Kirjoittaja Aihe: Kiitosviestit ja kommenttien ruinaaminen  (Luettu 2867 kertaa)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
Kiitosviestit ja kommenttien ruinaaminen
« : Huhtikuu 26, 2012, 01:07:47 ap »
Moni kirjoittelee kiitokset kommentoijille ketjuunsa, mutta kun tätä tehdään joka ikisen kommentin välissä se on todella äryttävää ja on lisäksi turhaa viestien kalastelua. Älä postaa samaan ketjuun viesti kuin kerran päivässä ja kiitä kaikkia siihen mennessä kommentoineita kerralla, voit myös vastata kysymyksiin kerralla. Kaikkia ei tarvitse kiittää erikseen.

Myöskään UKK:ssa erillisiä kiitosviestejä ei saa olla sillä ne turhaan pitkittävät ketjuja. Pelkkää kiitosta siis. Jos vastaat tai raportoit muutakin niin samalla saa toki kiittää, mutta se ei saa olla kommentin pääpointti.

Ylimääräisiä kiitosviestejä saa poistaa kun tulee vastaan, oli ne sitten uusia tai vanhoja eli elkää ihmetelkö jos olette tätä tehneet paljon että viestejä häviää tai yhdistellään yhdeksi.

Muistutan myös samalla että oman ketjunsa pompautus ilman uusia kuvia on kiellettyä. Jos et saa kommentteja niin ehkä voisit panostaa kuviin enemmän? Aina ja kaikesta ja joka asiasta ei saa kommentteja, älä siis masennu jos aina ihmisillä ei ole kommentoitavaa. Valitettavasti myös toiset ihmiset saavat enempi kommentteja jos heillä on enemmän kavereita tai ovat "suositumpia." Ei kannata olla kommenteista kateellinen.
Valokuviin panostamisesta lisää täällä:
http://www.pullipsuomi.net/foorumi/index.php?topic=107.0

Kaikkia noita sääntöjä rikkovat viestit poistetaan off-topicina ja niistä voi saada porttikiellon määrä-ajaksi foorumille.

Sitten se kommenttien ruinaaminen. Se on todella inhottavaa. Jos ihmisellä ei ole kuvista ihmeellisempää sanottavaa niin ei niitä kommentteja tarvi ruikuttaa ihmisiltä. Itselleni ainakin tulee monesti sellainen olo että kun kommenttia vaaditaan niin en sitten kirjoitakaan sitä kommenttia lainkaan minkä olin laittamassa. Laatu korvaa määrän, mieluummin otan yhden ajatuksella kirjoitetun kommentin kun 10 "voiku kiva, nätti nukke" -kommenttia.

Esim:
"Pakko kommentoida!"
"Kommatkaaa joookooooo pliiis!?"
"Jos et kommentoi niin syön sinut!"

Ei siis tälläisiä enää jatkossa.
Kiitos!
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Rosalie

• NRFB
  • Piimää kiitos.
    • Save My Soul
Vs: Kiitosviestit ja kommenttien ruinaaminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2012, 22:31:14 ip »
Voiko kuitenkin kuvaketjussa tai muualla kuvien loppuun kirjoittaa esimerkiksi "olisi kiva saada kommentteja" jos viestissä siis on samalla myös ne kuvat taikka muut tuotokset?
♥ Lillian (pullip elisabeth) ♥ Hiina (dal joujou) ♥ Erika (dal fiori)

NUKKEHARRASTUS TIENSÄ PÄÄSSÄ

Niiskuneiti oli löytänyt ensimmäisen rohkean krookuksen nenännipukan.
"Pannaan lasi sen päälle, siten se selviää kylmästä yöstä."
"Älä pane", sanoi Muumipeikko, "se selviää paremmin, jos sillä on vähän vaikeuksia."
- Tove Jansson: Taikatalvi

Zelman

• MIB
Vs: Kiitosviestit ja kommenttien ruinaaminen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2012, 17:13:30 ip »
Lisätään tänne muistutuksen ja uuttakin:

- Kuvatarinoihin, kuvatopiceihin, piirustus, valokuvaus (tajuatte miten tämä lista jatkuu)
Topiceihin EI kirjoiteta mitään tähän tyyliin:

''Kommentteja tai syön''
''Kommentteja saa antaa''
''Kommentit olis kivoja''
''Lisää kommentteja?''
''Haluan palautetta'' jne

Koska kyllä joku kommentoi sitten, kun on oikeasti jotain asiaa ja sanottavaa kuvista/tarinoista/jne.
Tämä koskee silti, vaikka lisäisit uusia kuvia. Kyllä ne kommentit sinne edelleen tulevat jos on tullakseen.

- Jos vastaat johonkin ketjuun, kirjoitat kaiken samalla kertaa, etkä laita esim. näin:

Lainaus
No mulla olis muutama kommentti tuohon asiaan liittyen. Haluaako joku kuulla lisää? : )

Kirjoita siis suoraan kaikki asiasi, etkä odota, että joku tulee pyytämään, että: ''Kerro! Minä ainakin haluan kuulla''
Ei tämä foorumi ole mikään chatti missä odotellaan toisten vastauksia, että voi itse kirjoittaa.

Hunajalisäys:  Sama pätee myös kuvissa, haluaisiko joku nähdä kun mulla on kuvia tästä tms.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2013, 03:21:22 ap kirjoittanut Hunajasieni »
Nukke Profiilit, Palaute, Pullip taide

~It's so easy when you're evil~