Kirjoittaja Aihe: Ostovinkit ja kyselyt kaupoista ja myyjistä!  (Luettu 44559 kertaa)

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Stock
  • Elda
Vs: Ostovinkit ja kyselyt kaupoista ja myyjistä!
« Vastaus #30 : Helmikuu 10, 2018, 09:01:33 ap »
Kiitos vinkeistä, Dormouse ja Pearls! Etsysta olen minäkin kaikenlaista löytänyt, mutta enemmän tuurilla kuin taidolla.  ::D Siellä kun pitää tarkkaan tietää, mitä hakee. Alice Collections oli minulle uusi tuttavuus, johon kyllä tutustun tarkemmin. Pikavilkaisun jälkeen se näyttää kovasti liikkeeltä, joissa kukkaro kummasti laihtuu!
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.

GingerLady

• Kannatusjäsen
  • OOAK
  • Pullipisti
« Vastaus #31 : Joulukuu 10, 2018, 23:16:17 ip »
Kyselenpä täältäkin, kun ketjun löysin (yhden vastauksen jo sainkin :) ). Onko kenelläkään kokemusta The Doll Marketista tilaamisesta? Siellä olisi kaksi haaveilemaani nukkea kohtuuhintaan... Lähettävätkö he nuket erikseen, jos tilaa kahdessa eri ostoskorissa? Kumpikin on yksistään alle 150e, eli välttäisi ehkä tullit (ainakin tullilaskurin mukaan). Olen katsellut myös GrooveStorea, vaikka se onkin kalliimpi ja siellä on vain toinen noista. Onko näistä kaupoista kokemusta viime ajoilta? Mitkä maksutavat niissä käyvät?

Vielä viimeisenä Amiamista, josta tilasin ensimmäisen nukkeni syksyllä 2016. Oli luotettava kauppa, joskaan ei halvimmasta päästä ja nuket loppuvat aika nopsaan. Postitus tuli muistaakseni kohtuuajassa.

Hijiri

• OOAK
  • ♥ Nättipojat ♥
    • Hijiri @ Twitter
« Vastaus #32 : Joulukuu 11, 2018, 02:05:25 ap »
Kyselenpä täältäkin, kun ketjun löysin (yhden vastauksen jo sainkin :) ). Onko kenelläkään kokemusta The Doll Marketista tilaamisesta? Siellä olisi kaksi haaveilemaani nukkea kohtuuhintaan... Lähettävätkö he nuket erikseen, jos tilaa kahdessa eri ostoskorissa? Kumpikin on yksistään alle 150e, eli välttäisi ehkä tullit (ainakin tullilaskurin mukaan). Olen katsellut myös GrooveStorea, vaikka se onkin kalliimpi ja siellä on vain toinen noista. Onko näistä kaupoista kokemusta viime ajoilta? Mitkä maksutavat niissä käyvät?

Kannattaa muistaa, että tuon tullimaksun lisäksi Euroopan ulkopuolelta tilattaessa maksettavaksi tulevat myös arvonlisäverot, mikäli lähetyksen arvo on enemmän kuin 22 euroa.
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Jaya

• NRFB
  • Figure of Darkness
« Vastaus #33 : Joulukuu 11, 2018, 23:56:34 ip »
Niin ja se arvolisänvero joka on se 24% tuotteen hinnasta ja postikuluista yhteensä on se mikä kirpasee enemmän kuin ne 1,4% tullit. (Mikäli siis numerot eivät ole muuttuneet sen jälkeen.) Eli jos maksat postarit molemmista niin voipi olla että loppupeleissä pääset halvemmalla jos tilaat ne yhdessä, paitsi jos toinen livahtaa tullin seulan ohi. Minulla tosin ne ovat aina siellä jumissa. :D Kerran oli sellanenkin paketti jonka arvo oli yli sen 20€ mutta olin tuotteesta maksanut alle sen ja tullauksen tehdessäni ei ollutkaan mitään maksettavaa. ;D
In home;
Pullips; Aqvera (Angelique), Suigintou, Barasuishou, Tessa (MIO fair), Neela (RIDa)
Dals; Salla (Maretti) Melinda "Mellu" (Clair) Principessa "Nomi" (Drta) Paprika "Rika" (Ra Muw) Limendos (custom Melize)
Isuls; Toru (Souji Okita)
Lisäksi pelottavan nopeasti kasvava kasa hartsia.
Tarinani ~ Uusin Entistä rankempi diili? *varoitus* 14.7.2014
Instagram: @duskminded Flickr: Golden Jaya, blogi Pala Hartsia
Meikkitilaustyöt: ● duskminded production ● [kiinni]