21
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Kuromi Sweet Dream Version - maaliskuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Sähkölasku Tammikuu 05, 2023, 14:51:19 ip »Valitettavasti tämä julkaisu ei mielestäni ole onnistunut Kuromina, eikä välttämättä minään muunakaan: kontrasti tumman meikin ja pastellimekon välillä on yksinkertaisesti liian voimakas. Minulle tulee tästä vain sellainen vaikutelma, että nukelle on vahingossa päätynyt väärän julkaisun vaatteet. Vaatteet olisivat vaatineet edes joitain tummia yksityiskohtia, että face-upin ja vaatteiden välinen jatkumo olisi säilynyt.
Olen samaa mieltä. Joku Instagramissa tiivisti tämän niin, että ihan kuin nuken pää olisi eri julkaisusta kuin romut kaulasta alaspäin. Itselle musta-pinkki peruukki on ehkä vielä silmiinpistävämpi ongelma kuin meikki, koska musta ei tosiaan toistu. En tiedä, voisi riittää, että laukun Kuromin huppu olisi musta ja se olisi napattu boleroon ja kenkiin myös. Rakastan itse musta-pastelli-komboa ja esimerkiksi musta-pastelli Angelic Prettyn Sugary Carnival -yhteistyöasusetti on täydellinen. Suomin itseäni säännöllisesti siitä, että myin aikoinaan omani pois. Tätä vasten tämä Kuromi tuntuu aikamoiselta ohitetulta tilaisuudelta. Tykkään kyllä asusta muuten tosi paljon hiuspantaa lukuun ottamatta, vaikka en myisi munuaistani sen vuoksi (jos sen sijaan joku haluaisi vaihtaa sen tuohon em. AP:n settiin....). Jännää, että ovat käyttäneet myös tuota vaaleansinistä tehostevärinä, koska liitän sen niin vahvasti Cinnamorolliin.