Kirjoittaja Aihe: Pullip Vesta - toukokuu 2021  (Luettu 276 kertaa)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Pullip Vesta - toukokuu 2021
« : Helmikuu 13, 2021, 16:46:28 ip »

Toukokuun 2021 julkaisu, Pullip Vesta. Lisää kuvia AmiAmissa.

Mikään julkaisu ei ole hetkeen herättänyt minussa näin ristiriitaisia tuntemuksia. Asusta tulee heti Another Queen -vibat, mikä on toki hyvä asia Another Queenin ollessa yksi suosikkijulkaisuistani koskaan. Täysin viimeistelty olo asusta ei tule, jokin siinä pistää vielä silmään. Yleisilme on kuitenkin hyvin kaunis. Mutta nuken kasvot... Mistä aloittaisin? ::) Rakastan tämän nuken huulia. Ne ovat kauneimmat ja parhaimman sävyiset huulet, joita Pullipeilla on hetkeen nähty. Vihdoin upeaa tummanpunaista. Kaikki muu herättääkin sitten minussa isoa hämmennystä. Kulmista en pidä lainkaan, en muodosta enkä väristä. Kummallinen valinta valkohiuksiselle nukelle. Tukkakin pelittäisi lyhyempänä vähän paremmin. Uskon, että tästä saisi muokkaamalla kauniin. Uusi peruukki ja silmät tekisivät ihmeitä. Olen silti hyvin hämmentynyt, enkä tiedä mitä ajatella. Huulet ja voimakkaat poskiblushaukset ovat ihastuttavat, mutta joudun kyllä miettimään vielä pitkään, tykkäänkö mistään muusta nuken kasvoissa.
42 Pullipia | 14 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Vs: Pullip Vesta - toukokuu 2021
« Vastaus #1 : Helmikuu 15, 2021, 21:41:28 ip »
Itsekkin ihmettelen noita kulmien väriä.. Oisin jopa ehkä innoissani tästä, jos ne olisi esim. tummat ja sopisi jollain tavalla huuliin/silmämeikkiin paremmin koska rakastan tuota kulmien muotoa ja ulkonäköä mutta väri on täysin floppi. Tuo kyynelien "irrotettavuus" on vähän niin ja näin, pelkäisin itse nuken omistajana lähinnä sitä, että mitkä jäljet kasvoihin jää jos niitä kokoajan laittaa takaisin nukelle ja ottaa pois - toki niitä voi olla käyttämättäkin mutta tällänen ajatus vaan tuli mieleen.

Huulet on kyllä tosi kivat väriltään, muoto on vaan vähän hassu. Toisaalta ymmärrän, että niillä on haettu sellasta "surullista" ilmettä myös. Peruukki olisi mun mielestä voinut olla lyhyt, kun se ei tule edes näissä kuvissa mitenkään erityisemmin esille. Pitsiset päähineet on aina mielestäni ihania, mutta tää asu kokonaisuudessaan on tosi meh.