Kirjoittaja Aihe: Dal Kuromi - Helmikuu 2022  (Luettu 316 kertaa)

Siniirr

• Moderaattori
  • NRFB
  • Entinen Kitty
    • Sinin nukkeblog
Dal Kuromi - Helmikuu 2022
« : Lokakuu 23, 2021, 17:16:08 ip »

Helmikuun 2022 julkaisu, Dal Kuromi.

Lisää kuvia: http://groovepullip.blog.fc2.com/blog-entry-772.html

Sade

• NRFB
    • Blogi
Vs: Dal Kuromi - Helmikuu 2022
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2021, 11:50:58 ap »
On niin virkistävää nähdä uusi Dal, että on lähestulkoon yhdentekevää, millainen se on. ;D Tykkään tämän yleisestä stailauksesta. Se on söpö ja erottuva. Peruukin väri on aivan ihana, pidän siitä paljon. Minä pidän myös noista silmistä, joita moni näkyy jo Instagramin puolella kritisoineen. Niin kiva värikombo tuon peruukin kanssa! Jos tällä olisi jotkin violetit glitterisilmät, väriteema olisi jo turhankin yksitoikkoinen.

Nuken kasvot eivät oikein iske minuun, mutta tykkään, että niistä tulee vähän mieleen muutama paljon vanhempi Dal. Asussakin tapahtuu aika paljon, mutta otaksun, että tämä tyyli myy. Ilman tuota päällimmäistä sälää asu näyttää tosi söpöltä, tykkään kengistä, housuista ja paidasta kovasti.

Nyt, kun on tullut uusia Isuleita ja uusi Dal, voisi alkaa kuulua Taeyangejakin... ::)
46 Pullipia | 18 Taeyangia | 8 Dalia | 7 Isulia | 2 Byulia
Nuket | Nukkeblogi | Kirjoitusblogi | Instagram

ManaTheHamster

• x
  • *
  • Pullipisti
Vs: Dal Kuromi - Helmikuu 2022
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2021, 12:26:20 ip »
Ensisilmäyksellä oikein napsakka kokonaisuus. Olin jo pitkään ajatellut, että Kuromi hahmona toimisi paljon paremmin Dalina, kuin Pullippina. Joten pointsit siitä  8)
Yleisesti asu kuitenkin näyttää todella kiireiseltä ja mielestäni sisältää liian monia erisävyjä violetista ja pinkistä, joka tekee asusta melko epäharmonisen. Olisin ehkä halunnut nähdä Kuromi-nukella ehkä asteen punk-henkisempää pukeutumista, jossa Kuromille tyypilliset värit olisivat ehkä toimineet paremmin yhdessä. Nuken kengät ovat mielestäni aivan ihanat! Nukelle olisi mielestäni voitu laittaa esim ranteisiin jotakin koruja, sillä koko muu asu on niin over the top, että paljaat kädet näyttävät melko alastomilta.
Itse olisin laittanut tälle nukelle pinkit, violetit tai mustat chipit,mutta meikki on mielestäni taas todella söpö. Pidän hyvin paljon sen särmikkyydestä ja esimerkiksi juurikin huulista ja poskipunasta.
Kaiken kaikkiaan pidän mallista, mutten välttämättä itse tule koskaan hankkimaan sitä. Olen ehkä enemmän viehättynyt vanhemmista Sanrio-nukeista, joten ehkä olisin kaivannut jotakin sellaista samaa old school tunnelmaa. Loppujen lopuksi olen kuitenkin hyvin tyytyväinen siihen, että saatiin vihdoin pitkästä aikaa uusi Dal.