Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Bouquetin - maaliskuu 2019
« Uusin viesti kirjoittanut GingerLady Marraskuu 21, 2018, 00:13:30 ap »
No oliskohan tämä se meikäläisen "personal"-nukke, kun kerta olen horoskoopissa sekä oinas että vuohi? ;D

Itse asiassa pidän faceupista, vaikka onkin vähän valju. Erityisesti silmien malli on kiva, ja myös lähes nudet huulet on mukavaa vaihtelua. Chipit taas jotenkin ovat vähän särmättömät vaalean meikin rinnalla. Joku tummempi väri, vaikka punaruskea olisi sopinut hahmollekin mielestäni paremmin. Puvusta taas tykkään. Erityisesti sarvista <33 ja korkeasta kauluksesta sekä pitsistä. Glitterin ja kiillon ystävän en ole, mutta onneksi kultaa on tässä hyvän maun rajoissa. Kengät eivät jotenkin sovi kokonaisuuteen, eivät tasapainota fyrryistä helmaa. Olisi saanut olla kunnon vuohen sorkat, vaikka karvasaappaat tai jotain ;D Sukkikset on hienot! Peruukki olisi saanut olla väriltään johonkin päin taittava täysin valkoisen sijaan, enkä tykkää otsiksesta, kuten tavallista...
12
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Optical Queen - helmikuu 2019
« Uusin viesti kirjoittanut Milly Marraskuu 20, 2018, 20:46:38 ip »
Tässä nukessa oli jotain heti ensisilmäyksellä kiehtovaa! Vaikkakaan ei ole sitä tyyliä mitä itselle ostaisin, niin luulen, että tätä tulen ihastelemaan kovasti muiden kuvissa. :) Pikkuruutu kyllä tanssii silmissä, mutta tuo asukin näyttää kauniilta ja kiinnostavalta, hyvin tehdyltäkin.
13
« Uusin viesti kirjoittanut Milly Marraskuu 20, 2018, 20:44:50 ip »
Tämä siis lienee se horoskoopin Oinas? :)

Samalla linjalla ollaan, monia varmaan kiehtoo tuo asu enemmän kuin aika pliisun oloinen nukke pohjalla... Mutta onpahan ainakin kerrankin jotain vähän erilaista! :)
14
« Uusin viesti kirjoittanut Sade Marraskuu 20, 2018, 17:45:45 ip »
Tämä on kenties ristiriitaisin julkaisu hetkeen. Nähdessäni asun ehdin jo hihkaista onnesta, mutta kasvoihin lässähtikin sitten oma kiinnostukseni nukkea kohtaan. Asussa on ihania kultaisia detaljeja ja sen kokonaiskuva on yhtenäinen. Nautin yliampuvista vaatteista ja voisin ehdottomasti kuvitella nämä stockit suurkulutukseen omalla kohdallani. Mikään ei näytä omiin silmiini liian halvalta tai muuten negatiivisesti kokonaisuudesta erottuvalta.

Mutta kasvot. Voi ei. En muista pitkään aikaan nähneeni julkaisua, josta olisin vähemmän pitänyt. Naama on valju ja blushaukset epämukavan selkeät. Siniset silmät sinänsä sopivat kokonaisuuteen, mutta eivät olisi ykkösvalintani. En pitäisi tämän nuken faceupista laimeammalla asullakaan, mutta kontrastissa tähän näyttävään ja upeaan pukuun en suoraan sanoen voi ymmärtää nuken meikkejä. Tällainen asu olisi kaivannut hyvin tummat ja erottuvat meikit. Jään kaipaamaan mustia huulia ja kultaisia silmiä. Tällaisenaan itse nukke ja vaatteet ovat täysin eri maailmoista. Hirvittävän harmillista.

Peruukkikaan ei ole erityisesti mieleeni. Valkoinen väri on plussaa, mutta tälle olisi sopinut lyhyempi kuontalo. Otsatukkakaan ei ole välttämättömyys, varsinkin, kun se piilottaa nuken kulmat ja korostaa kasvojen mitäänsanomuutta.

Nukke itse ei jatkoon, mutta asun ottaisin itselleni koska tahansa. Näen jo päässäni, millaisia kuvia haluaisin näiden stockien kanssa ottaa.
15
« Uusin viesti kirjoittanut Pearls Marraskuu 20, 2018, 15:41:15 ip »
^ Ilmeisesti ei? Dolly Insider tiesi kertoa, että Bouquetin on ranskaa ja tarkoittaa vuohta. Tai siis ilmeisesti jotain tiettyä vuohilajia, millä on isot sarvet. Horoskoopissa ei kyllä ole vuohta... ellei tämä sitten olisi oinas? Tai kauris tai härkä. Jos näitä epämääräisen horoskooppiteemaisia nukkeja alkaa nyt ilmestyä enemmänkin niin ehkä voimme laskea tämänkin sarjaan kuuluvaksi ::D
16
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Marraskuu 19, 2018, 20:20:10 ip »
Kuuluuko tämä siihen samaan horoskooppisarjaan kuin merenneitonukkekin? Rupesin noista sarvista pohtimaan, onko kyseess' kauris vai skorpioni?

