Kirjoittaja Aihe: Dolls.Moe  (Luettu 8793 kertaa)

Dormouse

• NRFB
  • In your shadow I can shine~♥
    • Blogi
Vs: Dolls.Moe
« Vastaus #15 : Marraskuu 18, 2016, 00:35:39 ap »
Toivottavasti poistuisivat nopsaan myynnistä. Vaikka toisaalta se taas tarkoittaa, että niitä on harrastajien käsissä paljon... En oikein tiedä, mitä mieltä pitäisi olla, mutta jos he aikovat ne poistaa valikoimista myytyään varastossa olevat niin onhan se askel parempaan :). Factory blytheistä en sano sanaakaan, kun ihmisillä tuntuu olevan niihin kahdenlaisia kantoja ja itse en osaa niihin oikein suhtautua mitenkään :I.
Little Pullip: 2
Dal: 4
Isul: 7
Taeyang: 18
Pullip: 27
Byul: 1
Yeolume: 1

Virvatuli

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
« Vastaus #16 : Joulukuu 28, 2017, 21:58:40 ip »
Hip, hip, hurraa! Dolls.moe on lopettanut Angelgate-nukkejen myynnin! Kaupan edustaja on kirjoittanut Dolly Insider -blogin ketjuun näin:

Following the fans concerns we have completely stopped selling Angelgates.

Yay, valittaminen kannattaa!

Isul Midnight Deja Vu Sulo | Pullip Princess Ann Roman Holiday | Pullip Steampunk Eclipse Aurora | Taeyang MIO | Pullip MIO Milla | Pullip MIO Mimosa | Pullip Shinku | Pullip Hatsune Miku LOL | Pullip Blanche | Pullip MIO Ruu | Pullip Classical Alice Sepia | Pullip My Melody x Hen-nako | Pullip MIO Zoey | Pullip Classical White Rabbit Bunny | Pullip Wilhelmina | Pullip Aoki Misako x Favorite Ribbon | Pullip Ddalgi | Pullip Alura | Pullip MIO Coraline | Pullip Classical Alice | Pullip Rche | Pullip Yuri Lilja | Pullip Marie | Pullip Karen | Pullip Nanette | Pullip Sailor Mars | Pullip veryBerryPOP | Pullip Camembert the clown | Isul Kisu | Pullip Akemi Homura | Pullip Helter Skelter Ririko |
flickr | kuvaketjuni

Dormouse

• NRFB
    • Blogi
« Vastaus #17 : Joulukuu 29, 2017, 01:36:54 ap »
Yaay! Taidan harkita joskus sieltä tilaamista. Tuollaisen päätöksen tekoa kannattaa kannattaa. <33
Ihanaa, että tekivät tämän päätöksen virallisesti.

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #18 : Joulukuu 29, 2017, 01:56:17 ap »
Loistavaa, tekisi mieli tilata jo ihan noin hyvän päätöksen tukemisen nimissä. :)
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Sokerikuorrute

• Aloittelija
  • *
  • Tykkään nukkeilusta!❤️
« Vastaus #19 : Joulukuu 29, 2017, 11:36:06 ap »
Voisin itsekin harkita nyt tuolta tilaamista, kun ovat noin ihanan päätökset tehneet!
Täältä löytyvät:
Dal Lunatic Alice ~ Mocka
Little Pullip Miki ~ Jasmine
Pullip Alice Du Jardin ~ Candy
Pullip Wilhelmina ~ Wera

Siniirr

• NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
« Vastaus #20 : Joulukuu 29, 2017, 14:21:35 ip »
Hieno päätös heiltä kyllä lopettaa Angelgate nukkejen myynnin, mutta siellä on valitettavasti edelleen Blythe kopioista ainakin valikot olemassa, muttei niitä myynnissä näyttäisi just nyt olevan.. Itse ainakin vielä boikotoisin tätä firmaa, kunnes päättävät nekin lopettaa. En kyllä toisaalta usko, että mun tarvis täältä muutenkaan mitään tilata.. ;D On muitakin firmoja onneksi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2017, 14:24:19 ip kirjoittanut Siniirr »

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #21 : Joulukuu 29, 2017, 20:09:55 ip »
Minä katsoin samaa. Vielä jos Factoryblythet ja ICYt saisi pois heidän listoiltaan....
Tilaisin kyllä heiltä mielelläni. Heillä on eteenkin Blytheissä kiinnostavia vanhempia julkaisuita tosi kilpailukykyiseen hintaan.
2003: Street, 2004: Panda, 2005: Jupi, 2006: Zuora, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy ja Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

Milly

• Kannatusjäsen
  • NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #22 : Joulukuu 29, 2017, 22:10:00 ip »
Parempi varmasti nykyisessä rahatilanteessa ettei oikeasti edes vilkaise sinne päin. ;)

Itse kyllä en niin pahalla katso noita Icyjä kuin muita. Vaikka omanlaisensa versio kopiostahan on sekin, kyllä.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Dormouse

• NRFB
    • Blogi
« Vastaus #23 : Joulukuu 30, 2017, 00:20:30 ap »
ICYihin en ota kantaa, kun en ole niihin perehtynyt paremmin, mutta käsitykseni mukaan ne on olevinaan ihan eri nukke, eikä blythen kopio, vaikka vaikutteita onkin, liikaakin. Nuo factory blythet taas... Noh, ne tuntuvat jakavan mielipiteitä melkolailla. Itse en ole niistäkään ihan kartalla, mutta mielestäni ne ovat ehkä pimeämpiä nukkeja kuin ICYt. En älynnytkään tarkastaa niitä laisinkaan, mutta ehkä he aikovat niidenkin myymisen lopettaa jos tarpeeksi moni pyytäisi? Itseäni kiinnostaisi kovasti tilailla sieltä, koska välillä siellä on malleja joita muualla ei ole ja firma muuten tuntuu olevan toimiva ja kunnollinen niin sanoakseni. Mielestäni on todella rohkeaa ja hienoa, että lopettivat kokonaan noiden myymisen.

