Kirjoittaja Aihe: Pullip Chupa Chups - huhtikuu 2022  (Luettu 307 kertaa)

Sade

• NRFB
    • Blogi
Pullip Chupa Chups - huhtikuu 2022
« : Helmikuu 17, 2022, 12:13:01 ip »
Pullip Chupa Chups julkaistaan huhtikuussa 2022. Lisäkuvia AmiAmin sivuilla.

Mitähän itse tähän sanoisin... Sanotaanko vaikka, että tämä on nyt sellainen julkaisu, josta joudun ihan keksimällä keksimään jotain kohtalaisen nättiä sanottavaa. Se on kaikessa räikeydessään jo melkeinpä niin kamala, että tykkään siitä. On se ainakin pirteä! Haluaisin kovin nähdä tämän jotenkin muuten stailattuna, nukkeparka hukkuu tuohon muotojen ja värien sekamelskaan. Huulten väri on nätin oranssi, mutta silmämeikki on tosi voimakkaasti piirretty. Onpahan tosi erilainen julkaisu ainakin!
46 Pullipia | 18 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

Izha

• MIB
  • i have made a loogie - and now i smashed it.
Vs: Pullip Chupa Chups - huhtikuu 2022
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2022, 13:30:26 ip »
Uusi inhokkijulkaisuni ikinä! Siis, voiko kamalampaa olla? Värit eivät sovi yhteen lainkaan ja osaset tuntuvat olevan aivan eri seteistä sokkona yhdisteltyjä. Konseptin kun ottaa mukaan arviointiin niin kokonaisuus vaan huononee silmissä, kun alkaa mietiskelemään miten itse menisi toteuttamaan herkullista tikkarinukkea... Sen lisäksi että asu on aivan kamala ilman yhtäkään käyttökelpoista osaa, meikki näyttää lyijykynällä tehdyltä baby's first MIO kitiltä. Ja kaiken jälkeen tälle maailman räikeimmälle nukelle piti heittää tylsä blondi peruukki pelkällä ohuella väriraidalla? Silmissäni loukkaus sekä Pullipin että Chupa Chupsin brändeille.

Näin jonkun vertaavan tätä Instagramissa ihanaan Pajaan, joka "vihdoin" pisti meikkiä päälle... Jos vertaaja ei olisi ollut anonyyminä kysymysboksin takana olisi blokkisormi ollut nopeana. :D
cherie ° mallory ° ffiôn ° plusle ° ailís ° elsa ° shinku ° iola ° luslya ° guinevere

profiilit / nukkeinsta / flickr / blogi / figuuri-insta

Milly

• NRFB
  • Pullipisti
    • Nukkeblogini
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2022, 23:11:27 ip »
On tosiaan aika erikoinen tapaus, eikä ainakaan minuun kolahda. Mutta kieltämättä kelta-vihreä värimaailma meikissä toi vähän Pajaa mieleen. Ehkäpä joku onnistuu tekemään tästä kauniin version uudelleen stailaamalla, toistaiseksi tuntuu, että tuo riemunkirjava asu dominoi niin vahvasti kokonaiskuvaa, ettei nukesta itsestään paljon osaa mennä sanomaan.
My FB ~ * ~ My Doll Blog ~ * ~ My Etsy shop ~ * ~ My Flickr ~ * ~

Miwa

• Stock
  • **
  • Pullipisti
    • Kuunsirppi
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2022, 16:29:29 ip »
Mieleeni tulee jostain syystä ysäri vahvasti  ::D Tässä on selkeästi vähän kokeillaan rajoja. Tuo vihreä raita tukassa on piristävä. Ainoastaan kengistä en tykkää, ne voisivat olla mielestäni tennarit tai rullaluistimet niin täydellinen karkkimainen kokonaisuus.

Turre

• NRFB
  • Keräilijä
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2022, 22:28:26 ip »
Minusta tämä on ihanan sähäkkä. Oikea flashback neljän vuosikymmenen takaa. Olen ihan varma, että minulla on joskus kasarilla ollut tuollainen kassi. Tällä nukella olisi pitänyt olla punaiset korvalappustereot c-kasettien soittamista varten.
Asu on melkoinen sillisalaatti, mutta kaikki toimii. Sääli, että silmämeikkiä on tullut laitettua liikaa, ja huulipuna ei mätsää asuun. Mutta sitä se oli tuohon aikaan.
2003: Wind, Street, 2004: Panda, Wolf, 2005: Jupi, 2006: Zuora, Rida, 2007: Jolie ja Barasuishou, 2008: Lipoca, 2009: Maretti, 2010: Arashi, Paulia, 2011: Batgirl, 2012: Froggy, Hednar, 2013: Mio, 2016: Undertaker 2018: Utena, Anthy

http://tursaanpuutarha.blogspot.fi/

suruvuokkoja

• x
  • *
  • Pullipisti
« Vastaus #5 : Maaliskuu 21, 2022, 12:49:55 ip »
Itse olin todella yllättynyt tämän mallin saamasta negatiivisesta palautteesta. Mua tää neiti miellyttää, vaikka vaatteet onkin vähän mitä on. Tykkään tosi paljon meikin väreistä ja räikeydestä. Juuri tämän tyylistä meikkiä olenkin uusilta malleilta odottanut. On alkanut jo tylsistyttämään kaikki hempeät meikit, vaikka on niillekin ehdottomasti paikkansa.
Kokonaisuutena tämän mallin toteutus on kuitenkin hieman meh :/. Tuntuu että tässä on potentiaalia, mutta sitä ei ole vain käytetty. Vaatteet näyttävät sekalaisilta ja hieman halvoilta. Peruukin vihreä raita on kuitenkin kiva lisäys :). Meikin puolesta voisin kuitenkin harkita jopa hankkimistakin, se miellyttää valtavasti! Tästä saisi tehtyä todella suloisen.