Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 54917 kertaa)

PPT

• Custom bait
  • *
Vs: Silmät
« Vastaus #150 : Heinäkuu 19, 2018, 01:11:24 ap »
Mulla on ongelma mun Pullip Akoyan silmämekanismin jousien kanssa :// Toinen silmä ei pysy kokonaan auki millään ja toinen jotenkuten, ei kuitenkaan ihan automaattisesti silmää avatessa nouse, vaan pitää vähän avata ihan käsilläkin. Avasin pään, ja kyllähän siellä sitten olikin todella löysät vieterit.

Olen omistanut kyseisen nuken jo yli viitisen vuotta, eikä hällä ole ikinä ollut vatsaavanlaista ongelmaa. En tiedä, mistä tää saattaisi johtua, koska viime kerralla kun tyttöstä kuvasin (siitä on tosin jo noin puoli vuotta aikaa) mekanismi toimi moitteettomasti, enkä sen jälkeen ole sulkenut silmiä tms, joten aika outoa näin vain löystyä. Mahtaakohan ikä vaikuttaa jollain tapaa? Onko muilla ilmennyt vastaavaa?

Ja sitten vielä kyselisin, että saakohan näin pieniä jousia mistään? Mahdollisuus tietysti olisi ostaa uusi mekanismi tai customointiin tarkoitettu pää, mutta mekanismi toimii muuten ongelmitta.
Pullip Akoya (Arietta)/ Dal Classical Alice (Mei)/ Pullip Nanette(Claire)

Turre

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #151 : Heinäkuu 20, 2018, 12:15:05 ip »
Jousia myydään Motonetin, Bilteman ja muiden sellaisten kauppojen hyllyssä laatikossa, jossa on iso setti neljää tai viittä eri kokoa pieniä jousia. Se sadan jousen loota maksaa ehkä kolme euroa, joten pelkkien jousten takia ei mitään customipäätä kannata lähteä ostamaan.
2003: Street, 2004: Panda, 2005: Jupi, 2006: Zuora, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy ja Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Dormouse

• NRFB
  • In your shadow I can shine~♥
    • Blogi
« Vastaus #152 : Elokuu 05, 2018, 18:07:53 ip »
Jos jousi on venynyt niin jotkut laittavat jousen vaan eri kohdasta mekanismiin, niin että silmät saa kiinni ja auki. En osaa kyllä sanoa mistä tuollainen venyminen johtuu, mutta kaipa ne jouset voi ns. löystyä iän kanssa ja venähtää.
Little Pullip: 2
Dal: 4
Isul: 7
Taeyang: 18
Pullip: 27
Byul: 1
Yeolume: 1