Todella outo julkaisu. Valju naama, väritön peruukki ja asu joka näyttää lapsen nauhalaatikon sisällöstä tekemältä. Kruununa vielä muovikorkkarit Barbie-nukelta lainattuina.
Sinällään paljaat kasvot ja vaaleat silmät tuovat kontrastin hörsyläiseen asuun. Mutta toisaalta minusta hahmo näyttää siltä kuin olisi jo pukenut juhlamekon, mutta ei olisi vielä ennättänyt meikata naamaansa. Lopputulos on keskeneräisen näköinen.
17
Uudet julkaisut / Pullip Bouquetin - maaliskuu 2019
« Uusin viesti kirjoittanut Pearls Marraskuu 19, 2018, 15:32:29 ip »

Groove esittelee jo ensi vuoden maaliskuussa julkaistavan Pullipin, Pullip Bouquetinin! Tällä varsin jännittävän näköisellä julkaisulla vaikuttaisi olevan aika hempeä, neutraali meikki ja mielenkiintoinen, runsaasti pitsiä ja tylliä sisältävä musta-kultainen asu. Ja lisäksi sarvet! Jännä kontrasti mielestäni. Julkaisun pitäisi olla maaliskuun puolivälissä ja hinta nykynukeille vakioitunut noin 19 000 jeniä/noin 150 dollaria.
18
« Uusin viesti kirjoittanut GingerLady Marraskuu 17, 2018, 21:58:26 ip »
Tämän kuningattaren meikki on mielestäni todella söpö. Pidän pienistä "silmäpusseista" (edit: nyt sain mieleen, ketä ne muistuttavat: Wilhelmiinaa! <3), kuten myös silmän mallista, yläluomen rypystä ja kulmakarvan mallista. Huuletkin ovat kivan malliset ja väriset. Kaiken kaikkiaan hyvin söpö faceup. Jos joku vähemmän miellyttävä pitäisi keksiä, niin ehkä chippien väri. Harmaa ei oikein nappaa, toki se taitaa olla tän Optical-sarjan idea ettei värejä ole? Mutta samanlaiset lähes mustat chipit kuin sarjan Alicella, olisi olleet söpöt!

Asu on omaan makuuni liian kaaottinen, vaikka toki tajuankin jujun, kun on kyseessä Liisa-ihmemaassa kuningatar ja vielä tämä optinen teema. Eri kuosien paljous ei vaan ikinä ole ollut juttuni. Ja sitten peruukki... ihmettelen samaa tuon takatukan kanssa kuin Turre ja Sade, joskin mietin näyttäisikö se sivunutturoineen kivemmalta jos takaosuus olisi auki. Punainen väri nyt on tottakai ihuna :-*
19
« Uusin viesti kirjoittanut Sade Marraskuu 16, 2018, 16:51:29 ip »
Olen ehdottomasti Turren kanssa samoilla linjoilla siitä, että peruukin pituus on suuri virhe. Olisin nauttinut polkasta tai nutturasta siitäkin huolimatta, että silloin yhdennäköisyys Lunatic Queeniin olisi ollut vielä huomattavampi. Nytkin tämä muistuttaa LQ:ta nutturoiden ja peruukin sävyn vuoksi, mutta muuten kasvot poikkeavat kyseisestä mallista. Tällä on paljon tummempia sävyjä kuin LQ:lla. Olisi sikäli huvittavaa hankkia tämä ja vertailla oman LQ:ni kanssa...

Itse nukesta pidän kyllä kovasti, jos peruukin pituutta ei oteta lukuun. Toinen ehdoton ei tässä on glitterisilmät, joista en nauti alkuunkaan. En ole koskaan pitänyt chipeistä, joihin on maalattu erilaisia kuvioita. Silmämeikki on kuitenkin yksinkertaisuudessaan kaunis ja sen kanssa sopisivat yhteen jotkin aivan toisenlaiset silmät. Huuletkin ovat hyvin kauniin sävyiset, ne ovat ihanan tummat suhteessa ihoon ja silmämeikkiin. Surullista sinänsä, että minulla on hyvin vahva visio siitä, kuinka uudelleenstailaisin tämän nuken. ::) Niinköhän pitää laittaa korvan taakse tämän hankinta.

Olen jokaisesta Alice in Wonderland -nukesta aina yhtä innoissani. AIW on minulle rakkainta koskaan ja näiden nukkejen näkeminen tekee minut kovin onnelliseksi. Tämä nukke ei sinänsä ole luovin mahdollinen, mutta herttakuningattaren hahmoa ajatellen hyvin uskollinen. Shakkikuviot ja puvun yliampuvat yksityiskohdat sopivat hahmolle loistavasti. Jos en osta itse nukkea, yritän metsästää edes stock-asun itselleni. Tarvitsisin juuri tällaisen asun AIW-kuviini.

Tämä on pitkästä aikaa ensimmäinen AIW-nukke, jonka oikeasti voisin hankkia. Jos en inhoaisi silmiä ja peruukin pituutta, voisin hankkia sen stock-kuntoisena koristeeksi. Stailausideoitakin tämän värisävyt minulle antavat, joten saattaa olla, että jos alkuhuumani ei hälvene, tämän joskus hankin.
20
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Marraskuu 13, 2018, 22:37:09 ip »
Groove jatkaa kymmenen vuoden takaisten julkaisuitten kierrättämistä, mutta mikäs sen parempaa!
Tämä kuningatar oli ensi silmäyksellä lumoava. Siinä natsasi vaalea iho, meikki, silmäsirut ja asukin. Pidin jopa peruukista.
Kunnes näin sen takaa... Että siihenkin on pitänyt ympätä turha ja järjettömän pitkä takatukka joka ei sovi asuun, kampaukseen eikä mihinkään. Olen todella harmissani. Nyt pitää vielä suunnitelmia pohtia. Lyhyellä nutturakampauksella tämä olisi jo ostoskorissa.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10