Kirjoittaja Aihe: Mistä löytää tälläisen peruukin?  (Luettu 60347 kertaa)

Marlyer

• Custom bait
  • *
  • Niin hyvää MIO-kittiä
    • Instagram
Vs: Mistä löytää tälläisen peruukin?
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2016, 16:56:27 ip »
Mistäköhän löytäisi mahdollisimman samanlaisen peruukin kuin mitä Maviksen hiukset on Hotel Transylvaniassa kun Pullippia tekemässä tuosta hahmosta?

Kuva vielä antamaan suuntaa mitä haetaan.

/Siniirr edit: Liian isot kuvat poistettu.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2019, 01:04:05 ap kirjoittanut Siniirr »
Nukkeprofiilit
insta @marlyerdolls

Virvatuli

• MIB
  • Pullipisti
« Vastaus #16 : Lokakuu 08, 2016, 21:59:36 ip »
Luulen, ettei helposti löydy peruukkia, jossa otsatukka olisi valmiiksi tuollaisessa v-muodossa. Se on kuitenkin melko helppo tehdä itsekin (ks. esim. tämä keskustelu), joskaan en tiedä, miten muodon voisi turvallisesti kiinnittää pysyvästi. Etsisin siis muutoin samankaltaista peruukkia, ja tekisin otsatukan muodon itse.

Vaikkapa tämä For my dollin peruukki voisi olla aika lähellä, ellei sitten o!e liian tumma? Koska se on kuumuutta kestävää kuitua, voisi latvat itse kihartaa (tai voihan ne kosteana pyörittää esim. kynän ympärille, jos haluaa pienempää kiharaa kuin kihartimella saa).

Tai ehkäpä tämä Lichtin malli?

Vastuuvapauslauseke: ;)  En tiedä, miltä nuo peruukit näyttävät Pullipin päässä ja ylettävätkö sivuhapset leukaan asti.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2016, 16:07:18 ip kirjoittanut Virvatuli »
Isul Midnight Deja Vu Sulo | Pullip Princess Ann Roman Holiday | Pullip Steampunk Eclipse Aurora | Taeyang MIO | Pullip MIO Milla | Pullip MIO Mimosa | Pullip Shinku | Pullip Hatsune Miku LOL | Pullip Blanche | Pullip MIO Ruu | Pullip Classical Alice Sepia | Pullip My Melody x Hen-nako | Pullip MIO Zoey | Pullip Classical White Rabbit Bunny | Pullip Wilhelmina | Pullip Aoki Misako x Favorite Ribbon | Pullip Ddalgi | Pullip Alura | Pullip MIO Coraline | Pullip Classical Alice | Pullip Rche | Pullip Yuri Lilja | Pullip Marie | Pullip Karen | Pullip Nanette | Pullip Sailor Mars | Pullip veryBerryPOP | Pullip Camembert the clown | Isul Kisu | Pullip Akemi Homura | Pullip Helter Skelter Ririko |
flickr | kuvaketjuni

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #17 : Lokakuu 09, 2016, 12:55:56 ip »
Nuken peruukki kiinnitetään muotoonsa omilla, nuken peruukeille tarkoitetuilla vahoilla tai muotoilutuotteilla. Ihmisten aineita ei saa käyttää. Jos halutaan kova ja taatusti pysyvä lopputulos, isomummin aikainen sokerivesiliuos toimii yhä. Sen voi pestä pois eikä se vahingoita nukkea eikä peruukin kuituja.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Virvatuli