Hunajasieni

• Admin
  • NRFB
  • Kyl se vähän mäkättää, mut leikin kuuroa.
    • Hunajasieni.net
« Vastaus #24 : Joulukuu 30, 2017, 11:06:32 ap »
Onpa kyllä hienoa että ovat ne lopettaneet! :)

Itse olen kyllä firmasta tykännyt, hyvin ne on aina hommat hoitanut sillon kun sieltä tilasin. (Myös ongelmatilanteessa postin kanssa.) Noita factoryjä ja muita ei siellä kyllä ole näkynytkään hirveästi, en edes muista milloin viimeksi (vaikken nyt pariin kuuhun ole siellä enää aktiivisesti kurkkaillut) niin ei niihin ole lisäyksiä näyttänyt tulevan. Osa noista kategorioista on ollut todella pitkään tyhjänä.

Niistäkin varmaan siis kannattaisi siis valittaa!

Noista blythejutuista sitten:

ICY ja Jecci Five nuket ovat apinoitu. Niillä on hyvin samankaltainen ellei jopa kopioitu pään sisältö mitä blythellä. Kuitenkin jo ulkonäkö ja silmänmuoto on erilainen kuin blythellä. Nämä eivät siis ole puhtaita valukopioita (kuten esim. recast bjd:t) vaan lähinnä tosiaan osittain kopioitu tai omat kasvot pohjaan tehty.

Factory Blythet ovat edelleen hankala aihe, sillä Takara on kieltäytynyt vahvistamasta niistä olevaa tietoa. Ennen ne saattoivat ollakin Takaralla roskiin heitettyjä työntekijöiden talteen ottamia palasia ja niistä koottu, mutta tarjonta on niin suuri nykyään että en olisi asiasta ihan niin varma.

Lisää tietoa aiheesta täällä: http://www.pullipsuomi.net/foorumi/index.php?topic=5357.0

Ja muutenkin jos muistelee tuota Grooven shououtia niin esimerkiksihän tuo Toymalaysia myy KÄYTETTYJÄ nukkeja ja niistähän Groove ei voi antaa takeita. Dolls.moe tekee ihan samaa, mistä te luulette että tähän aikaan saa enää noita Sold out pullippeja? Ei ainakaan Groovelta. ;D
Niin se hankaloittaa tuota hommaa. En tiedä kyllä niissä aina on kirjoitettu että ei ole takeita laadusta ja muuta, mutta en tiedä sitten. *shrug*
Aktiivinen modehommissa. Muiden foorumiviestejä raportoidessa ota mielellään yhteys muihin moderaattoreihin.
Jos haluat palautteen niin jätä minulle palaute, jätän ketjun mukaan palautteet halukkaille. :3

Myytävät - kaikki myynnissä olevat nuket ja kamat.
Tilaukset - auki, ei tilausjaksoja.

Blogi ~♥

Siniirr

• NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
« Vastaus #25 : Helmikuu 13, 2018, 18:47:53 ip »
Hieno päätös heiltä kyllä lopettaa Angelgate nukkejen myynnin, mutta siellä on valitettavasti edelleen Blythe kopioista ainakin valikot olemassa, muttei niitä myynnissä näyttäisi just nyt olevan.. Itse ainakin vielä boikotoisin tätä firmaa, kunnes päättävät nekin lopettaa. En kyllä toisaalta usko, että mun tarvis täältä muutenkaan mitään tilata.. ;D On muitakin firmoja onneksi.

Toisinpa kävi.. koska..

Tilasin tänään Pullip Classical Alicen! Tätä neitiä oon miettinyt niin pitkään ja nyt hän on viimein tulossa tänne. ♥ Pieni paniikki iski, kun en saanutkaan häntä Mollamanialta, koska kaikki oli tosiaan keritty myydä ja hänen mukaan lisää ei olisi tulossa enää. Alice on myyty myös Grooven omilta sivuilta, Plasticpopista, Kilalasta ja Pullip Stylestä eli vaikuttaisi että tämä malli alkaa olla loppuunmyyty, en ole sinällään yllättynyt koska tämä malli on suosittu ja on kuitenkin jo aika "vanha" eli 2013 vuoden malli.

Jouduin tässä paniikissa sitten kääntyä Dolls.Moen puoleen, jota oon boikotoinut, mutta mielellään ostan tämän nuken vielä kohtuu hintaan kun sitä jostain saa.. Kävin nimittäin kurkaamassa Ebayssä ja myyjät on jo nyt nostaneet hintoja 200 dollariin eli hekin ovat jo tietoisia saatavuuden vähentymisestä.. Noh, sainpahan hänet onneksi vielä napattua itselleni!

Vähän harmittaa toisaalta tukea tätä firmaa, mutta hyvää on kuitenkin se, että he ovat parantaneet tapansa, niin ehkä voin tämän pienen "lipsauksen" suoda itselleni.. ::) Ja siis minustakin on hienoa se, että heillä on välillä todella ihania aarteita, käytettynä kuin uutenakin, että en siis katso pahalla jos joku muu tykkää tästä firmasta, mutta itse en vaan oikeen mielellään sieltä tilaa.. En tietenkään tosin kiellä sitä, etteikö tilaaminen ois ollut helpompaa, kun tiesin ettei he myy enää Angelgate nukkeja. Ehkä tämä vaatii vain totuttelua.. ;D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2018, 18:50:53 ip kirjoittanut Siniirr »