Kirjoittaja Aihe: Mitä on hyvä tietää ennen kun kustomoit? + kysymyksiä! *päiv. 22.3.2017*  (Luettu 121229 kertaa)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
Vs: Mitä on hyvä tietää ennen kun kustomoit?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 26, 2010, 19:16:07 ip »
Werna ostin sitä enne HLJstä mutta eivät enää myy, paria paikkaa kokeilin enkä saanut niitä sieltä, mutta plajapanista tuli törpöt perille asti. Mielestäni MSC on paras lakka, vaikka en muita olekaan käyttänyt, mutta olen kuullut ja nähnyt paljon.

https://www.plajapan.com/product_info.php?products_id=407

Lisäksi nukkevälittäjät triskel fantasy shop ja think pink euroopassa välittävät myös MSCtä.

http://www.triskelfantasy.com/
http://shop.fashiondoll.nl/

Ei ole linkkejä suoraan noihin tuotteisiin, mutta sieltä pitäisi löytyä. Triskeliltä olen kerran MSCtä tilannut kun loppui ja molemmat on luotettavia olleet. (netti vammaa, onneksi on kirjamerkit  ::) )
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #16 : Maaliskuu 31, 2010, 01:13:02 ap »
Niin varmaan joku haluaisi tietää myös että miksi olen kyseistä mieltä. Alla vähän selvennystä:

Gameworks shop: jää helposti kiiltävämmäksi tai kuultäväksi, pinta ei ole minun sormeeni yhtä hyvän tuntuinen kuin MSC
Testors: Jättää mustia pilkkuja, kerää pölyä helposti ja jopa tahmenee ajan kanssa

Eikä siis välttämättä aina mutta joskus.

Lisäksi olen kokeillut Army Painterin lakkaa, josta en toistaiseksi ole kuullut mitään huonoa, ei ihan yhtä hyvä pinta kuin MSCllä, mutta tätä ei kyllä saa laitettua liikaa helposti. Tulee siis jotenkin ohuemmin pullosta ilmeisesti. Plussaa isompi koko ja saa suomesta.
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Marenki

• NRFB
  • ♥~☆~♥
    • KAMISAMA☆DOLLS
« Vastaus #17 : Heinäkuu 07, 2010, 01:48:35 ap »
Um... Mitä ne vesivärikynät ovat ja paljonko ne noin maksaa? ^^ Oletteko niitä käyttäneet ja millaista jälkeä on tullut? ???
Pullips:|Maron|Himeka|Karin|Shinku|Souseiseki|Pepe|Viola|Mimi|Mayu|Amu|Azusa|Lemon|Miku|Minchi|Yuina|Miyako|Misaki|Miki♥
Dals:Rima|Miima|Yumi|Lipoca|Hina Ichigo|Yachiru|Rin|Len♥
Byuls:|Hiromi♥
Taeyangs:|Kaito♥
Isuls:|Yuki♥
Tulossa: -

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #18 : Heinäkuu 07, 2010, 12:04:17 ip »
Minulla on tuota Army Painter lakkaa ja mielestäni se toimii oikein hyvin. Tosin en ole kyllä mitään muuta lakkaa ehtinyt kokeilemaankaan.

Vesivärikynät ovat ihan tavallisia puuvärikyniä joissa on veteen liukeneva ominaisuus. Akvarellikynien nimellä myydään (watercolour pencils). Merkkejä esim. Derwent, Caran d'Ache, on muitakin muttei nyt tule mieleen. Itselläni on käytössä molemmat merkit ja kouluaikaiset (n.15 vuotta vanhat) Caran d'Achen akvarellikynät ovat osoittautuneet paremmiksi, niissä vaikuttaa olevan enemmän pigmenttiä.

http://www.charlesevansart.com/eshop/images/derwent12pencils.jpg
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

AliceOfDollland

• MIB
  • HulluHatuntekijä
« Vastaus #19 : Heinäkuu 14, 2010, 19:08:28 ip »
Miten pitäisi lakata huulet ,jos haluan laittaa sellaisesti pastelli-värillä heikosti keskeltä?Toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan...Onnistuisiko se vesivärikynällä tai muulla jos ei voi käyttää pastelleja?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2010, 19:33:34 ip kirjoittanut AliceOfDollland »
~Alice fell down the rabbit hole...And she's not coming back~
Hyvää syntymättömyyspäivää! :D

Leopardi

• Aloittelija
  • *
  • Pullipisti
Vs: Kysymykset ja vastaukset & Apua?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 15, 2010, 10:52:12 ap »
Pitääkö Pullip nukkeihin laittaa jotain lakkaa kenties päälle? Tai pitääkö niistä hioa jotain pois? o:

>Anteeksi että kysyn tyhmiä. :D

Delffiiniedit: Siirretty parempaan ketjuun, muistapas käydä tekemässä oma esittäytymisketjusi. :]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2010, 20:29:18 ip kirjoittanut Delffiini »
Kotona : Byul Rhiannon <3

