Kirjoittaja Aihe: Pullip Sailor Star Healer - toukokuu 2016  (Luettu 3658 kertaa)

Hijiri

• OOAK
  • ♥ Nättipojat ♥
    • Hijiri @ Twitter
Pullip Sailor Star Healer - toukokuu 2016
« : Maaliskuu 18, 2016, 13:19:55 ip »

Lisäkuvia Amiamin sivuilla

Kolmikon viimeinen soturi on täällä. :D Big in Japan -sivustolta taas on tuttuun tapaan mahdollista tilata erikoisversio, jossa sailor-asun ohella saa mukana myös koulupuvun (huomioi, että kyseinen versio pitää maksaa samantien eikä vasta julkaisun aikaan!) Julkaisuaika koittaa toukokuun loppupuolella, erikoisjulkaisun taas kesäkuussa ja hintaa on 18590 jeniä eli noin 148 euroa.

Ihan ensimmäiseksi täytyy sanoa, että haluan tuon peruukin! <3 Rakastan poninhäntäkampauksia ja tuollainen edestä lyhyt ja takaa pitkälle poninhännälle sidottu peruukki sopisi hyvinkin monelle omalle hahmolle. Värikin on tosi kivan sävyinen harmaa ja laatukin näyttää kuvien perusteella hyvältä. Hiusten kanssa yhteensopivat harmaat kulmat ovat myös mukavan erilaiset, vähän tuimailmeisempiä nukkeja kun ei voi koskaan olla liikaa. Asun osalta kiinnitin erityisesti huomiota noihin ihaniin vaaleanvihreisiin yksityiskohtiin. Tulee jotenkin tosi keväinen fiilis niistä, samoin noista omenanvihreistä silmistä. <3 Pidän tosi paljon myös huulista tuollaisenaan eikä niihin mielestäni olisi tarvinnut lisätä yhtään tuon enempää vahvuutta.

Kokonaisuutena tosi söpö nukke, jonka voisin ihan hyvin omassakin nukkeporukassani joskus nähdä joksikin omaksi hahmokseni stailattuna. Tuo viimeinen ryhmäkuva muiden star-sotureiden kanssa oli myös aika ihana. Pidän tosi paljon juuri tällaisista alkuperäisiin sarjoihin pohjautuvista posetuskuvista muiden saman sarjan nukkejen kanssa. <3
Kotona: Isul Hamilton (Akira)

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
Vs: Pullip Sailor Star Healer - toukokuu 2016
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2016, 14:41:52 ip »
Tätä olen odottanut. Suosikkini tästä triosta ja pidin kovasti jo niistä edellisistä.
Pidän oikeastaan kaikesta. Simppeli meikki on kaunis eikä ihan niin paljaan nude kuin muutamilla muilla sarjan nukeilla. Vihreät silmät antavat terävän ilmeen ja lyhyt peruukkimalli on aina iso plussa.
En ole ihan vielä varma mitä tuosta takaraivon hiirenhännästä olen mieltä ja vaaleanharmaa värikin on hiukan vaalea. Mutta se on iso plussa että peruukki on tolkullisen kokoinen ja massakiharahirmuista poikkeava.
Pelkäsin etukäteen että tuo koulupukuversio olisi pakkohankinta, mutta tuuri kävi puolelleni. Tuo lähinnä poliisin univormua muistuttava puku ei ole ollenkaan makuuni. Housut ja takki voisivat toimia erikseen, mutta yhdessä lopputulos on vähän liian sotilaspoikamainen. Luulen siis että minulle riittää perusmalli.
2003: Street, 2004: Panda, 2005: Jupi, 2006: Zuora, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy ja Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Livia

• Custom bait
  • *
  • My heart will never grow up
    • The Land of Dolls
« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2016, 14:30:28 ip »
Täytyy kyllä sanoa, ettei nää Sailorit oo koskaan mitään suurta vaikutusta tehneet, mut tää on jotain uutta. Meikit on tosi tosi kivat ja käyttöä tyttöselle kyllä varmasti löytyisi! Vaatteet taas ovat sitä 'perus muoviroskaa' näin niinku kaveri kerran ilmaisi, kun kateltiin kyseisen sarjan nugsuja... Mutta voi... Tälle kyllä sanoisin kyllä, jos kotiovelle tulisi pyytämään uutta asuinpaikkaa c:
| Hyllyllä: Umiko, pullip Merl | Ameko, dal Loa |
| Blogi |

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #3 : Maaliskuu 20, 2016, 18:33:02 ip »
Kuulostaa ihan siltä, että Turrelle tuli hankintapakko. ;)

Minustakin tämä on sarjan onnistunein nukke, mutta ei edelleenkään kolahda minun makuuni tämä sarja. Kiva, että on tarjolla myös eri-ilmeisiä nukkeja, mutta itse en tykkää tuimista nukeista yhtä paljon kuin söpöistä.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~