Kiitokset Mochi, Missy ja bang! ^^ Mukava kuulla että piditte videosta. Kun on saanut tästä jo jonkin verran kehuja alkaa ihan mietityttää, että onkohan tarinani jatko oikeasti yhtä mielenkiintoinen kuin traileri antaa ymmärtää... xD Toivottavasti.
Mochi: Aseet olen ostanut eBay:stä, sieltä löytyy monennäköisiä miniatyyri-aseita jotka sopivat ihan pullippien kokoluokkaan.

Missy: Heh, elokuvan tekeminen voisi olla hieman liian haasteellinen projekti. xD Pyrin aina kuvatessa saamaan nukesta esiin oikeanlaisen tunnelman ja ilmeen, koska minulle ne ilmeet tarinassa ovat aina tärkeitä. Se ei ole ihan helppoa tuollaisilla samanilmeisillä nukeilla, mutta aika hyvin eri kuvakulmista ottaessa saa välitettyä erilaisen tunnetilan.
bang: Nukketarinani tähän asti ovat luettavissa avoimesti Livejournalistani, minulla on Kuvatarinat-osiossa ketju josta löytyy linkit episodeihin aikajärjestyksessä. Ketju löytyy
täältä. Tarinan jatkoa olen suunnitellut tekeväni ainoastaan friends only, muutamista erinäisistä syistä johtuen, mutta lisään toki kavereiksi ne jotka haluavat jatkossa tarinaani lukea.