Mekika

• MIB
« Vastaus #21 : Heinäkuu 15, 2010, 11:54:10 ap »
Marenki: Vedellä ja saippualla voi niitä yrittää hangata (;

Leopardi: Pullipeissa on jo lakka valmiiksi meikkien päällä, mutta jos meikkaat nukkeasi, lakka kannattaa hioa pois, ja meikkaamisen jälkeen se taas kannattaa lakata uudestaan.
Siru [Suiseiseki]
Amelia [Sfoglia]
Milka [Eos]
Mai [Pollon]

Leopardi

• Aloittelija
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #22 : Heinäkuu 15, 2010, 12:23:28 ip »
Mitäs kyseistä lakkaa sitten saa.. myykö mikään suomalainen nettikauppa? o:

Delffiiniedit: Lainaus poistettu, edellistä viestiä ei tarvitse lainata.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2010, 16:12:30 ip kirjoittanut Delffiini »

Mekika

• MIB
Vs: Pidä huolta nukeistasi & vältä näitä
« Vastaus #23 : Heinäkuu 15, 2010, 13:54:25 ip »
Itse olen ainakin ostanut Fantasiapeleistä. Käyttämäni mattalakka on GameWorkshop merkkistä. Ihan hyvää jälkeä olen sillä saanut  ;)  Ja jos on mahdollista päästä johonkin liikkeeseen, kannattaa käydä, niin säästyy 7 euron postikuluilta.
Siru [Suiseiseki]
Amelia [Sfoglia]
Milka [Eos]
Mai [Pollon]

Leopardi

• Aloittelija
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #24 : Heinäkuu 15, 2010, 15:01:20 ip »
Kiitoksia tiedosta. (:

Kyselen nyt tälläistä että millä meikkaatte nukkejanne? Kun olen siis ostamassa nuken ja kerään vähän tietoa. ^^

Sitten, mistä aineesta Pullipit on tehty, onko ne hartsia? o: Vai pelkkää muovia?  ???

Delffiiniedit: Lainaus poistettu, edellistä viestiä ei tarvitse lainata. Kaksi viestiä yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2010, 20:30:35 ip kirjoittanut Delffiini »

AliceOfDollland

• MIB
  • HulluHatuntekijä
« Vastaus #25 : Heinäkuu 15, 2010, 16:53:23 ip »
Muovia.BJD:eet on hartsia.:)
~Alice fell down the rabbit hole...And she's not coming back~
Hyvää syntymättömyyspäivää! :D

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #26 : Heinäkuu 15, 2010, 19:17:13 ip »
Varmaan akvarelli-puukynillä saa parasta jälkeä näin harrastelijana. Mielestäni useimmat Pullipit ovat kauniita stock-meikillä, itse en edes ajatellut että alkaisin Pullipeja meikkailemaan, mutta onhan sitä yhtä ja toista muokkailua tälläkin foorumilla nähty. Tutkaile, mitä täältä löytyy, niin saat varmaan vähän vihiä meikkiasioista.

Yleisesti ottaen Pullipin päät ovat arvokkainta mitä nukessa on, joten jos on hankkimassa uutta nukkea, meikkaamista viisaampaa on ehkä valita sellainen jonka stock-meikistä tykkää. Kaiken muun nukessa pystyy helposti vaihtamaan, mutta meikki on sellainen että tuntuu tuhlaukselta pyyhkiä uutta nukkea että saa huvikseen kokeilla. Sitten taas kuluneiden ja huonompikuntoisten nukkejen tuunaus on asia ihan erikseen.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

shamrosa

• NRFB
  • Pullipisti
« Vastaus #27 : Heinäkuu 16, 2010, 11:35:04 ap »

Tarvitseeko silmämekanismia, ja silmiä, luomia ja näitä irrottaa meikkaamisen ajaksi?
Ennen Shampoo. ^^

Nälkäkurki

• OOAK
  • Spem successus alit.
« Vastaus #28 : Heinäkuu 16, 2010, 15:48:38 ip »
Kyllä ne kannattaisi,ettei esim. lakatessa menisi nuken silmiin (LOL) sitä lakkaa,matatut silmät ei varmaan näyttäis hyviltä. ;)
Kiireinen lukiolainen joka vähällä vapaa-ajallaan meikkaa nukkeja ja pelaa videopelejä.

Otan vastaan meikkitilauksia.

Mamikohime

• Moderaattori
  • NRFB
  • Mama
    • ★きらきらひかる★
« Vastaus #29 : Heinäkuu 16, 2010, 15:57:17 ip »
Miten pitäisi lakata huulet ,jos haluan laittaa sellaisesti pastelli-värillä heikosti keskeltä?Toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan...Onnistuisiko se vesivärikynällä tai muulla jos ei voi käyttää pastelleja?

Suihkutettava lakka vois estää väriä leviämästä lakatessa, jos kerran vain osa huulesta saa väriä. Mun mielestä verivärikynä käy yhtä hyvin ko pastelliki, en oo tosin koskaan kokeillu kumpaakaan.  ???
Kotona: Shinku, Chie (Hello Kitty) ja nimetön Isul Glen
Blogini!