Mä en oikeastaan tiedä mihin ketjuun tämän asian lykkäisin, joten jos tää on ihan väärässä paikassa niin pahoittelen.
Mutta kuitenkin, selailin tässä yksi päivä
Lutsin sivuja ja tulin huomanneeksi, että kyseinen kauppa myy myös itse Pullip-nukkeja.
(Tämän tiedon voisi siis ehkä tuohon aloitusviestiin lisäillä?) Suurin osa sivustolle listatuista (Pullip-perheen) nukeista oli tosin sold out, mutta joitain nukkeja oli vielä myynnissä (mm. Pullipit Yuri ja Galene). Ihan kiva yllätys sinänsä, mutta niiden hinnoissa on kyllä jotain tosi hämärää. Ne nimittäin liikkuvat edullisesta about 70 dollarista (tosin suurin osa halvimmista nukeista oli sold out) 250 dollariin, jolla myytiin mm. Pullipeja La Robe Vert Clair ja Princess Dahlia Cinderella. Mitä ihmettä?? Esim. Pullipstylen tai Plasticpopin hintoihin verrattuna nuo ovat järjettömiä. Lisäksi bongasin toisen ääripään, limitedit Claran ja Chloin 71 dollarilla. Molemmat olivat sold out, mutta mä en ihan oikeasti käsitä ollaanko niitä voitu myydä noilla hinnoilla.
Onko kukaan muu törmännyt tähän kyseistä sivua selatessaan, vai tiesittekö edes Lutsin myyvän myös Pullip-perheen nukkeja? Osaisiko kukaan antaa jotain järkevää selitystä noihin hintoihin tai arvailla mistä ne oikein johtuvat?