Kirjoittaja Aihe: Pullip The secret Garden of Rose Witch - heinäkuu 2021  (Luettu 265 kertaa)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Pullip The secret Garden of Rose Witch - heinäkuu 2021
« : Huhtikuu 09, 2021, 16:17:45 ip »

Heinäkuun 2021 julkaisu, The secret Garden of Rose Witch. Tämä lieneekin sitten jonkinlainen sisarjulkaisu jo aiemmin julkaistulle White Witchille. Lisäkuvia Amiamin sivuilla.

Minusta tämä on varsin hurmaava julkaisu. Ovat selvästi laittaneet Groovella parastaan tämän(kin) asun kanssa. Upea kermakakku-unelma. Ottaisin omille nukeilleni ihan koska vaan. Myös nuken faceup on hyvin suloinen ja omaan silmään tasapainoisempi kuin White Witchin oma. Tämä erottuu aiemmasta julkaisusta edukseen, sillä tämä on kokonaisuutena huomattavasti yhtenäisempi. Yksityiskohdat eivät tappele keskenään, vaikka kaikkea onkin paljon. Tykkään kovin! Tämä ei kuitenkaan edusta tyyliltään sitä, mitä omilta nukeiltani haluan, joten taidanpa tyytyä katselemaan iloisena omistajakuvia.
42 Pullipia | 14 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

sadepilvi

• Stock
  • **
Vs: Pullip The secret Garden of Rose Witch - heinäkuu 2021
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2021, 19:26:43 ip »
Mulle tulee tästä mieleen My Melody Pink Version vaikka tämä onkin ruusuversio The Secret Garden of White Witchistä! Peruukin väri ja malli herättää mulla vahvat My Melody Pink- vibat - vaaleanpunainen väri, etuhiusten tyyli ja tietenkin tämä lyhyt peruukki saparoilla! Onhan tämä myös vaaleanpuna-valkoinen hörhelönukke kuten My Melody Pink:kin puhumattakaan meikin sävymaailmasta ja vahvasta poskipunasta. Musta tämän meikki on kumminkin tosi nätti! <33 En pidä nuken silmistä saati peruukista ja asu herättääkin sitten vähän enemmän tunteita. Mekon pitsit ja röyhelöt viehättävät suuresti ja minusta ruusukuvioiset sukat ovat söpöt. Kokonaisuutena asu on minusta hieman yliampuva. Omaan silmään nukke näyttää kokonaisuutena vähän sekamelskalta. Mulla tää ei herätä sen suurempia ostohaluja vaikka nuken meikistä pidänkin. :)
Miette 𝘠𝘶𝘻𝘶𝘥𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘧𝘤 | Nadia 𝘕𝘪𝘯𝘢'𝘴 𝘋𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘧𝘤 | Fáye 𝘗𝘰𝘴𝘩𝘪𝘥𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘍ē𝘭𝘪𝘤𝘪𝘵ē | Lunaria 𝘖𝘷𝘪𝘦𝘥𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘧𝘤 | Camélia 𝘔𝘺 𝘔𝘦𝘭𝘰𝘥𝘺 𝘗𝘪𝘯𝘬 𝘝𝘦𝘳𝘴𝘪𝘰𝘯 | Ramen 𝘗𝘰𝘪𝘴𝘰𝘯 𝘎𝘪𝘳𝘭'𝘴 𝘋𝘰𝘭𝘭𝘴 𝘙𝘢𝘮𝘦𝘯

𝘉𝘭𝘰𝘨𝘪 | 𝘐𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
Vs: Pullip The secret Garden of Rose Witch - heinäkuu 2021
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2021, 20:23:30 ip »
Kasvot ovat kivat. Erikoisemmat silmäsirut ja värillinen tukka ovat aina mahtava juttu. Yhdessä ihan tuplamahtava. Sääli, ettei tukka ole polkka, kuten ensimmäisistä kuvista luulin. Myös kengät ja sukkikset ovat hauskat.
Oikein sapettaa, että siinä välissä on sitten tyylitön halpisbarbien kolttu ja nippu skräppiruusuja. Ihan kuin budjetti tai motivaatio olisi loppunut kesken.  :-\

Olen tosi harmissani tuosta asusta, sillä itse nukke voisi hyvinkin olla mieleeni. Tämä lienee niitä, joiden kanssa jäädään rauhassa odottamaan nudea second hand-löytöä.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/