Yhdyn ylistyskuoroon

Todella mielenkiintoinen yhdistelmä skotti/HP/Alppi-fiiliksiä, kuten täällä tarkkasilmäiset jo kommentoivat. Ensimmäisenä julkaisusta pomppaa esiin omaperäinen ja todella kaunis silmämeikki. Tykkään älyttömästi silmän muodosta, mikä tälle nukelle on meikattu. Lyhyt ja tumma tukka on myös mukavaa vaihtelua. En perinteisesti ole pitänyt ruskehtavaan päin menevästä huulimeikistä, mutta tässä sekin on riittävän luonnollisen sävyinen vielä ettei aja meikäläistä pois
Asu on kaunis ja mukavan kerroksellinen ollakseen monikäyttöinen. Värimaailma on mukavan hillitty. Tykkään hirveästi siitä, että asussa on volyymiä ja muotoa, mutta silti se ei ole mikään pitsihöttöunelma, vaan pysyy ryhdikkään puolella. Minulle tästä taas tuli mieleen joidenkin Azone (olikohan Pure Neemo tai EX cute?)-nukkejen asut, joita olen itse asiassa ihaillutkin juuri viime aikoina.
Siis voi apuva, tykkään tästä vaan ihan hirveästi xD Yleensä olen ostanut vain nukkeja, joille on itselleni tärkeä hahmo mielessä, enkä haluaisi tehdä heräteostoksia pelkän ulkonäön takia... tämä on kuitenkin niin mielenkiintoinen julkaisu, että melkein jopa harkitsen poikkeusta