mollamania tilaa nuket suoraan valmistajalta eli sieltä voi kysyä mitä tahansa nukkea jota on vielä myynnissä (eli niitä jotka ei ole sold out). Itse olen ainakin saanut aina haluamani nuket Mollamanian kautta jos niitä vain on ollut vielä valmistajalla. Joskus on käynyt niinkin, että olen kysynyt jotakin nukkea jota ei ole näkynyt varastossa ja se nukke sattuikin siellä olemaan eli hän ei siis välttämättä aina edes merkkaa kaikkia varastossa olevia nukkeja sinne näkyviin. Ja voit kyllä ihan rohkeasti kysyä sieltä nukkea jonka haluat, jos se nukke sattuu olemaan Sold out en usko että hän sitä sinulle alkaisi ebaystä hankkimaan, mutta vielä myynnissä olevia suosittelen kysymään. :)

Ja mun käsityksen mukaan Mollamania ei tilaa nukkeja Pullip stylestä, en sitten tiedä varmasti - kannattaa siis kysyä.
Kotona:
Pullip: Elisabeth♥, Souseiseki♥ [Sour], Barasuishou♥ [Benata], Custom Suiseiseki♥ [Sofia], Celsiy♥ [Debbie], Grell♥ [Bernice], Moon♥ (Regeneration) [Chi], Peter Pan [?]
Dal: Edge♥, Tweety♥ [Tellu], Hangry♥ [Endy]
Little Pullip: Black Diamond♥ [Emma], Bonita♥ [Nuppu], Grell♥
Little Dal: Risa Sweet Girl♥ [Risa]
Byul: Pollon♥ [Monica]
Taeyang: Tantus♥ [Kenny], Filato♥ [Dan]