Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
UKK / Vs: Kysymykset ja vastaukset~
« Uusin viesti kirjoittanut Dormouse Joulukuu 08, 2017, 13:13:14 ip »
Kiitos Turre! Tiedän itseasiassa mistä puhut, kesällä ostin ja laitoin isän korjaamaan puhelimeni johdon niillä ja ne ovat kyllä todella hyviä! Pohdin kanssa sitä, mutta en tiedä onnistuisiko se sillä... Jospa kuvailen sitä tikkua lisää; kyseessä on siis muovinen tikku, jonka loppupäässä on reikä, jossa on se metallitikku joka pitää muovirenkaita ja vieteriä siinä muovitikussa. Ja tämä muovitikussa oleva reikä (jossa metallitikku on) repesi alhaalta? En tiedä saiko tuosta mitään selvää, en osaa selittää asioita yksinkertaisesti. :-[ Mutta siis, nyt olen liimaillut superliimalla sitä tikkua siihen reikään ja laittanut halkeamaan liimaa ja so far so good. Mutta epäilen kestääkö liima vieterin aiheuttamaa painetta. Pohdin tosin, että ehkä ne vieterit onkin liian kireitä? Ehkä olisi pitänyt vaihtaa se varaosassa olevaan vieteriin... Mutta en älynnyt, joten ajattelin ottaa pikkuisen siitä pois, josko se vähentäisi painetta. Raportoin tänne,jod edistyn asiassa niin seuraava saman ongelman kanssa painiva voi saada jotakin vinkkiä! Koetan myös ottaa/laittaa kuvat tänne jotta saatte paremmin selvää mistä puhun. :D

//edit.

Sain superliimala korjattua sen repeämän (aika näyttää pitääkö se). Nyt yritän koota tuota kasaan. Onko kenelläkkään mitään ideaa, miten tiukka tuon osan kuuluisi olla? En millään saa kaulaa paikoilleen ja muistini mukaan se ei todellakaan ollut noin tiukka mio kropassa tai toisessa vanhemmassa taeyang kropassa. Sain juuri ja juuri kaulassa roikkuvan tikun palaset vieterin kera vatsan sisään ja vatsan kiinni, mutta nyt en saa laisinkaan vedettyä kaulaa paikoilleen. :'( En ole varma teinkö jotakin väärin(?) vai onko tuo vieteri vaan liian kireä ja tiukka? Olisi pitänyt vaihtaa se mio kropan vieteriin...

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta turhauttaa aivan perhanasti. En viitsisi avata yhtään nuken kroppaa tämän takia, koska kokoaminen on aika tuskaisaa, joten jos jollain on kokemusta niin arvostaisin kovasti! Minulla on kyllä yksi nukke, jonka voisin availla ja katsoa kropan ja vieterin kireyttä, mutta haluaisin vältellä sitä, koska en ole varma saanko sitä koottua takaisin.
2
Palaute / Vs: Melancholyrosen palauteketju
« Uusin viesti kirjoittanut Fluffy wuu Joulukuu 07, 2017, 21:27:52 ip »
POSITIIVINEN PALAUTE!

Ostin melancholyroselta Pullip Papin nuken ja olen erittäin tyytyväinen kauppoihin!! ♡ Kaupat oli erittäin sujuvat ja jouluaattoa odotan jo niin innolla, kun saan silloin tuon söpöläisen aukaista. Kamalaa vielä odottaa noin 2 viikkoa, mutta odotus kyllä palkitaan~♡ Nukke sulatti heti sydämeni ja olen aivan varma, että neitokainen on hyvässä kunnossa! Olen myös iloinen siitä, että aitouskortti, obitsu, peruukki, chipit, standi ja oikeastaan melkein kaikki stock vaatteet tulivat mukana. Kiitos vielä kerran kaupoista!♡ ^^
3
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Joulukuu 07, 2017, 20:21:50 ip »
Minulla ei ole haisuakaan minkä näköistä palaa nyt korjataan, mutta jos kyseessä on keppi tai tikku niin kutistemuovi on ihan kuningasta. Sillä pysyy esim. katkennut silmälasin sanka kasassa ja sillä korjataan myös ajoneuvojen osia.
Kyseessä on siis sellainen muoviputki joka lämpöä saadessaan käy kutistumaan ja kiristyy teippiä tms. tiukemmin katkenneen kohdan ympärille. Elektroniikkatöissä sillä varmistetaan ja tehdään tukevat liitokset joita ei mikään nykäisy katkaise. Niitä on eri vahvuisia ja ne myydään kutistesukka-nimellä sellaissa kokolajitelmalaatikossa Motonetissä jne. Älä sotke askartelukauppojen vastaavaan kutistemuovina myytävään tavaraan.
4
« Uusin viesti kirjoittanut Dormouse Joulukuu 07, 2017, 14:52:06 ip »
Minä täällä taas. Olisiko kellään ideaa taeyangin kaulapalan sisällä olevan tikun korjaamiseen? Se tikku menee siis vatsapalaan ja lopussa on reikä, jossa metallitikku. Tässä muovisessa kaulasta vatsaan menevässä palasessa on rinkula, jousi ja rinkula ja alimpana reikä josta menee metallitikku, joka pitää näitä siinä muovitikussa. Tämä reikä naksahti rikki syystä z kun nostin nukkea ja nukke rävähti palasiin.
Kokeilin sulattaa muovia tähän ratkenneeseen kohtaan ja kävin nyt nopsaan lähikaupasta kipaisemassa jotakin superliimaa(?) ja kokosin osaset siihen ja laitoin metallitikun paikoilleen. Kaadoin päälle muutamia tippoja tuota liimaa ja nyt odottelen, että se kuivuisi. En kuitenkaan usko, että tuo kestää jouden aiheuttamaa painetta, joten olisiko kellään parempia ajatuksia korjaukseen? Minulla olisi korvaava pala, mutta sitä ei saa vaihdettua ilman kaulan rikkomista, joten se ei tule kysymykseen....

