Kirjoittaja Aihe: Sanasto  (Luettu 35782 kertaa)

JouJou

• Custom bait
  • *
  • Seko vailla aivoja
Vs: Sanasto
« Vastaus #45 : Heinäkuu 01, 2014, 19:51:48 ip »
SDCC= San Diego Comic-Con
WFC(olen nähnyt)=Wonder Festival Catwomam
Salissa: Pullip Aquel(Aqva), Pullip Full Custom Rozen Maiden Suiseiseki 2007(Rei aka Sayaka), Pullip Rozen Maiden Shinku 2014(Sakura), Dal Angelic Pretty JouJou(Candy)

Eteisessä: muutama miekkonen ja naikkonen;)

http://my--plasticdreams.blogspot.fi/<--kurkkaa jos haluut ja liity vaikka lukjaks

uniusva

• MIB
  • jösses
« Vastaus #46 : Heinäkuu 04, 2014, 01:16:05 ap »
Rozen Maideneista käytetään lyhennettä RM. Tuohon olen joskus törmännyt.

Nippelitietoa: minä olen Rozen Maideneista puhuttaessa tavannut sellaisetkin lyhenteet (ja käytän niitä itsekin, eh) kuin RMT ja RMZ, joista RMT viittaa "alkuperäisiin", vuosina 06-07 julkaistuihin RM-nukkeihin ja RMZ näihin uudempiin 2014-versioihin. T ja Z tulevat sarjan eri kausien nimistä Träumend ja Zurückspulen, ja viittaavat siihen kumman kauden lisenssillä nuket on valmistettu. Nippelitieto päättyy. :D
{ himeko (06 hina ichigo) • cristel (frara) • alissa (coco) • azure (07 souseiseki) • daleia (14 shinku) • liesel (kagamine rin) • sonata (clair) • bonnie (kaname madoka) • noëmi (barasuishou) • elysion (dotori) • winter (akemi homura) • miela (maretti) • darlene (milch) • callisto (angry) • vrina (tina) • kilta (paradis) • liliya (joujou) • eloise (aquel) • aramary (puki) • lucrezia (ciel) }

{ instagram: @unisulka }

vanha käyttäjänimeni oli Lolly!

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #47 : Huhtikuu 15, 2017, 07:36:13 ap »
Päivitetty vihdoin. Puuuuuh. x___x Ja lisätty läjäpäin uusia termejä ja sanoja jotka listasta puuttui. (Jos lyhenne vaikutti omituiselta niin en lisännyt sitä, eli ihan kaikkia en laittanut.)
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Izha

• NRFB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
« Vastaus #48 : Kesäkuu 01, 2018, 11:31:53 ap »
FA - For Adoption eli myytävänä, "Adoptoitavana"
CWR - Classical White Rabbit -P

Itse olen nukkeilupiireissä kuullut FA käytettävän melkein enemmän kuin FS, joten ajattelin sen olevan ihan hyvä lisäys. Varsinkin kun muistan oman nukkeiluni alkuaikoina olleeni hämmentynyt lyhenteestä. :)
CWR taas on sen verran yleinen nukkemalli että lyhennettä kuulee usein käytettävän.

Aloitusviesti on myös vanhentunut MIO -kitin kohdalta, Daleja saa nykyään myös Mochana.
✶ cherie /shinku/ ✶ peanut /fc/ ✶ rüya /fc/ ✶ mallory /mm/ ✶ ffiôn /prunella/
f l i c k r   i n s t a g r a m   p r o f i i l i t