Kirjoittaja Aihe: Kauniita Byul kuvia  (Luettu 8646 kertaa)

PitPit

• MIB
  • "I'm clumsy, and I pop balloons."
    • Sunshine, lollipops and rainbows
Vs: Kauniita Byul kuvia
« Vastaus #15 : Elokuu 12, 2009, 23:19:13 ip »
Voi onpas suloinen tugga ♥
Kotona: Edmund (Duke), Isabella (Hello Kitty), Teo (Timulus), Nuppu (Pollon), Chocola (Holly) Stephen (Another King)

Haaveissa: Dal

compy

• Custom bait
  • *
  • sarjakuvahahmo
« Vastaus #16 : Elokuu 14, 2009, 23:42:21 ip »
Täällähän aletaan jo ihan innostumaan byuleista!  ;D Yleensä ne omistajakuvat juuri rikkovat parhaiten jäätä, alkaakin tykkäämään jostain mitä aiemmin piti kamalana.

Ihania kuvia kyllä! Alan tottua jo huuliinkin, ovat omalla tavallaan mukavan erikoiset. Minusta nuo byulin huulet sopivat mainiosti tupakointikuviin, kun huulet ovat sopivasti törröllään. xD Siis ihan oikeasti, olen nähnyt tosi ihania sätkäkuvia näistä netissä, vaikka en tupakoinnista muuten pidäkään. ^^

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #17 : Elokuu 15, 2009, 00:02:18 ap »
Minä järkytyin nähtyäni jotain tupakkakuvia Byuleista, koska se on kumminkin niin pienen näköinen polttamaan. :( Mutta kieltämättä suun malli on siihen tarkoitukseen onnen omiaan.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Anubis

• NRFB
    • Doll☆Overdose- nukkeblogi
« Vastaus #18 : Elokuu 15, 2009, 11:03:50 ap »
Voisin jopa hommata, ei ne nyt NIIN rumia ole. Vaan hieman köh turvonnut alahuuli, muuuuutta silti suloisia <3
Kotona: Alexandar (Andrew), Amanda (Craziia), Nella (Barasuishou), Mona (Leroy), Ronja (Phoebe), Luca (Mao), Isadora (BRH), Reina (Rin Kagamine), - (Miku Hatsune), Eloise (Sarutobi Sasuke), Charlotte (Maretti)

Doll☆Overdose

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #19 : Elokuu 15, 2009, 14:38:00 ip »
Uskoisin että Byulinkin poskia ja sitä liian isoa alahuulta voisi hioa. ;) Sittenpä se äkkiä olisikin mieluinen. Itse olen huomannut että noi Byulit on kivempia joiden alahuulta ei ole ihan kokonaan meikattu, vaan se on meikattu vain osittain. Pienempii suu sopisi kyllä. Pelkällä meikillä saa siis jo ihmeitä aikaan ja jos viitsii niin hiomapaperilla lisää muutoksia! ;D
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Anubis

• NRFB
    • Doll☆Overdose- nukkeblogi
« Vastaus #20 : Syyskuu 21, 2009, 16:54:03 ip »
n_n ja jos vaikka laittaa tosi neutraalin meikin, tai ei olleskaan ni toi kalasuu ei korostuis ni paljon.
Kotona: Alexandar (Andrew), Amanda (Craziia), Nella (Barasuishou), Mona (Leroy), Ronja (Phoebe), Luca (Mao), Isadora (BRH), Reina (Rin Kagamine), - (Miku Hatsune), Eloise (Sarutobi Sasuke), Charlotte (Maretti)

Doll☆Overdose

Sakura

• MIB
« Vastaus #21 : Huhtikuu 26, 2010, 20:36:50 ip »
Olen täysin vakuutettu että byulit on ihania!<33 Nukettajan linkittämät olivat kyllä suloisia..Awwwww<33