//sain viestin, että jollakulla muulla on käynyt sama homma oman solinsa kanssa ja vielä pahemminkin! Hän oli avannut kaulan ja korvannut palasen ehjällä. Itse en uskalla avata kaulaa, kuin viimeisenä vaihtoehtona... Liima ei ole vieläkään kuivunut. Menen vanhemmille jouluksi ja jos en sinne mennessä ole keksinyt mitään niin kokeilen laittaa isän kolvaamaan sen kiinni, jollei se sitten sula kokonaan irti.
Olen myös harkitsemassa uv resiiniä. Pohdin myös akryylia, mutta resiini taitaa ola parempaa, eikä reagoi/sulata muovia niin herkästi, luulen?
5
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Himawari - maaliskuu 2018
« Uusin viesti kirjoittanut mizya Joulukuu 06, 2017, 13:52:19 ip »
Nähdessäni tämän ensimmäistä kertaa mietin, että tuleepas tästä jotenkin tuttu fiilis... bongatessani nimen Nakahara Junichi, hoksasin että Volks stailasi jokunen aika sitten Super Dollfie nukkejaan kyseisen taiteilijan piirroksien pohjalta. :D Hauska nähdä, miten Nakaharan tyyli taipuu myös Pullipille.

Tämä tyttö on oikein söpö, mutta en kuitenkaan lähtisi ehkä kotiuttamaan. Tuota olisi sääli lähteä pukemaan muutoin, mutta en sitten tiedä jaksaisiko tyyli innostaa niin paljon, että sen haluaisi pitää stock asussaan. Jos olisi tullut yksi niistä lierihattuisista leideistä Pullippina, semmoista olisin saattanut jo harkitakin... :3
6
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Cinnamoroll (15th Anniversary ver.) - maaliskuu 2018
« Uusin viesti kirjoittanut mizya Joulukuu 06, 2017, 13:34:59 ip »
Cinnamoroll on söpö ja tällä nukella on oikein herttaiset kasvot, mutta tuo asu ei oikein nappaa allekirjoittaneelle, niin tyyliltään kuin materiaaliltaan. Tuo näyttää justiin semmoiselta halvalta kiiltävältä satiinilta, joka purkautuu kuin synti. x__x;; Puistattaa ajatuskin moisesta kun on joskus sellaista koettanut ommella, brrr. Puuvillaista tehdyt vaatteet on enemmän minun makuun.

Korvat on sairaan söpöt, mutta hetken tihrustettuani tajusin, että eihän nukella ole mitään hiuspantaa missä ne on kiinni... ainoastaan tuommonen ohkainen satiininauha. o_O; Tuota ei kyllä olisi kiva viritellä nuken päähän, ja minusta vähän tuntuu, ettei tuo systeemi ole kovin kestävä (satiininauhakin purkautuu helposti). Etenkin kun siinä taitaa olla vielä tuo hattukin kiinni. Kyllä pitäisi vähintään olla edes joku kankainen headdress, johon nuo on ommeltu. Olisi helpompi pukea nukelle ja myös kestävämpi, kuin tuommoinen heppoinen nauhaviritys.

Komppaan myös Turrea, perus polkkatukka olisi ollut paras. Noilla nutturoilla ei kauheasti ole virkaa, kun jäävät kuitenkin tuonne korvien taakse piiloon... ?

7
Uudet julkaisut / Vs: Pullip Cinnamoroll (15th Anniversary ver.) - maaliskuu 2018
« Uusin viesti kirjoittanut Dormouse Joulukuu 05, 2017, 16:08:43 ip »
Todella söpö nukke asuineen kaikkineen.

Turren kanssa olen hieman samaa mieltä tukasta, kun katselin pidempään nukkea. Kampaus on tosi söpö ja tykkäisin siitä itse muuten, mutta se ei tälle nukelle oikein sovi, on jotenkin liian överi. Tytölle on kuitenkin heitetgty jo korvat päähän, niin miksi pelkkä polkka ei kelvannut? Yksinkertainen ja söötti.

