Kirjoittaja Aihe: Mikä ihonväri sopii millekin nukelle?  (Luettu 55583 kertaa)

Dormouse

• MIB
  • In your shadow I can shine~♥
    • Blogi
Vs: Mikä ihonväri sopii millekin nukelle?
« Vastaus #105 : Tammikuu 04, 2017, 18:19:08 ip »
Jos nukellasi on liian tiukat nivelet niin ne kyllä löystyy, luultavasti se käsikin liikutuksella löystyy niin, ettei lähde irti, jos on jäykkä ja siksi irtoilee. Itse olen huomannut, että ongelmakroppaisen taen posetus ei ole mahdotonta se vain vaatii enempi kärsivällisyyttä ja huolellisuutta, että pitää nivelestä tietystä kohtaa ja taivuttaa hitaasti asentoon ja vastaavaa. Stock housut ja paidatkin ovat meinaan aika pussit yleensä obitsulle (siis male, femalelle saattaa passelit olla kyllä) Ja kengät... Ja jos stock-peruuki on tarkoitus säilyttää ja pitää hyväkuntoisena sen irrotus vaatii kärsivällisyyttä liimauksien takia. Mutta juu white on varmasti passeli jos päädyt obitsuun :). Stock-kropassa on kanssa ruuveja selässä ym, joiden kiristys ja löysennys auttaa kropan posetukseen aika paljon.

Omalla Kainilla (kustomoitu tosin) on se ja Lunatic White Rabbitilla kanssa. LWR'lle se ei ole kauhean hyvä mätsi, mutta stockia en saanut niin oli tyydyttävä siihen.

Menipä ooteeksi, sori D:.
Little Pullip: 2
Dal: 4
Isul: 7
Taeyang: 18
Pullip: 27
Byul: 1
Yeolume: 1

GingerLady

• OOAK
  • Pullipisti
« Vastaus #106 : Tammikuu 04, 2017, 19:36:13 ip »
Kiitos vastauksesta, Dormouse, en tiennyt noista selkäruuveista(kaan) mitään :D Mun nukella on oikean puolen käden nivelet liian löysät (olkapää pyörii ihan holtittomasti ja kääntyy eri asentoon kuin vasen, kyynärnivel irtoilee kuten myös ranne, etenkin tuo kyynärnivel on vaikea saada takisin), oikea sääri on polvi suorana jotenkin eri asennossa kuin vasen ja oikea nilkka suoristuu vain oudosti sisäkautta kiertäen (jalkaterä jää suorana sisäkiertoon). En tosiaan tiedä näistä nukeista vielä paljoa, mutta vartalon vasempaan puoleen verratessa puutteet tuntuvat selviltä. Mielelläni pitäisin ainokaiseni stockina, jos vain mahdollista. Onkohan täällä nukkejen nivelille keskusteluketjua?

Dormouse

• MIB
    • Blogi
« Vastaus #107 : Tammikuu 04, 2017, 22:18:37 ip »
Ei taida olla, ainekana en ole törmännyt? Jos nuken rakenne ja nivelet ei ole tuttuja niin suosittelen riisumaan nuken -kannattaa ottaa ranteista kädet ja nilkoista jalat irti niin on helpompi riisua- ja tutkiskelemaan sitä enempi :). Stock kroppa voi vaatia totuttelua, kun voi olla jäykempi sieltä ja löysempi täältä. Itse olen mm jalkoja löysyttänyt niistä löytyvillä ruuveilla. Kauheasti en kyllä ruuvien kanssa pelaa, koska kierteet kuluu, mutta tarvittaessa.

//selasin ja tällainen löytyi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2017, 22:23:13 ip kirjoittanut Dormouse »

GingerLady

• OOAK
  • Pullipisti
« Vastaus #108 : Tammikuu 25, 2017, 21:34:11 ip »
Myöhästyneet kiitokset Dormouselle vastauksesta, huomasin sen vasta nyt ^^' Tuo käsien irrottaminen on helpottanut erityisesti päälystakin pukemista, kiitän vinkistä. Nyt ainakin oikea eli se ongelmakäsi on jonkin verran löystynyt. Ei ole irtoillut yhtä usein, eikä enää ei narisekaan ihan yhtä järkyttävästi.

neaaww

• Custom bait
  • *
    • What a little world
« Vastaus #109 : Helmikuu 05, 2017, 20:15:53 ip »
Mikäköhän ihonväri sopisi Taeyang Raynelle?

Dormouse

• MIB
    • Blogi
« Vastaus #110 : Helmikuu 06, 2017, 21:01:18 ip »
Raynella taitaa olla niin kellertävä iho, ettei mikään mätsää täysin. Jolloin oikeastaan onkin vain kyse mistä itse tykkää enemmän mätsättynä kellertävään nassuun, jollei jaksa/osaa blushailla kroppaa sopivammaksi. Olen nähnyt white obitsulla ja imho se on ihan ok näköinen. Jos ei tykkää sävyeroista niin sen oma kroppa tai jonkun muun mätsäävä on sitten toinen melko vaikea vaihtoehto. Googlesta saattaa löytyä kuvia obitsulla.