Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Kuromi Sweet Dream Version - maaliskuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Sähkölasku Tammikuu 05, 2023, 14:51:19 ip »
Valitettavasti tämä julkaisu ei mielestäni ole onnistunut Kuromina, eikä välttämättä minään muunakaan: kontrasti tumman meikin ja pastellimekon välillä on yksinkertaisesti liian voimakas. Minulle tulee tästä vain sellainen vaikutelma, että nukelle on vahingossa päätynyt väärän julkaisun vaatteet. Vaatteet olisivat vaatineet edes joitain tummia yksityiskohtia, että face-upin ja vaatteiden välinen jatkumo olisi säilynyt.

Olen samaa mieltä. Joku Instagramissa tiivisti tämän niin, että ihan kuin nuken pää olisi eri julkaisusta kuin romut kaulasta alaspäin. Itselle musta-pinkki peruukki on ehkä vielä silmiinpistävämpi ongelma kuin meikki, koska musta ei tosiaan toistu. En tiedä, voisi riittää, että laukun Kuromin huppu olisi musta ja se olisi napattu boleroon ja kenkiin myös. Rakastan itse musta-pastelli-komboa ja esimerkiksi musta-pastelli Angelic Prettyn Sugary Carnival -yhteistyöasusetti on täydellinen. Suomin itseäni säännöllisesti siitä, että myin aikoinaan omani pois. Tätä vasten tämä Kuromi tuntuu aikamoiselta ohitetulta tilaisuudelta. Tykkään kyllä asusta muuten tosi paljon hiuspantaa lukuun ottamatta, vaikka en myisi munuaistani sen vuoksi (jos sen sijaan joku haluaisi vaihtaa sen tuohon em. AP:n settiin....). Jännää, että ovat käyttäneet myös tuota vaaleansinistä tehostevärinä, koska liitän sen niin vahvasti Cinnamorolliin.
22
« Uusin viesti kirjoittanut Sade Tammikuu 04, 2023, 23:41:42 ip »
Tämä menee minulla siihen kategoriaan, joka tuntuu hyvin ideattomalta. Olen samaa mieltä Bluen kanssa siitä, että Kuromina ja ylipäätään kokonaisuutena tämä ei ole onnistunut. Omaan silmään tästä puuttuu harmonia. En olisi yhdistänyt tällaista värimaailmaa Kuromiin, enkä muutenkaan käsitä, miksi tehtiin uusi Kuromi vanhan ollessa kaikin puolin onnistunut. En ole peruukin stailauksen ja värimaailman ystävä, vaikka pidänkin siitä, että se on lyhyt.
23
« Uusin viesti kirjoittanut Miwa Tammikuu 04, 2023, 16:49:56 ip »
Minusta tämä on suloisen näköinen julkaisu! Mielestäni tosin peruukki voisi olla erivärinen, se vähän pistää silmään tuosta muusta värikokonaisuudesta. Tai sitten asussa olisi jossain kohtaa voinut olla samanlaista tummaa sävyä peruukkia tasapainottamaan.
24
« Uusin viesti kirjoittanut Blue Tammikuu 03, 2023, 18:52:00 ip »
Valitettavasti tämä julkaisu ei mielestäni ole onnistunut Kuromina, eikä välttämättä minään muunakaan: kontrasti tumman meikin ja pastellimekon välillä on yksinkertaisesti liian voimakas. Minulle tulee tästä vain sellainen vaikutelma, että nukelle on vahingossa päätynyt väärän julkaisun vaatteet. Vaatteet olisivat vaatineet edes joitain tummia yksityiskohtia, että face-upin ja vaatteiden välinen jatkumo olisi säilynyt. Lisäksi vaatteissa on mielestäni käytetty liian montaa samankaltaista väriä, mikä näyttää häiritsevältä. Tummemman sävyn käyttäminen vaatteissa olisi tehnyt värimaailmasta vähemmän "lättänän" ja tuonut paremmin esiin mekon siluettia ja kerroksellisuutta, jotka eivät nyt pääse samaan loistoon kuin ensimmäisessä Kuromi-Pullipissa. Ja sitten vielä hahmouskollisuus: suurin osa Sanrion hahmoista on joka tapauksessa pastellisävyisiä, joten miksi ihmeessä juuri se räväkämpänä ja tummapukuisena joukosta erottuva hahmo piti pukea pastellisävyihin. Olen kyllä tietoinen, että Kuromista on olemassa pastellisävyisempiä versioita, mutta näissäkin on yleensä käytetty violetin sävyjä. Olen ehkä turhan ankara, mutta en yksinkertaisesti erota tästä julkaisusta kunnolla sen lähdemateriaalia, mikä on pettymys. (Kuitenkin tämä julkaisu perustuu johonkin hyvin spesifiin versioon Kuromista ja osoitin tällä purkauksella olevani vain sivistymätön moukka... ;D) Toki mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa se, että julkaisulle on olemassa vertailukohde: jos ensimmäistä (mielestäni täydellisesti onnistunutta :D) Kuromi-Pullipia ei olisi, en välttämättä osaisi olla näin kriittinen.
Peruukin polkkamalli on mielestäni kiva ajatus, sillä se mukailee Kuromin hupun muotoa. Väristä en sen sijaan ole kovin vakuuttunut: vaatteissa on käytetty jo kahta samankaltaista väriä ja sitten peruukista tulee vielä kolmas vaaleanpunainen, joka on lähellä näitä värejä, mutta ei kuitenkaan sovi täydellisesti yhteen kummankaan kanssa... Fiilikset meikistä ovat neutraalimmat: kokonaisuutta ajatellen on hyvä, että värejä on pehmennetty sopimaan paremmin asukokonaisuuteen, mutta violetti Kuromi on silti ehdottomasti enemmän omaan makuuni.