Myös pitempää tuijotettuani olen hieman Saden kannalla -Tusinakasvohan tämä melkein on. Erittäin ihanat kulmakarvat, söpöt vaaleat huulet, kauniit ripset suloisilla rajauksilla ja punaa poskissa kivasti. Luomien väri olisi ihan kiva tietää ja olen kovasti kyllä pettynyt jos ovat nudet. Niin monella pullipilla ne on nudet ja minusta se on kamalan tylsää.

Silmät Ovat kauniin sävyiset, mutta nuo pallerot ovat hieman hassut.

Vaatteet ovat todella suloiset, tykkään miten sukat toistavat rusetin ja kuvioinnin värejä. Kengät ovat ihanat, tuo pohja. Ah. Pään koristeet on todella söpöt ja teemanmukaiset tietty. Hamekkin on nätti ja söpöt kuvioinnit. Paita On kanssa kaunis ja mukavan röyhelöinen, mutta olisin halunnut siihen ehkä jotakin väriä (vaikka pikkuiset lialt napit tai jotain).

Ihan söpö kokonaisuus ja huolisin kyllä itselleni, mutta ei onnekseni herätä mitään pakottavaa tarvetta tilata. Huh. Odotan kyllä innolla omistajakuvia, on tuon kulmakarvat sen verran ihanat. <33

8
« Uusin viesti kirjoittanut Werna Joulukuu 05, 2017, 09:48:33 ap »
Onhan tämä omalla tavallaan suloinen, mutta ei herätä sen suurempaa intohimoa minussa. Pystyn kyllä silti näkemään, miksi monet intoilevat tästä nukesta.

Harmi minustakin, että tukka ei voi oikeasti olla polkkatukka. Lyhythiuksisia julkaisuja on niin vähän. Eniten minua häiritsee kuitenkin tuo hiusten malli yhdistettynä ihon ja hiusten värien kontrastiin. Kun katsoin noita kuvia Amiamin sivuilta, minun piti tietoisesti sanoa itselleni, että nuo ovat hiukset, ei päähine. Tuo kovanvalkoinen, sävytön väri yhdistettynä kasvoja myötäilevään, aavistuksen pottamaiseen leikkaukseen tuo jotenkin vähän sellaisen "värikypärä" -vaikutelman. Ne eivät näytä hiuksilta! Tuo korva-hiuspanta-systeemikin (joka on oikeasti hauska ja näyttävä, vaikka minä en yleensä tykkää tällaisista) tulisi paremmin esiin jos noiden korvien ja hiusten välillä olisi pieni kontrasti. Tuo kasvojen väri jonkun muun värisiin hiuksiin yhdistettynä voisi olla tosi kiva, mutta nyt se vähän häiritsee minua liialla keltaisuudellaan. Ei nyt ihan maksakirroosipotilas, mutta...

Silmien väri ja meikki ovat kyllä kivat.
9
« Uusin viesti kirjoittanut Turre Joulukuu 02, 2017, 23:59:34 ip »
Olipa hirveä järkytys huomata että nukke ei ollutkaan polkkatukkainen vaan niskassa odotti ikävä solmuyllätys. Voi blääh.
Naama on ihastuttava ja pidän eteenkin tuikkivien silmien ja skarpin sileän tukan yhdistelmästä. Asu on ihan hauska, mutta voisin hyvin ottaa tämän tyttösen nudena mieluummin. Tai jos mahdollista niin kenkien ja sukkien kanssa.

Periaatteessa tykkään kovasti mutta en tiedä pääsenkö yli hiuspettymyksestä. Tahtoisin kovasti nähdä tämän nuken toisella tavoin stailattuna. Jokin minussa sanoo myös että lumivalkoisen sijaan joku edes hiukan johonkin suuntaan murrettu hiusten sävy voisi toimia sekin. Tahtoisin kuollakseni nähdä tämän nuken Millyn tekemässä vaaleansinisessä mohairperuukissa  <33
10
« Uusin viesti kirjoittanut Elppuliini Joulukuu 01, 2017, 18:16:06 ip »
Pitkästä aikaa olen palailemassa nukkemaailmaan, ja heti löytyy tämä suloinen tyttönen.

Värimaailma on minusta erittäin kiva, ja peruukki näyttää todellakin minun makuun olevalta, etenkin tuo väri.
Meikieistäkin tykkään kovasti, etenkin tuo huulien sävy on jotenkin ihana. Silmämeikki on myös sopivan hillitty ja kulmakarvat kivan näköiset.

Voisin kyllä ostaa, mikäli aktivoidun nyt taas nukkejen kanssa, ja jos onnistun jostaikin saamaan rahaa. Eli todennäköisesti en siis tule tätä tänne kotiin, vaikka haluaisinkin ihan mielelläni.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10