Kirjoittaja Aihe: Pullip Monglnyss - marraskuu 2021  (Luettu 146 kertaa)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Pullip Monglnyss - marraskuu 2021
« : Elokuu 06, 2021, 16:17:45 ip »
Pullip Monglnyss on marraskuun 2021 julkaisu. Lisää kuvia Amiamin sivuilla.

Minä pidän tästä paljon. Nuken yleislook on yhtenäinen, eivätkä yksityiskohdat juuri tappele keskenään. Asu on hassun näköistä huppua lukuun ottamatta todella kaunis ja pidän paljon sen tyylistä. Pitäisin itsekin. :D Nuken peruukki on myös tosi kauniisti leikattu ja ihanan sininen, pidän paljon. Naamataulua jouduin hetkisen katselemaan tullakseni siihen tulokseen, että itse asiassa pidän siitä. Tässä nukessa on jotakin hyvin nostalgisen tuntuista. Tulee mieleen ihan alkupään Pullip-julkaisut. Se on minulle aina hyvä juttu. Olen tietenkin innoissani myös siitä, että viimein saadaan nukke, joka menee tyylissään loppuun saakka. Moni nukke tuntuu olevan tyyliltään tummempi, mutta kasvoistaan liian pliisu. Tällä on erikoisen malliset ja ihanan tummat huulet sekä varsin asenteikkaan näköiset kulmat. Ensimmäinen julkaisu aikoihin, jonka voisin preorderata, mutta ehkä kumminkin odottelen omistajakuvia ensin.
42 Pullipia | 14 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
Vs: Pullip Monglnyss - marraskuu 2021
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2021, 13:45:22 ip »
Minullekin tuli tästä Pullippien alkupään nuket mieleen. Silloin käytettiin paljon tuollaista viivoilla piirrettyä, simppeliä meikkiä ja keltaisia silmäsiruja.
Kauttaaltaan kaunis ja tasapainoinen julkaisu. Fiksu asu, fiksu peruukki. Kaikki toimii. Sekä yhdessä että erikseen.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/