Kirjoittaja Aihe: Pullip Callie & Cassie - toukokuu 2016  (Luettu 10082 kertaa)

Dahlia

• Aloittelija
  • *
  • Nukkeilija
Vs: Pullip Callie & Cassie - toukokuu 2016
« Vastaus #15 : Huhtikuu 01, 2016, 18:37:04 ip »
Suloisia. Nätit kasvot ja mielestäni kiva peruukki. Silmät ovat lempeät ja meikki ei ole mitenkään "häiritsevä" kuten muutamissa eri malleissa. Se on jopa mielenkiintoa herättävä. Mutta kuitenkin ovat ehkä liian tavallisia? Tai onko värimaailmassa jotain? Se jokin ei kuitenkaan hetätä erityistä ihastusta kyseisiä neitejä kohtaan... mutta kauniita, juuri sellaisi mitä pullipit yleensäkin ovat; sööttejä ihanuuksia c: Mutta kuitenkaan ei minulle, tällä kertaa.
Pullip Dahlia Cinderella, Pullip Akemi (custom)~

Elppuliini

• Custom bait
  • *
  • kpop trash
« Vastaus #16 : Huhtikuu 03, 2016, 21:39:51 ip »
Ui.miten ihanat siskokset <33 Molemmilla tuollainen ihanan söpöilevä katse, ja ihnat tuskeat silmät (T:ruskeasilmäienjonkamolemmillanukeillaonruskeatsilmät) Huulien väristä pidän molemmilla, ehkä tuon sinimekkoisen vahvemmansävyiset ovat kuitenkin kivemmat, tuovat kivasti väriä nukkkeen. Kulmakarvat ovat nätit ja silmämeikki mukavan pelkistetty. Peruukin sävy on nätti ja peruukki muutekin laaudkkaan näköinen. Hatut ovat ylisöpöt <33 Mekot ovt kauniit, rusetteineen ja pitseineen. Kengät kuitenkin omaan makuuni liian juhlavat. (Oikeasti, miksi niin harvalla pullipilla on käytännölliset kengät?) Suosikkini tytöistä on tuo sinimekkoinen, tasi olla nimeltää Cassie?
Stay _ Exo-l _ Mon Bebe _ Kpop Trash

Omistan _ Natalie (Pullip Dilettante), Yuri (Pullip Yuri)
Toivon _ Pullip Cheshire Cat, Pullip Alura, Dal Heiwa, Taeyang Wayne, Touken Ranbu Online Higekiri

https://www.instagram.com/sokeridolls/?hl=fi

Vanamo

• Kannatusjäsen
  • Stock
  • Elda
« Vastaus #17 : Huhtikuu 06, 2016, 10:46:41 ap »
Valtavan ihania molemmat, kun Amiamin sivuilla niitä ihastelin. Pastelliväriteema on ihastuttava kummassakin nukessa. Pidän erityisesti kummankin version pitsijakusta ja kengistä. Myös kissakassit olivat mieleeni, sekä reppuversio että käsilaukku (kissaihminen kun olen, mikä tahansa kissakama uppoaa...  ::) ) Pidin kummankin nuken kasvoista, vaikka aluksi olinkin sitä mieltä, että ainakin poskipunaa on ihan liikaa. Meikki on kuitenkin hyvin tasapainossa. Silmäluomien yksityiskohdat ovat hauskat. Jos jompikumpi itselleni tulisi, joutuisin kuitenkin hyvin todennäköisesti vaihtamaan nukelle tuuheammat ripset, koska nukeilla on maalattu melkoinen ripsivarustus alaluomeen. Nyt ylä- ja alaripsien välinen epäsuhta on aikamoinen. Pidän nukkien hiustenväristä, se ei ole aivan tasainen vaan hieman kaksivärinen. Sen sijaan kampaus arveluttaa kyllä sitten senkin edestä. Kuvittelenko vain, vai näyttääkö siltä että nukella olisi korkkiruuvikihara toisella puolella ja toisella puolella poikatukka...? Toivottavasti olen väärässä. Korkkiruuvikiharat ovat erinomaisen hankalat yleensäkin saada pysymään kauniin näköisinä (ja ne voivat jopa tulla melko räjähtäneen näköisinä suoraan paketista, kokemusta on siitäkin). Lisäksi yhdessä Callien lähikuvassa näyttää siltä, kuin peruukin kiinnityskangas näkyisi hiusten läpi. Kaikenkaikkiaan kuitenkin todella kauniit siskokset.
"Asioiden keksiminen ei ole koskaan vaikeaa", rouva Oliver sanoi. "Vaikeus on siinä, että keksii liian paljon ja sitten kaikki käy liian monimutkaiseksi ja joutuu hylkäämään jotkin keksinnöt ja se on aika sietämätöntä." - Agatha Christie, Kuolleen miehen huvimaja, WSOY 1992.

Sipu

• Custom bait
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #18 : Toukokuu 24, 2016, 19:43:26 ip »
Ovat aivan mielettömän suloisia!
Itse heti rakastuin Cassieen, vaikka molemmat ovat kyllä ihania ::) <33
Stock asut ovat myös suloisia, jotain pientä lisäystä olisin tosin niihin kaivannut.
Mielestäni oli tosi kiva, että on julkaistu tällainen kaksikko jolla on melkein samanlaiset nimetkin!
Olen samaa mieltä kuin Turre, että olisi ihanaa jos myös isulista tulisi versio tähän tyyliin! :3

Nekkupaja

• Aloittelija
  • *
  • Jos et syö mua, syön sut ♥
    • Chokorēto ningyō
« Vastaus #19 : Toukokuu 29, 2016, 22:53:15 ip »
Söpö neitejä.
Ensisilmäyksellä luulin, että ilmestyisi jopa omalle hyllylleni rivin täytteeksi, mutta sitten päätinkin muuttaa mieltäni. :D

No, tarkemman tarkastelun jälkeen huomasin etteivät neidit olleetkaan aivan yhtä söpöjä kuin ensisilmäyksellä katsoen. Lopulta päädyin tulokseen etten ainakaam heti ole ostamassa.
Kotona:
Mizuki (Merl) ♡
Millie (Hannah) ♡
Cadence (Rozen maiden Kirakishou) ♡