Kirjoittaja Aihe: Pullip Akemi Acid Candy marraskuu 2021  (Luettu 178 kertaa)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Pullip Akemi Acid Candy marraskuu 2021
« : Heinäkuu 10, 2021, 11:43:44 ap »
Marraskuun 2021 julkaisu, Pullip Akemi Acid Candy. Lisää kuvia nukesta Grooven sivuilla.

Itse pidän paljon ideasta nuken taustalla, mutta toteutuksessa tökkii moni osa. Erityisesti minulla pistää silmiin se, miten huonolaatuisilta nuken vaatteet näyttävät. Tyyli näyttää kivalta, mutta yksittäiset vaatekappaleet näyttävät tosi kyhätyiltä. Meikin on varmaan tarkoituskin muistuttaa Naokoa. Hämmentää silti vähän, että sen nimi on Akemi... ::) Pidän nykyään Naokostakin, joten tämä on ihan veikeä. Nuken toteutus ei kuitenkaan tunnu kovin loppuun asti suunnitellulta.
42 Pullipia | 14 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
Vs: Pullip Akemi Acid Candy marraskuu 2021
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2021, 14:26:29 ip »
Nuken stailaus kieltämättä näyttää siltä, että nukke on paiskattu sälälaatikkoon, ja nostettu ylös niissä pitseissä ja silmähelmissä, mitkä ovat mukaan tarttuneet. T-paita ja saappaat ovat kuitenkin kivat.
Pidän myös ihan älyttömästi kasvoista. Tuollainen nyrpeä ilme muuten niin iloisella Pullipilla on mahtava. Kaksiväriset silmät eivät erityisemmin minua miellytä, ja mustat luomet ovat raskaan näköiset. Muu kuitenkin toimii.
Aluksi katsoin peruukkia että apua, mutta onneksi nuo saparot ovat klipsit. Niiden alla on ihan fiksu kampaus.

Vaikka kokonaisuus on jotenkin hassun hajanainen, tykkään tästä kovasti. Piristävä julkaisu.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/