• MIB
  • Pullipisti
« Vastaus #18 : Marraskuu 04, 2016, 18:35:11 ip »
Marlyer! Ellet vielä ole löytänyt Mavis-tyyppistä peruukkia, Crobidollsilla näkyy olevan muutamakin malli, joista voisi saada jotain aikaan. En tuota peruukkikauppaa aiemmin muistanutkaan.
Isul Midnight Deja Vu Sulo | Pullip Princess Ann Roman Holiday | Pullip Steampunk Eclipse Aurora | Taeyang MIO | Pullip MIO Milla | Pullip MIO Mimosa | Pullip Shinku | Pullip Hatsune Miku LOL | Pullip Blanche | Pullip MIO Ruu | Pullip Classical Alice Sepia | Pullip My Melody x Hen-nako | Pullip MIO Zoey | Pullip Classical White Rabbit Bunny | Pullip Wilhelmina | Pullip Aoki Misako x Favorite Ribbon | Pullip Ddalgi | Pullip Alura | Pullip MIO Coraline | Pullip Classical Alice | Pullip Rche | Pullip Yuri Lilja | Pullip Marie | Pullip Karen | Pullip Nanette | Pullip Sailor Mars | Pullip veryBerryPOP | Pullip Camembert the clown | Isul Kisu | Pullip Akemi Homura | Pullip Helter Skelter Ririko |
flickr | kuvaketjuni

neaaww

• Custom bait
  • *
    • What a little world
« Vastaus #19 : Joulukuu 20, 2016, 15:14:10 ip »
Olisko kellään tietoa, mistä voisi löytää Pullip Seilan stock-peruukin tai jonkin samantapaisen? Itselläni on Seila, mutta peruukki meni niin huonoon kuntoon, että jouduin sen suoristamaan, mutta kamala ikävä niitä kikkuroita :') Mutta jos joku tietäisi edes mistä voisi samantyylisen löytää niin olisin tosi kiitollinen. Peruukissa tulisi olla etuhiukset, koska vihaan tyttösen kulmakarvoja :'D

Pearls

• OOAK
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
« Vastaus #20 : Joulukuu 20, 2016, 17:26:20 ip »
Tässä on aika hyvät korkkiruuvit ja otsatukka. Samalta firmalta löytyy myös lyhyempää korkkiruuvia useammassa eri värissä, ja myös tällainen keskipitkä. CanCanin kiharaperuukit ovat olleet laadukkaita ainakin minun makuuni, niin ehkä joku noista malleista kävisi?
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita) ♥ Kazuki (Isul Helios) ♥ Victor (Taeyang MJ) ♥ Agata (Pullip Stica) ♥ Cassandra (Pullip Cassie)

Nukkeblogi - Nukkeprofiilit - Wasurenagusa - MyFigureCollection - twitter

neaaww

• Custom bait
  • *
    • What a little world
« Vastaus #21 : Joulukuu 21, 2016, 13:45:34 ip »
Kiitos Pearls! Tää kutakuinkin pelasti mun päivän  :3

Dormouse

• MIB
  • In your shadow I can shine~♥
    • Blogi
« Vastaus #22 : Joulukuu 28, 2016, 16:27:25 ip »
Jos seilan peruukki on muutoin hyväkuntoinen ja sinulla on kärsivällisyyttä niin vedellä ja pilleillä voisi saada takaisin korkkiruuvit ;). Toki uusi peruukki on helpompi valinta ja laatukin voi olla parempi uudessa peruukissa, kuin stockissa.
Little Pullip: 2
Dal: 4
Isul: 7
Taeyang: 18
Pullip: 27
Byul: 1
Yeolume: 1

Dormouse

• MIB
    • Blogi
« Vastaus #23 : Tammikuu 08, 2017, 15:18:17 ip »
Onko kellään tietoa, mistä voisi tilata lutsin peruukkeja niin, ettei tulisi tulleja. Eli euroopan sisältä? Jos tietää persikkaisia otsatukattomia laadukkaita peruukkeja niin niistäkin voisi vinkata. Etsiskelen myös todella oranssia/punaista peruukkia jossa olisi vain vähän otsatukkaa tai ei ollenkaan. For my doll on luottopaikkani, mutta sieltä ei oikein enään riitä peruukkimalleja ja värejä minulle ;D.

