Kirjoittaja Aihe: Linkkejä ostamiseen  (Luettu 34948 kertaa)

Nerita

• Custom bait
  • *
  • Pullipisti
Vs: Linkkejä ostamiseen
« Vastaus #15 : Helmikuu 19, 2013, 15:43:31 ip »
Äitin kanssa kun katottiin, niin luki että Eurooppaan toimittavat.
Hyllyssä asustaa: Nimetön Alice du Jardin
Vanha nimimerkki: Helmisuklaa

neitipiru

• Stock
  • **
  • Pullipisti
« Vastaus #16 : Maaliskuu 13, 2014, 18:39:02 ip »
Onko kukaan koskaan tilannut mitään täältä: amazon.co, eli Iso-Britannian Amazonista? Pullip Pere Noel maksaa siellä n. 120 euroa, ja EU:sta tilatessa ei tulisi tullimaksuja. Uskallanko siis tilata tuolta?

Lucia

• Stock
  • **
  • winter soldier
    • Plastic Heart
« Vastaus #17 : Maaliskuu 13, 2014, 19:07:42 ip »
^ Olen tilannut sieltä tosi monesti, ainakin se itse amazon on luotettava, mutta siellä on myös yksityisiä myyjiä, joten katso tarkkaan, keneltä ostat. Itse katsoin, tuo joka möi Pere Noelia tuohon hieman alle 90 punnan, hänellä oli positiivista vain 85% 82 äänestä.
blogi  ♡ flickr

suiseiseki (suiseiseki 2007) ♡ lucia (romantic alice) ♡ himeka (ra muw) ♡ suigintou (suigintou 2014) ♡ liz (maretti) ♡ amelia (joujou)

Spica

• Moderaattori
  • NRFB
  • Kone-empaatikko <3
    • Spicasmagoria
« Vastaus #18 : Maaliskuu 13, 2014, 20:53:36 ip »
Itse olen tilannut vain Amazonin USA:n, Saksan ja Japanin puolelta. Tosiaan kannattaa katsoa aina Amazonista tilatessaan, onko tavaraa myymässä Amazon itse, vai jokin muu kauppias Amazonin välityksellä.
Pullip Pere Noelia näyttäisi myyvän Anime Field-niminen liike. Kaupan nimeä klikkaamalla löytyy muiden asiakkaiden palautteita. Siellä on melko paljon positiivisia, mutta ainakin minun makuuni ehkä vähän turhan paljon myös negatiivista palautetta. Tavaroiden lähettäminen on kestänyt pitkään, tavarat ovat saapuneet rikkinäisinä tai ne eivät olekaan olleet uusia kuten luvattu vaan käytettyjä.

Jonkun kaupan palautteita lukiessaan kannattaa katsoa mitä ihmiset kirjoittavat. Jotkut saattavat jättää ihan turhaan negatiivista palautetta tyyliin "minulla olikin jo tämä kirja mutta en muistanut sitä!", jolloin voi pistää negatiivisen palautteen asiakkaan tyhmyyden piikkiin. Joskus taas ihan selkeästi eri ihmisten negatiivisissa palautteissa korostuu ja toistuu tietyt asiat, silloin ehkä kannattaa harkita viitsiikö sieltä kaupasta tilata.

Löysin kaupan palautteista myös tällaisen infon joka toistui parissa palautteessa:

Lainaus
  1/5:
    "there was hidden fees "
    Adam ellison, 13 March 2013
    Seller Response: Thank you for your order. Basically, We ask custmers to pay custom duty. please understand. best regards.Date: 17 March 2013

Eli saattavat silti veloittaa asiakkaalta tullimaksuja, jos tilaavat tuotteen muualta ja jotka eivät näy tuotteen hinnassa nyt.

neitipiru

• Stock
  • **
  • Pullipisti
« Vastaus #19 : Maaliskuu 14, 2014, 23:25:46 ip »
^ Kiitos teille, auttoi tosi paljon! Pitänee siis vielä harkita tuota Amazonia...  :)

Hijiri

• OOAK
  • ♥ Nättipojat ♥
    • Hijiri @ Twitter
« Vastaus #20 : Huhtikuu 14, 2014, 18:40:29 ip »
Pyydän anteeksi mikäli kysyn tätä väärässä paikassa tai kysymys on muuten esitetty jo aikaisemmin. Olen vielä täysin aloittelija pullip-perheen nukkejen suhteen enkä vielä tiedä mistä olisi helpoin ja paras tilata. ;;;;

Mutta siis, osaisikohan joku Plasticpopilta, PullipStyleltä ja jpgroovestore:sta tilannut sanoa, mahtaako heiltä olla mahdollista tilata osamaksulla vai tuleeko koko summa maksaa kerralla? Yritin vähän etsiä em. sivuilta mutta toistaiseksi vastauksia ei ainakaan osunut silmään.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2014, 18:45:17 ip kirjoittanut Hijiri »
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

sonne12

• MIB
« Vastaus #21 : Huhtikuu 14, 2014, 18:45:45 ip »

Itse olen tilannut kaikki nukkeni PullipStylelta ja siellä ainoa mahdollinen maksutapa, on maksaa koko juttu kerralla. Kuitenkin toimitus on nopeaa, ainakin, jos tilaan yhden nuken kerrallaan.
Kotona:Neea (Romantic Alice Pink.), Minttu (Merl)
Evie (Alice du Jardin), Ronja (Dal Heiwa), Suigintou (Suigintou 2014) sekä Kirakishou (Kirakishou 2014).