Omomomomommm..
Elämä on peli, sitä on vaa opittava pelaamaa ~

pullipp

• Stock
  • **
  • mm...rainbow !!
« Vastaus #22 : Huhtikuu 28, 2010, 20:54:50 ip »
Oon kyllä lämmennyt byuleille pitkän aikaa sitten, mutta pakko tulla sanomaan, että todella nättejä ovat kaikkien linkittämät kuvat :D

ja jotain randomeita:

http://www.flickr.com/photos/suemomo/4551128455/ <- ihana <3

http://www.flickr.com/photos/gameof_fate/4539631732/

Delffiiniedit: Viimeinen linkki poistettu, sillä kuvassa ei ollut Byul vaan Hujoo-nukke.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2010, 22:57:17 ip kirjoittanut Delffiini »
kierrän ympäri suomen maan laukussa piimää ja leipää vaan

Mamikohime

• Moderaattori
  • NRFB
  • Mama
    • ★きらきらひかる★
« Vastaus #23 : Huhtikuu 29, 2010, 11:43:53 ap »
Uskoisin että Byulinkin poskia ja sitä liian isoa alahuulta voisi hioa. ;) Sittenpä se äkkiä olisikin mieluinen. Itse olen huomannut että noi Byulit on kivempia joiden alahuulta ei ole ihan kokonaan meikattu, vaan se on meikattu vain osittain. Pienempii suu sopisi kyllä. Pelkällä meikillä saa siis jo ihmeitä aikaan ja jos viitsii niin hiomapaperilla lisää muutoksia! ;D

Tota oon iteki miettiny, en oo vaan älynny kysyä. Saattasin kokeillaki jos joskus on varaa Byuliin, huulia en välttämättä hiois mutta pelkkä kasvojen muodon muuttaminen vois tehä ihmeitä, vaikka pidän kyllä Byuleista ihan customoimattominakin.  ;)
Kotona: Shinku, Chie (Hello Kitty) ja nimetön Isul Glen
Blogini!

Ami

• NRFB
« Vastaus #24 : Huhtikuu 29, 2010, 15:54:30 ip »
Jep, pullippin linkkaamat olivat ihania. ;D
Anubis: Se vika taisi kylläkin olla hujoo. :P

whipii

• NRFB
  • pöö.
    • Whipii's World
« Vastaus #25 : Huhtikuu 30, 2010, 20:43:17 ip »
Ihana merirosmo otus <3_<3 tahtooo...
Reika (Veritas), Lilian (Sala), Minka (Ciel Robin), Miki (Eos), Yumi (Youtsuzu), Amber (Angry), Hazel (Barasuishou), Berry (Siry), Nagini (MPC), Mercure (Jupi), Danielle (Nahh Ato), Muska (Paradis), Bonbon (Gloomy Bear), Reena (Greggia), Ddalgi
Nukkeprofiilit Nukkeblogi "Oma" blogini Flickr

pullipp

• Stock
  • **
  • mm...rainbow !!
« Vastaus #26 : Huhtikuu 30, 2010, 20:44:50 ip »
Siin luki et byul, mutta kai se oli sitten hujoo... olen soke yms.  ???

edit. Ubs, tutkin tota kuvaa tarkemmin ja huomasin virheeni. Tai siis nyt kun mainittiin niin tajusin. huolimattomuus virhe  :-[
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2010, 20:50:59 ip kirjoittanut pullipp »
kierrän ympäri suomen maan laukussa piimää ja leipää vaan

da hae cho

• NRFB
« Vastaus #27 : Toukokuu 24, 2010, 11:03:17 ap »
Joissakin kuvissa näillä tosiaan on aika järkyttävän isot huulet, mutta esim. toi vika Rinin lähettämä on aika ihana♥
♡Nami│Chisato│Risa│Sachiko│Yukari│Rina│Jia│Chinatsu│Saki│Shin♡
tauolla. palaan joskus

Sakura

• MIB
« Vastaus #28 : Toukokuu 26, 2010, 16:16:17 ip »
Molemmat pullippin linkkaamista oli ihan hienot.. Lämpesin kumminkin ekana tolle ekalle:D
Elämä on peli, sitä on vaa opittava pelaamaa ~

gloomybear

• OOAK
« Vastaus #29 : Toukokuu 28, 2010, 16:37:39 ip »
En ole ikinä epäillyt niiden kauneutta, mutta nämä kuvat saivat minut suorastaan palvomaan niitä! Etenkin tuo, missä on oranssihiuksinen kouluasuinen Byul! *uuuu*
Blogini
Kuvaketjuuni!

★ Pullip Naomi
★ Dal Sooni