Leeke olisi yksi vaihtoehto tietty, mutta sieltäkin tulee tullit varmaankin... Hmmh.

Hijiri

• OOAK
  • ♥♥
    • Hijiri @ Twitter
« Vastaus #24 : Tammikuu 08, 2017, 15:30:05 ip »
Onko kellään tietoa, mistä voisi tilata lutsin peruukkeja niin, ettei tulisi tulleja. Eli euroopan sisältä? Jos tietää persikkaisia otsatukattomia laadukkaita peruukkeja niin niistäkin voisi vinkata. Etsiskelen myös todella oranssia/punaista peruukkia jossa olisi vain vähän otsatukkaa tai ei ollenkaan. For my doll on luottopaikkani, mutta sieltä ei oikein enään riitä peruukkimalleja ja värejä minulle ;D.

Leeke olisi yksi vaihtoehto tietty, mutta sieltäkin tulee tullit varmaankin... Hmmh.

Sekä Angelesque että DollSquare välittävät muiden Lutsin tuotteiden ohella myös peruukkeja. Molemmat välittäjät lähettävät tuotteensa Iso-Britanniasta joten tulleja ei (toistaiseksi) tule mutta vireillä oleva Brexit saattaa vaikuttaa tähän tulevaisuudessa. En ole itse vielä kummaltakaan välittäjältä tilannut mutta BJD-piireissä varsinkin Angelesqueta kehutaan paljon, jälkimmäinen puolestaan on vielä melko uusi joten senkin vuoksi tietoa on toistaiseksi melko vähän saatavilla.

http://www.angelesquedolls.com/
http://dollsquare.com/
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Dormouse

• MIB
    • Blogi
« Vastaus #25 : Tammikuu 08, 2017, 16:30:26 ip »
Suurkiitokset hijiri! Tarkoituksena olisi ensikuussa laittaa tilausta, mikäli rahatilanne sallii. Pitää katsella josko silloin tilanne on muuttunut. Tai odotella, että voin tilata muualta ja maksaa tullit kiltisti :/.

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #26 : Tammikuu 08, 2017, 21:20:49 ip »
Minä olen ainakin tilannut Angelesquelta ja voin suositella. Aina tuli vastaus kun kyselin perään ja hyvin hoiteli kauppaa. Itse olen tilannut heidän kauttaan yhden nuken välitettynä (koska pirun dollarin kurssi niin se oli oikeasti järkevämpi/edullisempi tullien kanssa niin :( ). Sain myös muiltakin hyvää palautetta sillon kun kyselin kun tilasin ja hermoilin, niin ajattelin sanoa. :)

Oletko jo tarkastanu Cancanin tarjonnan? Heiltä saa peruukkeja parin dollarin postikuluilla, eli yhdenkin peruukin tilaaminen sieltä on vielä järkevää, ja ainakin ennen heillä oli todella paljon malleja ja värejä, olkoonkin että erikoisempia värjeä ei ole aina joka mallissa.
http://cancan-jseries.com/
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Dormouse

• MIB
    • Blogi
« Vastaus #27 : Tammikuu 08, 2017, 23:12:35 ip »
Cancan on katsottu läpi ja mieluisia ei kyllä osunut silmään, mutta pitänee selata toistamiseen. Tuolla ei tosiaan ollutkaan (ylläri) yhtään peruukkia valmiina, mistä olisi hintaosviittaa voinut katsoa, mutta laittelen sinne viestiä kun asia on lähempänä, ajattelin vain olla varautunut etukäteen.
Onhan tässä toki aikaa miltei kuukausi selailla, josko löytyisi ihan suomenkamaraltakin jonkinmoinen peruukki ;D. Olen vähän pohtivainen uusien tyttöjen suhteen, kun peruukkivalinta tuntuu hankalemmalle. Jotakin otsatukatonta vain tekisi mieli vahvoissa väreissä toiselle ja pastellisemmalla meiningillä toiselle.