Edit: Huomasin juuri, että Groovestoren kuvien ja aloitusviestin kuvan väreissä on huomattava ero ainakin omalla koneellani. Aloitusviestin kuvassa mekon värit ovat huomattavasti miellyttävämmät, joten saa nähdä, kumpi on lähempänä totuutta, kun varsinainen nukke julkaistaan. Saatan tällöin muuttaa mieltäni noista väreistä. ;D
25
« Uusin viesti kirjoittanut sadepilvi Tammikuu 03, 2023, 18:40:14 ip »
Minusta nuken asukokonaisuus on hurjan suloinen. Pidän myös kovasti neitokaisen peruukista. Ainoa asia, josta en pidä yhtään on nuken kirkkaan pinkki luomiväri. Se on makuuni liian räikeä.
26
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Tammikuu 02, 2023, 22:05:08 ip »
Tässä on jotakin tosi suloista. Tykkään tästä versiosta alkuperäistä, pitkätukkaista enemmän. Tuo kaksivärinen polkka on kauhean onnistunut sekä mallin, että värin puolesta.
Asu ei sitten miellytäkkään yhtään niin paljon. Siinä on minun makuuni liikaa kerroksia ja röyhelöitä. Olisin ehkä halunnut vähän vähemmän pastellisen kokonaisuuden.
27
Uudet julkaisut / Pullip Kuromi Sweet Dream Version - maaliskuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Siniirr Tammikuu 01, 2023, 14:42:39 ip »

Maaliskuun 2023 julkaisu, Pullip Kuromi Sweet Dream Version.

Lisää kuvia: https://jpgroove.com/p319Kuromi-sweet-dream-ver/
28
Uudet julkaisut / Vs: Isul NAO - huhtikuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Marraskuu 30, 2022, 20:56:34 ip »
Kivaa saada Isul, jolla on oikeasti käyttökelpoiset pienelle pojalle sopivat vaatteet. Eikä mitään outoja harsoja ja kuolleita eläimiä kuten vaikka Isul Hednarilla tai epäkäytännöllisiä fantasiahärpäkkeitä kuten suunnilleen puolella muita Isuleita.

Tykkään asusta ja värimaailmasta. Kovastikin. Mutta lävistykset pikkupojalla ovat vähän hassu asia. Lienevätkö kiinteät vai tarrat?
29
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Yume no Kakera - maaliskuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Sade Marraskuu 30, 2022, 19:19:19 ip »
Tämä on niin uskomattoman kaoottinen, etten oikein enää tiedä, mitä sanoa. Materiaalivalinnat näyttävät yksinkertaisesti halvoilta eikä mikään tässä muodosta selkeää siluettia. Kokonaiskuva on tosi sotkuinen. Nuo kirkkaat värit vain pahentavat asiaa. Meikki ei myöskään tue pukua tai toisin päin. Silmien ja huulten väristä pidän, mutta silmämeikki tuntuu liian voimakkaalta. Tuon tyyliset ripset voisivat hennompina toimia. Tällaisenaan tässä on vain ihan liikaa kaikkea.
30
Uudet julkaisut / Vs: Isul NAO - huhtikuu 2023
« Uusin viesti kirjoittanut Sade Marraskuu 30, 2022, 19:17:27 ip »
Vakiovastaukseni uusiin Isuleihin on aina se, että ihanaa saada uusia Isuleita markkinoille. Tämä on kuitenkin vähän sitä sorttia, joka ei kiinnosta henkilökohtaisesti yhtään. Putoaa samaan kastiin minulla kuin Noan ja kumppanit; ihan sievä, mutta ei minua varten. Nuo tämän housut ja korut ottaisin kyllä ihan koska vaan omille nukeilleni, ihanat! Housuissa on tosi kivoja pieniä yksityiskohtia. Tämä on myös tyylillisesti onnistuneen yhtenäinen, mistä plussaa. Kasvoista en oikein osaa sanoa mitään sen kummempaa kuin että erittäin tavallinen siitäkin huolimatta, että löytyy nassukoristeet ja vähän tananomaista enemmän volyymia meikissä. Minunkin silmääni tässä ja Isul Yunissa on paljon samaa.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10