~ These are the things we lost in the fire ~

Pearls

• MIB
  • Ars longa, vita brevis
    • Muovihelmet
« Vastaus #22 : Heinäkuu 03, 2014, 12:37:17 ip »
Linkkivinkkaan Play-Asian, jossa myydään kaikenlaista Aasiasta, enimmäkseen pelejä ja figuureja mutta tälläkin hetkellä tuolta löytyy pari Pullippia. Esimerkiksi Kirakishou maksaa tuolla mielestäni aika vähän, 117 euroa ja postikulutkin ovat inhimilliset, mutta paketin tulossa saattaa kestää muutama viikko, sillä tuotteet kannattaa ottaa halvimmalla lentopostilla, joka kestää. Olen tilaillut tuolta lähinnä figuureja ja pelejä, ja kalliitkin ostokset ovat usein välttäneet tullin, mutta jos pakettiin tilaa enemmän tavaraa kerralla, se jää yleensä kiinni. Luotettava ja helppo maksaa, sillä voi maksaa niin PayPalilla kuin ihan tavallisella pankkikortilla ja se on tosi helppoa.
Fiona (Pullip Tomoe Mami) ♥ Aurora 'Rory' (Pullip Romantic Alice) ♥ Saki (Pullip Akemi Homura) ♥ Christopher "Kit" (Taeyang Tantus) ♥ Kirari (Pullip Nella) ♥ Ai (Dal Joujou) ♥ Reina (Dal Ra Muw) ♥ Suika (Pullip RMT Suigintou) ♥ Shiori (Byul Lunatic Humpty Dumpty) ♥ Georgina (Pullip RMT Suiseiseki) ♥ Hades (Taeyang Missionary) ♥ Chiyo (Dal Puki) ♥ Shin (Isul Souji Okita) ♥ Kazuki (Isul Helios) ♥ Victor (Taeyang MJ)

Nukkeblogi - Nukkeprofiilit - Wasurenagusa - MyFigureCollection - twitter

Fani

• Aloittelija
  • *
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #23 : Lokakuu 16, 2015, 18:18:09 ip »
Kilalakin on yksi suomalainen kauppa, josta saa nukkeja. Valikoima ei ole mikään hirveän laaja, mutta MIO neitini on kilalasta. Nopeasti sieltä tuli eikä paljon maksanut. Kauppa sijaitsee Helsingissä.
Ihanat neitini: ☆Miami☆Kamlyn☆Rarity☆Zecora☆Fluttershy☆Sunset☆Sonata☆Applejack☆
Käykääpäs kurkkaamassa blogiani ! :3 www.vasta-alkaja.blogspot.fi

Fani kuittaa :3

Siniirr

• NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
« Vastaus #24 : Helmikuu 11, 2016, 18:51:38 ip »
Yksi Pullippien myyjä on myös www.kilala.fi, suomalainen firma josta olen tilannut myös muitakin nukke juttuja. :)

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #25 : Helmikuu 12, 2016, 20:48:04 ip »
Dolls.moe taitaa olla espanjassa? Joten senhän pitäisi olla euroopassa, eikä tulleja pitäisi tulla vai? Jos jollain on kokemusta/tietoa tästä niin kiinnostaisi kyllä :D. (sori pikkuinen offtopic xc)

Yritys on tosiaan espanjalainen (sivuilla mainitaan kotipaikaksi Barcelona). Mutta kannattaa muistaa, että pelkästään Euroopan sisällä oleminen ei riitä tullittomuuteen vaan maan tulisi olla jäsenenä Euroopan Unionissa. Esimerkiksi Venäjä sijaitsee Euroopassa mutta Euroopan Unioniin kuulumattomana sieltä tulevat lähetykset tulee tullata Euroopan ulkopuolelta tulevina lähetyksinä.

Toinen mikä kannattaa muistaa että tulee tullit on Norja, niin järjettömältä kuin se tuntuukin, koska Norja ei kuulu EU:hun. Ei vaikka ollaan ihan rajanaapureita, minusta tämä on ihan älytöntä. Joskus saanut huomata sen karvaasti, kun oletin luonnollisesti ettei nyt mistään Norjasta tulis tulleja!
Norjaan voi kyllä "onneksi" matkailla ihan samoin kuin Ruotsiin, mutta tullien puolella on eri sävel.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2016, 22:50:17 ip kirjoittanut Hunajasieni »
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Xelha

• Custom bait
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #26 : Marraskuu 14, 2017, 21:32:17 ip »
Japanilaisilta Hobby Link Japanilta, Hobby search Japanilta ja Amiamista saa Obitsuja ja paljon muuta kivaa sekä uusia Pullippeja. Käytän etenkin Amiamia paljon Azone-vartaloiden ja osien ostamiseen.

Yahoo Japan auction -huutokaupasta löytää vaikka mitä ihanuuksia ja joskus erinomaisilla hinnoilla, mutta avuksi tarvitaan proxy service -palvelu ja se vähän hankaloittaa ostamista... Jokunen vuosi sitten käytin proxyna Found in Japania ja käytin nyt taas pitkästä aikaa ja mielestäni toimii oikein hyvin.  ;D
Pullip: Canele, Nahh ato (part custom)